|
|
|
|
|
Menir Schultz,
Banyak terima kasih
Lon
|
|
|
|
Lon,
Lang zal je leven, lang zal je leven ,
en veel zal je geven in de gloria , in de gloria.
|
|
|
|
|
slmt HUT Londoh
|
|
|
|
Hi Lon,
Een fijne verjaardag toegewenst en een goede reis naar Belanda tidak lama.
Jan
|
|
|
|
|
Kepada Sidia, Sayang & Jan,
Terima kasih banyak heren, leuk om al die felicitaties te krijgen.
Is die taart om te eten Jan, wat een kleurtjes seh
Gruces
Lon
|
|
|
|
On 05-08-2005 12:21 londoh wrote:
Is die taart om te eten Jan, wat een kleurtjes seh
|
Als je nog vele jaartjes mee wil zou ik dat niet doen Lon.
Zit vast vol met die giftige kleurstoffen zoals je die ook hebt bij die kue's daar.
Maar het is goed bedoeld hoor!
Jan.
|
|
|
|
|
Lon
Even een vraagje. Ben jij nu op 5 of op 7 augustus jarig! Ik dacht dat 7 augustus je echte verjaardag is?
In ieder geval wens ik je alvast een hele fijne verjaardag daar in Solo temidden van je vrienden en vriendinnen.
Inge
|
|
|
|
Hi Inge,
Het is pas op 7 augustus zover, maar iedereen wil me nu feliciteren. Ja het is vrijdag en zitten ze natuurlijk allemaal achter de computer van hun baas (lekker goedkoop  ) en mocht ik het onverhoopt niet halen heb ik deze toch lekker binnen.
OK-lah Inge Banyak terima kasih.
Gruces
Lon
|
|
|
|
Lon,
Ach ja verwarring met verschillende data komt hier op het forum wel vaker voor, volgens enkelen hier was er ook iets op 17 augustus, het is me even ontschoten......
Van harte gefeliciteerd alvast en ik hoop dat we nog minstens een halve eeuw dat gezeik mogen aanhoren.
|
'Hij bevalt me niet.' Waarom niet? 'Ik ben niet tegen hem opgewassen.' Heeft een mens ooit zo geantwoord?
|
|
|
|
Hi Richard,
Mijn hartelijke dank voor je felicitatie. Hoewel strontvervelend hebben sijkers ook recht van leven. Het maakt het vervalste beeld iets realistischer, er is meer achter het dekor van de in een sawa ploegende karbouw met op zijn rug een fluitspelende kacung op de achtergrond een uitgebluste vulkaan.Terwijl men mijmerend naar het schilderij kijkt barst de vulkaan uit, het schilderij flikkert van de wand. De guna2 sloeg weer toe.
Gruces
|
|
|
|
Lon,
"Panjang umurnya,Panjang umurnya,panjang umurnya serta mulia,serta mulia...........serta mulia!"
Alvast een goede en veilige vlucht toegewenst terug naar SPL!!!!
|
"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".
|
|
|
|
Londoh,
Het is nu 7 augustus. Hartelijk gefeliciteerd en ik help je hopen dat je gezond oud mag worden. Een fijne dag toegewenst.
Jantje
|
|
|
|
Halo Lon, Ken jij mijn nog? Van harte gefeliciteerd. Ik wil graag op je feesie komme.
|
|
|
|
Hoi Londau, van harte hè. Wèèh , lekkah wèf zeg, ken ik auk kommi. Is effe kèki, kep nog ain tiensji.  (hep.. heppik nie gefonde hoah)
|
|
|
|
Heee Jantjie die fen kennik laak me broer wel, bedonk he, we zelle dr effies een lekker doggie fon moake, de es tee, tjendol, javaanse kaakies en kroepoek stoan al kloar, dus wor gezellih. Belaivde konversasi in de roean taamoe, je ken het wel. Sjal wel vroeg pitte worde, want vermoeijunt.
Nou joh de krulle en moak dr ouk waffan.
Londeh
|
|
|
|
Jah, het is de 7e vandaag! Dus dan van mij ook de hartelijke felicitaties.
Yerun
|
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,vanuit het oosten hiero.
groetjes Robert & Devi
|
like to live in ID,but it takes a while to get there
|
|
|
|
Lon Gefeliciteerd....hier vanuit Bali  verder goed te vliegen met lion-air ben pas terug met hen uit manado.
Maak er een leuk feestje van daar in Solo.
Salam M-Solo.
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
Wow mensen, wat een belangstelling voor deze ouwe sijkert, waar heb ik dat mee verdiend
OK-lah Yerun, Robert & Devi, Martin Solo, sekalian
Banyak terima kasih
Gruces
Bung Lon
|
|
|
|
Ayam sori Richy, zou ik bijna de beste piloot van stal vergeten
Ook jij hartelijk bedankt !
Londoh
|
|
|
|
Van harte Londoh...
|
|
|
|
|
uit een koud en regenachtig brabant van harte gefeliciteerd Londoh dat er nog maar vele gezonde jaren mogen volgen
|
|
|
|
van harte ook namens ons drie  tjes.
|
|
|
|
Robert, Latex40 en de 3 Veertjes,
Ook jullie nog hartelijk bedankt.
Gruces
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|