Nederlander op Bali opgepakt op verdenking van kindermisbruik

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

On 03-08-2005 12:03 Hitami wrote:
Het is het zelfde als dweilen met een open kraan.

Het grote probleem met pedofilie is, ze kunnen alleen seksuele bevrediging vinden met kinderen. Het is het zelfde als hetero alleen bij vrouwen of homo alleen bij mannen.

Dit betekent niet dat we alleen moeten toekijken.

Maar als individu kun je wel wat aan doen, wanneer je een bepaalde situatie zien hoe de volwassenen omgaan met kinderen op een bepaalde manier, dat je dit ook aanmeld bij desbetreffende autoriteit.

pedofilie hetzelfde als hetero/homo?
pedofilie is een afwijking,dwangmatige ziekte,strafbaar en onacceptabel
dweilen met kraan open? d'r kan wel degelijk wat tegen gedaan worden.
de aanbieders en misbruikers aanpakken....wellicht topje van ijsberg maar niets doen lost niets op

eveline
Gebruiker
spacer line

als individu is idd onmogelijk, met een beetje netwerk is ook niet voldoende lijkt me. Toe ik die mannen zag met het album bekijken, stond ik er allen voor...als het om Buitlanders ging wist ik waar ik heen moest om te melden en waar ook serieus genomen wordt zonder een gevaar voor mezelf, maar het waren Indonesiers...ik kijk wel uit als buitenlnadse zijnde..het enige wat ik kon doen was dus informatie halen wie ze waren waar ze werken/doen..wie hun connecties zijn..hoeveel macht ze hebben etc.etc....
Ervoor zorgen dat het gezin goed hebben daarnaast ze een begeleiding geven zodat het uit hun hoofd te praten is dat ze niet hun kinderen op die manier verkopen, dat ze het gevaar van inziet, veranwoordelijkheid als ouders, vond ik als eerste stap...van een zeeeeeeeeeeeeer lange stappen.

en Tuit en Jan "
De grote vraag is echter hoe we wereldwijd deze smeerlappen aan kunnen pakken, om met een vinger te wijzen naar de overheid van de armere landen schieten we niets op."
Daarvoor is een goede samewerking en na komen van afspraken van erg belang denk ik. Maar dan nog wie heeft de moed om dit "werkelijk" aan te pakken? De macht die sommige mensen hebben is enorm groot, niet te onderschatten. Het gaat niet altijd eerlijk aan toe.....helaas..
gegroet, Eveline

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hier nog even een treurig incest verhaal, daar zijn er ook 1000'den van:

Ayah Edan Gauli Anak Sendiri

http://www.kompas.co.id/metro/(...)s/0405/27/085929.htm

nog 1tje

http://www.balipost.co.id/Bali(...)tak/2003/6/2/nt8.htm

en nog 1

http://www.sapos.co.id/berita/(...)Kategori=75&id=25915

Allemaal bahasa Indonesia, dit soort nieuws zal je never aantreffen in The Jakarta Post. (malu !!) Zelfs de verhalen op het internet zijn schaars, maar ik gebruik waarschijnlijk niet de juiste zoektermen.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Hi , Lon
Je kom nu weer met zo'n enge verhaal , helaas is het waar .Sidia is in 2004 2 x langs geweest , 1x s'avonds en 1x s'middags.Ik was toen voor 1 week a/h bivakkeren in hotel Cipta (op steenworp afstand).Ik ben nieuwsgierig wat jalan jaksa is(vroeger heet het gang jaksa.), want als een rasechte jakartaan moet ik toch weten wat jln jaksa is.Nou het bevalt mij niet , even doorgelopen , daarom begrijp ik niet dat veel toeristen het over jln jaksa hebben.In jakarta heet het " daerah remang2 " .
dat woord zeg het al . Ik zou mijn kinderen niet toelaten om daar te gaan verblijven .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hi Sidia,

Ik ken Jl. Jaksa al heel lang. Ik was daar voor het eerst in 1980, mijn allereerste verblijf aldaar was in Wisma Delima, bestaat nog steeds. Ik heb het daar heel hard achteruit zien gaan. Tot 1998 zag je daar alleen toeristen met het soort mensen die daarbij horen gidsen, sopir en zo. Een gemengd stel was echt zeldzaam. Er waren ook een paar goeie restaurants waar je lekker westers eten kon. Ik had dat in die jaren nog nodig. Na 1998 is het daar hard achteruitgegaan, en zou ik het willen classificeren als hoerenbuurt, waar zowel m/v aan zn rekken kan komen, ook veel banci's die je wel effies willen pijpen achter een schutting. Ook waren er een tijd veel Afrikanen die daar langskwamen, het type dopedealer, maar bijvoorbeeld ook voetballers die hun geluk in Indonesia kwamen proberen. Als ik tegenwoordig in Jakarta kom verblijf ik bij kennissen in Ciledug. Maar ik ga altijd een kijkje op de Jl Jaksa nemen, want daar is verwording en verpaupering aan de gang en daar wil ik getuige van zijn. Laatste keer dat ik daar was was het heel stil, nou als ik daar met mn witte ouwe kop zit komen er al vlug dames op je af, die houden wel van ouwe lullen (cepat beres, banyak uang). Ze krijgen altijd iets te drinken, dat bestellen ze meestal zelf je hoeft ze niets aan te bieden en dan knoop ik een praatje aan, min of meer een kruisverhoor Emoticon: Smile door Ome Lon, vaak treurige verhalen. Ik denk wel eens dat dat soort interviews wel aardig op mn site zou zijn, met PSK, semua macam. Ik spreek de taal van de gewone perempuan/laki dus voelen ze zich meteen op hun gemak. Er zijn trouwens een paar figuren daar die ik al heel lang ken, behoren tot het straatmeubilair. Dat verblijft allemaal in Hotel Djodi, daar delen ze de goedkoopste kamar. Gek he ik kom altijd terug op de plekken in Indonesia waar ik mijn eerste schreden zette. Dat is voor mij vergelijkingsmateriaal, daar behoort Tasikmalaya ook bij. Yogyakarta is inmiddels afgevallen.

Gruces

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,565 pageviews Een website van indahnesia.com