Priveles Behasa Indonesia gezocht.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Annewieb
Gebruiker
spacer line

Dag lieve mensen

Ik woon in het noorden van het land (Friesland) . Ik ben op zoek naar iemand die mij tegen een redelijke vergoeding de beginselen van Behasa Indonesia kan leren. Er zijn hier in de regio wel cursussen, maar die beginnen in oktober en dat is nou net de tijd dat ik in Indonesie ben Emoticon: Smile
Gr. Ron

Raffel
Gebruiker
spacer line

Ben ook op zoek naar iemand die Prive les geeft, maar dan op Bali zelf.
Liefst in de omgeving van Lovina - Singaraja.

Groeten,
Raffel

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

In Indonesia is de beste manier om bahasa te leren op de kasur met een dame of heer van het land al naar gelang de persoonlijke voorkeur. Meer privacy isternie.

De eerste woordjes die je zal leren zijn : Enak, sekali lagi sayang Emoticon: Nice of enak sekali, lagi sayang Emoticon: Confused als de tegenpartij "sakali deui" zegt dan ben je Sundadees aan het leren

Gruces

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,312,251 pageviews Een website van indahnesia.com