eerste nacht

Subforum Bali, het godeneiland 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
virginia
Gebruiker
spacer line

kan iemand een slaap tip geven voor de eerste nacht op Bali, om even te acclimatiseren?( Aub geen luxe hotel en niet te ver van het vliegveld.) Meer noten heb ik niet.Kiki Emoticon: Yes!

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Voor het slapen 2 glazen Arak drinken Emoticon: Yeah right!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Bij de luchthaven precies de ander kant opgaan als Kuta, richting Jimbaran of Nusa Dua, echter als je daar niet bekend vind je daar overwegend dure en luxe hotels.
In Sanur zijn ook erge leuke plekjes maar dat is vanaf de luchthaven 30 km.
De vraag is wat je wil besteden, op loopafstand van de luchthaven zijn verschillende hotels, die kosten vanaf IDR200.000 per nacht per kamer.
Succes,
Tuti & Jan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

tja stel je een keer voor, je zou een keertje in een luxe hotel zitten als nederlander....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Tja stel je voor om als Nederlander in een luxe hotel zitten in Kuta, dit is helaas niet de garantie dat je kan genieten van de nachtrust.
Wil je na een verstoorde nachtrust lekker aan het strand gaan zitten om bij te komen begint daar spoedig een discomobile met allerlei geluiden die binnen 4 goed geisoleerde muren van een disco thuis horen.
Tja stel je voor dat er ook Nederlanders naar Bali komen voor de rust en gastvrijheid, dat is allemaal mogelijk en het hotel hoeft daarvoor echt niet luxe te zijn.
Tuti & Jan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Waar zien jullie mij het woordje "kuta" noemen? Desondanks acht ik het zeker mogelijk om een goede nachtrust te hebben in Kuta; hotel mercure, hotel Harris, Kartika Plaza, allemaal hotels waar je prima tot rust kan komen en ook rustig kan slapen.

Gastvrijheid is prima en kan je overal meemaken, maar tot rust komen kan ik niet echt in een resort voor 100 000 Rupiah per nacht...

Maar goed dat moet iedereen voor zichzelf beslissen, ik bedoel alleen dat je luxe al snel hebt op Bali, dus zeg er niet te snel "nee" tegen.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

virginia
Gebruiker
spacer line

bedankt voor de reactie, heb al iets gevonden. Maurits ik heb niets tegen Luxe en wat je zegt als ik op internet kijk is het al snel luxe, heb alleen niet zo'n behoefte om in zo'n giga hotel te zitten iets simpelers is ook lekker. Emoticon: Worship

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Masa Inn

Poppies 1

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Neem dan de AP inn tegenover de Masa Inn...
AP inn zit achter restaurant Kubuku... Poppies 1

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Er zijn ook kamers welke niets kosten GRATIS.
Je betaalt alleen voor het vrouwelijke gezelschap. Emoticon: Yawn Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste.....
Ik denk dat de meeste meisjes (vrouwen) niet zit te wachten op een gezelschapsdame voor de nacht, maar wie weet.

De twee hotels AP inn en Masa Inn ken ik uit mijn toeristentijd en zijn prima plaatsen als je houd van gezelligheid, het ontbijt is aan de matige kant, een nasi goreng voor het ontbijt is niet mogelijk.
Bij AP Inn lag mijn paspoort voor het grijpen in een onafgesloten kast zonder dat er bewaking in de buurt was, verder was het daar niet mogelijk om voor 's morgens 9.00 een kop koffie of thee te krijgen.
Masa Inn dien je in drukke tijden te reserveren anders zijn er geen kamers vrij.
Wat niet te vergeten is dat die beide gelegenheden liggen in Jalan Poppy en dat je van de luchthaven er beter naar toe kan lopen dan een taxi nemen.
De infrastructuur in Kuta is er helemaal niet op berekend om de toeristen naar de plaats van bestemming te brengen, de renovatie van de wegen is amper klaar maar het is nog steeds een drama als je met een taxi (of auto) ergens naar toe wilt.
Jalan Poppy is amper 5 km van de luchthaven maar neemt veel meer tijd in beslag dan naar Sanur te reizen.
Tuti & Jan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 12-07-2005 23:15 Tuti & Jan wrote:
Beste.....
Ik denk dat de meeste meisjes (vrouwen) niet zit te wachten op een gezelschapsdame voor de nacht, maar wie weet.
Tuti & Jan

Oeps, even Apeldoorn bellen. Foutje bedankt. Emoticon: Frustrated

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

virginia
Gebruiker
spacer line

tuti&jan bedankt voor de tip, en jij ook Albert mijn man vond het wel wat Emoticon: Yes!
groetjes kiki Emoticon: Worship

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Masa Inn ken ik uit mijn toeristentijd, een nasi goreng voor het ontbijt is niet mogelijk.

Dat is totaal niet waar, is prima mogelijk. Ik verblijf er altijd op de dag dat ik ergens (binnenlands of naar buitenland) heen vlieg. Altijd lekker mijn nasi goreng kunnen eten voor ontbijt.

Wat niet te vergeten is dat die beide gelegenheden liggen in Jalan Poppy en dat je van de luchthaven er beter naar toe kan lopen dan een taxi nemen.
De infrastructuur in Kuta is er helemaal niet op berekend om de toeristen naar de plaats van bestemming te brengen, de renovatie van de wegen is amper klaar maar het is nog steeds een drama als je met een taxi (of auto) ergens naar toe wilt.
Jalan Poppy is amper 5 km van de luchthaven maar neemt veel meer tijd in beslag dan naar Sanur te reizen.
Tuti & Jan

Taxi's kunnen prima bij Masa inn komen.... gewoon zoals iedereen via de McDonalds de straat in en voor de deur afgezet worden. Ik denk niet dat je 5 km wil gaan lopen als je net aankomt... beetje warm en vermoeiend.

griffo
Gebruiker
spacer line

Masa Inn, ik heb er goede ervaringen mee, het ontbijt vind ik wat sobertjes, maar nasi goreng heb ik er nog nooit besteld als ontbijt.
Qua prijs en accomodatie zeker niet slecht. Nasi goreng heb ik niet op de (ontbijt)menukaart zien staan, maar dat wil niet zeggen dat dat niet mogelijk is. Eind augustus zit ik er weer een poosje!
Griffo

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Misschien scheelt t dat mijn vriendin er personeel kent. Het staat niet op de kaart nee maar nasi goreng is er altijd als je het maar besteld Emoticon: Nice
Moet wel toegeven dat het wel zo'n beetje het beste is wat ze hebben... geen topontbijt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,297,589 pageviews Een website van indahnesia.com