Overlijdens bericht Okke Norel

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
eveline
Gebruiker
spacer line

Verdeeld uit Nederlands-IndiŽ
Dansend ťťn geworden
Liefde in verbinding met medemens en natuur
Schilderend, muziekmakend, genietend in het Licht

Omringd door zijn geliefden is bewust, vol overgave en in liefde onze prachtige vader en lieve opi overgegaan naar de volgende dimensie

Okke Norel

27-03-1932 07-07-2005

Bas
Andrť
Monique & Raymond
Dani, Patrick & Robin

Winterswijk, 7 juli 2005

Correspondentieadres:
Bas Norel
Seringenstraat 21
7102 CD Winterswijk
06-28959028

De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op dinsdag 12 juli om 13.45 uur in crematorium Slangenburg, Nutselaer 4 te Doetinchem.

Vooraf is er om 13.30 uur gelegenheid tot afscheid nemen in het crematorium.

Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in de koffiekamer van het crematorium.

Graag e-mail reactie als u komt.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Och jee.. sterkte aan de nabestaanden...

Yerun

Schultz
Gebruiker
spacer line

Van harte mijn medeleven bij deze trieste gebeurtenis.Het moeten verliezen van iemand die je dierbaar is,doet pijn- heel veel pijn zelfs.Sterkte!
Zoek troost bij elkaar.,laat mekaar niet los!

Gerrit
Gebruiker
spacer line

Ook ik wil hierbij namens mijn vrouw de nabestaanden veel sterkte toewensen met het verlies van een dierbare.

Indonesia my lovely country

esgerrits
Gebruiker
spacer line

Ik ken Okke Norel niet persoonlijk, maar toch Selamat Jalan Okke Norel, naar de volgende dimensie...

ook ik wil sterkte toewensen aan de nabestaanden...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,439 pageviews Een website van indahnesia.com