Wat doen jullie tegen dikke benen door vliegen?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
102 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Hehe !

voor de mensen die ook bijna gaan... fijne vakantie!! Emoticon: Wink

zopa1955
Gebruiker
spacer line

http://www.gezondheid.be/index(...)tion=art&art_id=2183

daar staat vanalles hoe je het kunt voorkomen, succes

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.youtube.com/watch?v(...)mvMg&feature=related
Als je het filmpje ziet is er op economie class gewoon 3 sits = 4 sits en 3 sits en kan niet goed ontdekken hoe de beenruimte daar er uit ziet. Emoticon: Wink Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

De benen insmeren met minyak kayu putih wil ook wel eens helpen; daar hebben vliegen een hekel aan. Emoticon: Cooool

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 08-09-2008 21:33 zieleffe wrote:

Click to see original image

http://www.youtube.com/watch?v(...)mvMg&feature=related
Als je het filmpje ziet is er op economie class gewoon 3 sits = 4 sits en 3 sits en kan niet goed ontdekken hoe de beenruimte daar er uit ziet. Emoticon: Wink Emoticon: Nice

Click to see original image

Zegt ook niet alles...in de 777's van Emirates proppen ze gewoon nog een extra rij stoelen in het vliegtuig, dus ipv 3-3-3 of 2-5-2 (malaysia) doen ze 3-4-3. Heb je misschien wel vooruit wat extra beenruimte maar de breedte is vreselijk, vooral als je een dikke bakvis naast je hebt zitten.

Gracias. Sama sama

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 08-09-2008 21:55 dangdude03 wrote:
De benen insmeren met minyak kayu putih wil ook wel eens helpen; daar hebben vliegen een hekel aan. Emoticon: Cooool

Hij is leuk Jan Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Maar wat het echte probleem betreft, ik heb er erg last van, krijg olifantspoten !

Dus ruime schoenen en elastieken steunkousen aan, geen koffie en geen alcohol drinken maar regelmatig water.
Af en toe opstaan en een rondje lopen en wat been oefeningen doen en dan maar hopen dat ik mijn schoenen weer aan kan als ik uitstap. In de zomer geen probleem dan heb ik sandalen met verstelbare banden maar kan moeilijk in de winter met sandalen op pad, heb nu besloten om mijn sandalen in de handbagage te stoppen en op het vliegveld de schoenen te verwisselen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Vliegen is en blijft kut met dt.
Het eten is niet meer als fastfood, ook kloten.
Ik lach me altijd rot als mensen vragen hoe het eten was.
Ik neem mijn eigen boterhammetjes mee, want het eten is kut.
Het is een noodzakelijk kwaad, je zit 9 uur in dat rot ding, laten we in godsnaam daar geen charmante voorstellingen van maken.
Eten is instant, ruimte is altijd te klein, je stapt uit op Jakarta en je ben verrot.
Laten we daar geen misverstanden over laten ontstaan.
Of lieg ik weer?

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Malam, je liegt niet, maar het is met een t

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 08-09-2008 22:40 Malam wrote:
Het eten is niet meer als fastfood, ook kloten.
Ik lach me altijd rot als mensen vragen hoe het eten was.
Ik neem mijn eigen boterhammetjes mee, want het eten is kut.
Het is een noodzakelijk kwaad, je zit 9 uur in dat rot ding, laten we in godsnaam daar geen charmante voorstellingen van maken.
Eten is instant, ruimte is altijd te klein, je stapt uit op Jakarta en je ben verrot.
Laten we daar geen misverstanden over laten ontstaan.
Of lieg ik weer?

Malam, het gaat hier over DIKKE BENEN BIJ HET VLIEGEN en niet over eten...... Maar 9 uur? Waar ga jij naar toe dan? Die vluchten van mij beginnen met minimaal 11 a 12 uur.

Tijdens de vlucht
-geen strakke kleding en/of schoenen
-peterselietabletten
-minimaal elke 2 uur lopen en wat oefeningen doen
-tijdens het zitten oefeningen met enkels (draaiende bewegingen)
-heel veel water drinken; (=vaker plassen, dus vaker lopen)
-weinig alcohol (maar net genoeg zodat je een beetje kunt slapen)
-bij de overstap (KL of Singapore) lopen (en als je tijd hebt een douche nemen)

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Nee hoor Malam je hebt gelijk maar ik neem geen brood mee want er is altijd wel iets te eten, ik heb er genoeg aan en dan is mijn dienblad nog niet leeg.
Vroeger nam ik wel water en vruchtensap mee en sojamelk i.v.m. mijn lactose intolerantie maar dat mag niet meer dus drink ik vliegtuigwater en dat wordt er na een paar uren niet lekkerder op. Dieet vraag ik niet dan krijg je zulke rare combinaties dan kiesik liever uit het voorgeschotelde eten. Maar ik klaag niet want eenmaal in Indonesie is er genoeg te eten wat wel smaakt. Vind die lange vlucht ook niet leuk maar heb dat er ook voor over, dus kauw jij maar lekker je boterhammetjes op met het vooruitzicht van een heerlijk bordje nasi rames wat de familie vast al klaar heeft staan.

Nog wat, zit jij maar negen uur in dat rotding ?

Onze vlucht naar Singapore duurt al veel langer vertrek A'dam 10.55 u aankomst Singapore 06.10 u, singapore loopt 6 uur voor dus ned. tijd 00.10 u is volgens mij 13 uur en 15 min. al vliegen ze soms wel wat sneller.
Dan nog Singapore- DPS 9.35 u - 12.05 u. is ook nog 2Ĺ uur + de wachttijd in Singapore ook bijna 3Ĺ uur. al met al zijn we van vertrek huis tot aankomst hotel zo'n 24 uur onderweg en dan zouden mijn bammetjes onderhand wel uitgedroogt zijn, als ik ze mee zou nemen, ook niet lekker dus. Emoticon: Wink

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam, ťťn minuut achter elkaar heb je al 2 "meiden" op je nek zitten.

Emoticon: Party!

je krijgt bijles van Elsbeth

Malam, je liegt niet, maar het is met een t

hij kletst cq lult is ook met een t Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,785,147 pageviews Een website van indahnesia.com