Kosten boot naar Komodo en Rinca

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Geneviève
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Wij zijn op het moment bezig om onze reis naar Indonesie 'in te richten' en hebben van een reisorganisatie in Nederland een prijs gekregen voor een 3-daagse (dus 2 nachten) boottocht van Labuan Bajo naar Komodo en Rinca van 275 euro per persoon. Het lijkt ons nogal veel geld, maar misschien is dit een normale prijs. We zij dus benieuwd of we het ter plekke goedkoper kunnen regelen, of dat we zo'n prijs ook ter plekke krijgen en we het dus net zo goed vanuit Nederland al kunnen regelen.
Alvast bedankt voor de reactie's.
Groetjes Geneviève

robbert
Gebruiker
spacer line

Hi,
'T is al weer heel wat jaartjes geleden dat wij naar Rinca gegaan zijn en ook vanuit Labuhanbajo,en dat was een dagtocht en kostte toen Rp 85.000 voor de boot, hierbij dan nog wat geld voor entree en de (verplichtte) gids.
Komodo is uiterst toeristisch en Rinca stukken minder, maar voor de rest zijn het min of meer gelijkwaardige eilanden, dus ik vraag mij af wat de zin is om naar beide eilanden te gaan en dan nog eens twee dagen ?!
Persoonlijk zou ik het dus houden bij 1 dag Rinca en dan de extra dag gebruiken om Flores te verkennen.
Hoe dan ook, in Lbb kan je ook meerdaagse tochten regelen en ik geloof er niets van dat dit zo duur moet zijn temeer dat het toerisme in Ind. nog steeds op zijn gat ligt en je dus zwaar kan onderhandelen.
Suk6 Rob

maria
Gebruiker
spacer line

Wij zijn net terug uit Flores, wat wij overigens iedereen als bestemming aan kunnen raden, wat een prachtig eiland. We zijn zelf niet naar Rinca geweest maar ik weet wel dat je vanuit Labuan Bajo een dagtoch naar Rinca kunt maken voor 150.000 rupiah, dat is zo'n 15 euro. Over meerdaagse tochten heb ik geen informatie, maar het klinkt me erg duur. Ik weet wel dat je vanuit Labuan Bajo met een boot van Perama naar Lombok kunt varen. Duurt geloof ik 2 dagen en 2 nachten en kost ca E 75,- pp. Zij bezoeken dan onderweg het eiland Rinca en Moyo. Deze boot vertrekt ongeveer om de 5 dagen vanuit Labuan Bajo. Misschien is dit een idee?

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,157 pageviews Een website van indahnesia.com