wie heeft er goede adressen (losmen etc) in N en W Sumatra?

Subforum Hotels in Indonesië 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nairan
Gebruiker
spacer line

Ik ga in juli en augustus na 10 jaar weer naar Sumatra, de reisboeken als Footprint etc zijn vaak ook uit het jaar 2000. Dus ik ben juist benieuwd naar recente ervaringen.

Dus ben je recent nog in Sumatra zijn geweest deel dan de speciale adresjes in de omgeving van Bukit Lawang, Toba, Sibolga, Bukitingi, Maninjau.

Michel
Gebruiker
spacer line

Dit antwoord komt voor jou te laat, maar misschien is het wel nuttig voor andere toekomstige reizigers:

Op het eiland Samosir (Noord Sumatra) hebben mijn vrouw en ik de laatste 5 jaar gelogeerd in
MERLYN GUESTHOUSE. Dit guesthouse is mooi gelegen aan het Toba Meer. De kamers (met warme douche) zijn tussen Ä 3,50 en 5,00 per nacht.
Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit en niet duur.

Het guesthouse ligt vlak bij de aanlegsteiger van de veerboot uit Parapat.

De eigenaren (een jong echtpaar) zijn vriendelijk en voorkomend.

Een aanrader dus.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,297,488 pageviews Een website van indahnesia.com