Pasar Malam Besar te Den Haag

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
eveline
Gebruiker
spacer line

Wie oh wie gaat as zondag naar de Pasar Malam besar en willen met elkaar afspreken?
Een paar mensen hebben toen bij Johan en Debby het over gehad...
Misschien is nu even serieus melden wie en/of wie gaat...
Want vrijdag en zaterdag zit ik in Terschelling en kan dan niet internetten...

Ik ga as zondag wel naar de Pasar Malam Besar...
zo..wie volg...... Emoticon: Yes!

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

ik ben er ook as zondag eveline.

inge

eveline
Gebruiker
spacer line

wouw Inge, super gezellig dat je er ook bent.
warm gegroet, Eveline

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik ga ook met familie en kenissen Zondag. Emoticon: Yes!

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Guys, wij weten het eigenlijk nog niet. Vandaag al in den haag geweest, maar niet op de PMB. Het blijft een eindje rijden uit het zuiden....
Munkin!
Groetjes, Johan (en Debby over mijn schouder heenkijkend Emoticon: Wink )

Begin de details te vergeten

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ach voor het eten hoef je niet naar de Pasar Malam.En al zo druk met de mensen.Ik heb gelukkig een zuinige en ijverige mams.
* Kretek
* Ajam Peniki
* Sambal Trassi

Mooi weer in het Zeeuwse Missiegebied.

Neen geen Pasar Malam.
Ik mail je zo privť.
Umb.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Vormij ook niet al geen 4 jaar niet meer.
Indonesie is een grote pasar.
En de Pasar Malam hier is mij te mahal geworden en eerder multicultureel en niet echt meer Indisch.
En tevens ieder jaar dezelfde stands tegen nog meer geld en het eten, laat ik het daar maar niet over hebben.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 09-06-2005 23:26 Albert wrote:
en het eten, laat ik het daar maar niet over hebben.

...maar de keuringsdienst van waren loopt daar toch rond? Er wordt veel omgezet, dus wat is er verkeerd aan het eten Emoticon: Confused

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Het is voor mij allemaal terlalu mahal. Ik ben aan het sparen voor een reis met een vliegmachine naar een ver en warm land en ik kan daar vijf dagen leven van wat ik in ťťn dag op de Pasar Malam kwijt ben. Een durian (minder van smaak omdat die ingevroren is geweest) betaal je al gauw 15 Euro voor. Het eten zal wel betrouwbaar zijn, maar is ook duur en karig. En het is er inderdaad meer multicultureel geworden. Toch als ik niet op mijn geld hoefde te letten zou ik wel gaan.

eveline
Gebruiker
spacer line

Dat het duur is op de pasar malam ben ik mee eens. Jaren lang gaf ik niets om de pasar malam, en dat terwijl ik in Den Haag woon..maar sinds afgelopen twee jaar vind ik erg gezellig..al is dat om zomaar daar te vertoeven..het sfeer proeven...praatje met de mensen etc etc....ach ja multicul geworden, gezellig toch?

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 10-06-2005 03:32 Jantje wrote:
[...]

...maar de keuringsdienst van waren loopt daar toch rond? Er wordt veel omgezet, dus wat is er verkeerd aan het eten Emoticon: Confused

Jantje,

Goed gekeurd eten hoeft nog niet lekker te zijn, niet meer lijken op hoe het vroeger smaakte of hoe het moet smaken.
In de Houtrusthallen toen was het nog een echte Pasar Malam, maar nu.......

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

Ik ga elk jaar zo'n 6 maanden met vacantie naar Indonesia. Maar ik ga toch graag naar die Pasar Malam Besar in mijn woonplaats. Niet voor het eten of het snoepen, want dat is in Indonesia veel lekkerder en goedkoper. De reden dat ik ga? Onverwachte, toevallige ontmoetingen met kennissen die je al jaren niet hebt gezien. Wat dat betreft mis ik de tribunes in de Houtrusthallen wel. Je zat er zocht in de voorbij lopende mensen naar bekenden en omgekeerd keek je omhoog of er bekenden op de tribune zaten.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

sahabat
Gebruiker
spacer line

Albert dan Sidik,
Ik ben nog nooit op de pmb geweest maar wel veel in houtrusthal.
Vanaf '60 toen ik nog een kleine jongetje was,samen met mijn hele fam.
Ik zag dat woord Houtrusthall.Time flies .Ik weet nog goed,the good old days.
Maar we horen wel veel verhalen,soms leuk,maar over eten,niet lekker.
Hoor ook dat erg veel andere cultuurmensen komen bezoeken.Goed voor de handelaren.
Dangdude ,ok ya,mahal pmb,je heb gelijk,beter in Indon.spenderen.
Emoticon: Yes!
Sahabat

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ben er ook niet bij....is me iets te ver, next time misschien als het in eindhoven is.....? als ik niet in indonesia zit Emoticon: Nice

Live life to the max.......

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hallo Martin

Als toekomstige indonesier blijver moet je toch weten dat de enige echte Pasar Malam Besar in Den Haag wordt gehouden en dat voor de 47e keer.
Die pasar in Eindhoven is kecil in het beursgebouw 2 minuten en je hebt het gezien, nee dan de Haag die is veel beter.
groetjes Latex

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Latex,

Ik ben met iets kleiner ook tevreden..dan maar de Pasar Malam Kecil Emoticon: Nice

Live life to the max.......

griffo
Gebruiker
spacer line

Voor mij is het helemaal nieuw, maar a.s. zondag hoop ik daar toch een hoop vriendinnen en vrienden van de andere club (Vrienden van Bali) te ontmoeten bij stand 1044.
Groettu en wellicht tot kijk op de PMB
Griffo

sandra
Gebruiker
User icon of sandra
spacer line

Ben geweest vorige week, ik vond het echt leuk...veel cultuur en eten!! :-)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,398,307 pageviews Een website van indahnesia.com