Aanbieding: goedkoop koffers beveiligen (sealen)

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Naar aanleiding van het avontuurtje van mevrouw Schapelle Corby en haar 4.1 kilo drugs die ze mee van Bali probeerde mee te nemen eventjes de serieuze kant van het verhaal. Of het nu haar drugs waren of niet, ze zaten in haar baggage. Je kunt je koffer goed dicht doen, maar een extra zekerheid die op Schiphol te verkrijgen is, is het verpakken in plastic, het zogenaamde sealen .

Met onderstaande bon krijg je ook nog eens twee euro korting per seal.

Meer informatie betreffende het sealen kun je vinden op www.sealandgo.nl

dit is reclame ja, maar ik krijg er geen cent voor, was dat maar waar. Ik vond dit dermate belangrijk dat ik het even wilde laten weten

Bedankt Martin-Solo voor de tip Emoticon: Smile

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Denk dus niet zo slim te wezen dat wanneer je overgewicht hebt... je koffer te sealen en dan maar te hopen dat ze bij de incheck wel een oogje dichtknijpen (of medelijden hebben omdat je 5 eurie hebt betaald)... kan ik je gelijk uit de droom helpen... of je kunt je koffer weer uit het plastic halen... of je kunt voor het overgewicht betalen...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Richy,

Ik denk dat ik niet de enige ben die mijn koffer thuis eventjes op de weegschaal zet. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Toch?

sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

Jeroen,

Waarschijnlijk ben je wel de enige die niet meer dan 20 kilo in de koffer stopt Emoticon: Wink

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Sterker nog, op de terugweg gaat ie vrijwel leeg mee terug Emoticon: Clown

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wat moet je in godsnaam met 20 kg bagage als je naar Indonesie gaat, je gaat hier niet wonen!!
Misschien de eigen aardappelen en ingeblikt vlees mee??
Jan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 31-05-2005 09:59 Tuti & Jan wrote:
Wat moet je in godsnaam met 20 kg bagage als je naar Indonesie gaat, je gaat hier niet wonen!!
Misschien de eigen aardappelen en ingeblikt vlees mee??
Jan

eeh.. Jan, zeg dat maar niet te hard! Emoticon: Puh!

mleeuwen
Gebruiker
User icon of mleeuwen
spacer line

Beste Jan,
wat dacht je van het volgende (extra) in je koffer.
nog goede kleding (om weg te geven); chocoladerepen (om weg te geven); ballpennen (om uit te delen); al deze (voor ons gewone) dingen zijn de mensen in IndonesiŽ gek op en dat Jeroen hierop antwoord: "mijn koffer is op de terugreis meestal bijna leeg", zegt denk ik al genoeg.
Jeroen, ga zo door; ik geniet elke keer weer van het forum.
Mar van Leeuwen

bli wayan
Gebruiker
spacer line

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Inderdaad zorg dat je koffer op gewicht zit, toch word daar niet zo nauw bij gekeken bij SQ, had laatst op denpasar 9 kilo teveel...schrok me wezenloos! want ik dacht het goed ingeschat te hebben voor vertrekt...mijn ouders waren er ook bij...pa had 8 kilo teveel en moeders 7 kilo Emoticon: De betreffende dame achter de balie keek me nog niet eens aan bij het wegen! en het hele spulletje rolde de band af, je vraagt jezelf natuurlijk af waarom zoveel gewicht! moeders heeft een koop-tik en we moesten alles wat ma had gekocht verdelen over de 3 koffers Emoticon: Nice .Mijn koffer zou normaal zowat leeg zijn! kun je je eigen indenken hoeveel mijn moeder bali heeft gesponsord.....Ach ja.

3 of 4 kilo teveel op schiphol...kraait ook geen haan na.

M-Solo.

Live life to the max.......

Jantje
Gebruiker
spacer line

Eduard,
Ik heb het ooit gepresteerd om 10kg+ aan overwicht mee te nemen. Dat was met Garuda. Hoefde niets bij te betalen. Het ligt er misschien aan of er veel plaatsen over zijn.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Kuwait doet ook niet moeilijk.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sandra
Gebruiker
User icon of sandra
spacer line

Nu misschien omdat het hoogseizoen nog niet echt begonnen is...dus zit het vliegtuig nog niet helemaal vol?
Maar dadelijk in juli/augustus gaat men misschien wel stricter alles bekijken...ik probeer in ieder geval onder de 20 kilo te blijven, al lukt dat niet echt... Emoticon: Smile

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik heb deze reis geluk en mag 30 kilo mee-nemen...via Cathay travel Service...ook dan zal ik hem nog even kontroleren bij vertrek Emoticon: Blush voor het sealen danwel..... Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 31-05-2005 11:33 mleeuwen wrote:
Beste Jan,
wat dacht je van het volgende (extra) in je koffer.
nog goede kleding (om weg te geven); chocoladerepen (om weg te geven); ballpennen (om uit te delen); al deze (voor ons gewone) dingen zijn de mensen in IndonesiŽ gek op en dat Jeroen hierop antwoord: "mijn koffer is op de terugreis meestal bijna leeg", zegt denk ik al genoeg.
Jeroen, ga zo door; ik geniet elke keer weer van het forum.
Mar van Leeuwen

...en zo is het bij mij ook als ik die kant op ga... 20/30 kg aan cadeautjes... en terug hetzelfde...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik ging vroeger inderdaad ook met een kleine koffer als handbagage voor me zelf en een grotere (oude) koffer vol met kleren als normale bagage.
De kadootjes die de Indonesiers heel goed kunnen gebruiken zoals spullen voor de school voor de kinderen zijn hier veel voordeliger te koop.
Balpennen uit Nederland zijn natuurlijk iets om te pronken voor de kinderen maar die wegen niet zo veel.
Nederlanders staan er ook om bekend dat ze zo veel mogelijk meenemen op vakantie, zelfs ingeblikte braadworst en pakjes Conimex om zelf Nasi Goreng te maken!!
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,398,204 pageviews Een website van indahnesia.com