Vrijwilligerswerk bij NGO's

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
junedebree
Gebruiker
spacer line

Ik ben op zoek naar een NGO waar ik in de zomer een maand of twee het een en ander aan vrijwilligerswerk zou kunnen doen. Ik heb al gezocht naar mogelijkheden via de Nl ambassade in Indonesie o.a, maar tot nu toe wil het nog niet lukken. Heeft iemand contacten met NGO's ergens in Indonesie die mijn hulp eventueel zouden kunnen gebruiken? Met suggesties hoe mijn verdere zoektocht naar NGO's te vervolgen zijn ook zeer welkom. Alvast bedankt, june

nona
Gebruiker
spacer line

ik denk wat moet doen contact met verschillinde stichting die samen werking met indonesia.
Ik heb 2 jaar geleden ok gevraagd om vrijwilliger doen voor een van school in tasikmalaya. financieel wordt gesteuned door europese commissie in brussel.
anders moet EC website kijken.
spreek u wel bahasa ?

Iris8
Gebruiker
spacer line

kijk even op www.expat.or.id onder het kopje 'giving back'. Hier vindt je een groot aantal organisaties en stichtingen die je hulp misschien kunnen gebruiken. Als jij zou overwegen om in Aceh te willen helpen is er ook nog wel het e.e.a. te vinden op de diverse forums.
Weet je al welk eiland je voorkeur naar uitgaat en wat je precies zou willen doen? Dat maakt het beantwoorden van je vraag een stuk makkelijker!

Iris8
Gebruiker
spacer line

NOg even een aanvulling. Als je belangstelling zou hebben om in Yogya iets te doen en je kunt aangeven op wat voor gebied je iets zoekt, dan kan ik je wel in contact brengen met een NGO die zich inzet op medisch vlak (noodhulp e.d.).
Ook op kantoor is er wellicht nog wel wat te doen. Spreek je Bahasa?

Iris8
Gebruiker
spacer line

NOg even een aanvulling. Als je belangstelling zou hebben om in Yogya iets te doen en je kunt aangeven op wat voor gebied je iets zoekt, dan kan ik je wel in contact brengen met een NGO die zich inzet op medisch vlak (noodhulp e.d.).
Ook op kantoor is er wellicht nog wel wat te doen. Spreek je Bahasa?

junedebree
Gebruiker
spacer line

Ten eerste, ik spreek geen Bahasa en heb geen medische achtergrond. Ik ben met name op zoek naar een Javaanse NGO die zich bezig houdt met onderzoek, maar ook op het organisatorische vlak lijkt het me interessant een tijdje mee te draaien binnen een NGO. Ik studeer ontwikkelingsstudies en ben om die reden geinteresseerd in een praktische aanvulling op mijn studie. In lesgeven/weeshuizen e.d ben ik minder geinteresseerd aangezien ik dit al eerder gedaan heb in o.a Ghana.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,597,542 pageviews Een website van indahnesia.com