Melasti bungalows resort in Legian

Subforum Hotels in Indonesië 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sahabat
Gebruiker
spacer line

Hello
Wie kent de melasti bungalows resort in Legian?
Groeten
Sahabat

divodurum
Gebruiker
User icon of divodurum
spacer line

Niet in Legian maar wel in Kuta aan de Jl.Kartika Plaza. Vlak bij de art market naar het strand. Heel goed hotel. klein begonnen (sinds mijn heugenis al sinds 70-er jaren) helemaal vernieuwd en aangepast aan de huidige eisen.
Zeer aan te bevelen.
Dick (net terug uit Bali)

Wayang Golek: Petruk

sahabat
Gebruiker
spacer line

dick,
bedankt voor de reply maar melasti tuban bedoelde ik niet.
de reden van mijn msgge was dat kennis van mijn vrouw daar geboekt hebben in melasti legian.
terimah kasih di muka berita
baik baik ya
sahabat

marcel s.
Gebruiker
spacer line

net terug uit bali, jawel hoor melasti beach bungalows is aan te raden.
iedere avond live muziek, goed verzorgd meteen bij de zee.
en vlakbij Centro (Discovery). zeer mooie lokatie, zeker s avonds,mooi verlicht en maar kijken naar de zonsondergang.

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

hallo marcel,
zou ik het adres van melasti beach bungalows kunnen krijgen? Vertrek 19 aug. naar Bali en zoek nog naar accomodatie. Bedankt alvast
Inge

sahabat
Gebruiker
spacer line

Hallo Inge,
Ik wil niet bemoejen met jouw vraag over melasti legian.Tidak mau.
Maar ik heb de oproep gedaan omdat kennissen van ons met kind
daar gebooked hebben. en zij dachten dat wij dat wisten..Maar zij spreken geen bahasa dus heb ik maar met telefoon informeert en je kan echt boeken.Bagus.
Ik weet niet zeker maar voor twin room betaal je 30 euro.Ok
Als je meer wil weten mail maar (als ik weet ya)
Sahabat

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,298,709 pageviews Een website van indahnesia.com