Visum NL voor Indonesiers

Subforum Het visumgebeuren 
104 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
wilhelmus
Gebruiker
spacer line

ff `nvraagje aan mensen die het echt wete!!!! :
is het niet moelyk om voor `n 55+ er `n verblyfsvergunning te krygen om in bali te gaan wonen?
en if zo, wat zyn de voorwaarden en welke documenten dient men te overleggen?
en welke organisatie of kantoor verzorg de aanvraag? is dat beter om ter plaatse te laten verzorgen [bali] en wat zouden de totale kosten zyn?
by voorbaat myn dank voor uw reacties!
vr.groet,
wil waals.

WIL

bassi
Gebruiker
spacer line

Beetje vreemd allemaal, ik geloof dat ik rond de 115 euro heb moeten betalen voor een mvv, ik spreek over 2002.
Hoe kan zoiets nu bijna 1000 euro kosten?
Inflatie is toch 2 %?!
En ook nog voor de cursus 2000-6000 euro betalen(inburgeringscursus)
Zijn wij een Nazi-land geworden???
Vriendelijke groeten,
Bassi

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 01-09-2005 01:59 bassi wrote:
Beetje vreemd allemaal, ik geloof dat ik rond de 115 euro heb moeten betalen voor een mvv, ik spreek over 2002.
Hoe kan zoiets nu bijna 1000 euro kosten?
Inflatie is toch 2 %?!
En ook nog voor de cursus 2000-6000 euro betalen(inburgeringscursus)
Zijn wij een Nazi-land geworden???
Vriendelijke groeten,
Bassi

Als je je inleest dan weet je dat de initiele aanvraag 800 euro is, terwijl verlengingen nog maar een paar tientjes kosten i.p.v. een paar honderd euro.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Kijk even op http://www.netherlandsembassy.(...)id/html/tarieven.cfm daar staan de tarieven, is wel een puzzel welk MVV.
De inburgeringscursus moet nu zelf in het land van herkomst worden gedaan, dat schijnt ergens vermeld te worden op www.ind.nl
Succes,
Tuti & Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,984,640 pageviews Een website van indahnesia.com