Le Meridien Nirwana golf&spa resort naast Tanah Lot

Subforum Hotels in Indonesië 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pelpinda
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Vandaag terug gekomen van een 10-daagse reis naar Bali in bovenvermeld hotel. Super hotel.
Belangrijkste punten:
- Aardig personeel
- goede massage mogelijkheden-
- hou je van golfen dan kun je hier ook heel goed terecht
- leuke activiteiten voor gasten (o.a. village cycling)
- 54 meter WATERSLIDE!!!! en 4 zwembaden op verschillende niveaus waarvan er een aantal met elkaar in verbinding staan
- ontbijtbuffet van goede kwaliteit met veel keuze

Tja.... wat ons betreft gewoon een tophotel. Kijk maar eens voor plaatjes en info op Le Meridien.

Als je nog vragen hebt.... mail me!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Voor het zwembad zal ik er eens heen gaan. Niet dat het hotel niet goed is, want dat ken ik niet, ik heb alleen mijn eigen plekje bij kennissen. Maar dat zwembad lijkt me wel wat. Emoticon: Smile

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 23-05-2005 16:41 pelpinda wrote:

Als je nog vragen hebt.... mail me!

... wat kost dat? Emoticon: Confused Zie een prijsrange van 109-540/dag Emoticon: Stupid Dan toch maar weer naar het Melasti.... hahahaha

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Bogor
Gebruiker
User icon of Bogor
spacer line

Zeker is een TOPIE hotel Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Ik heb daar 7 jaar geleden gewerkt als receptionist medewerker was.
Ik mis wel een beetje..... Emoticon: Yes!

pelpinda
Gebruiker
spacer line

Richy,
Prijsrange van 109-540/dag, nee joh, dat is het echt niet! Wij hebben het in een al in one pakketprijs betaald, maar.... kijk eens op www.asfalea.nl daar staat het hotel ook genoemd. Via hen hebben wij geboekt (zitten in amsterdam) en zij weten vast wat de prijs voor nacht is!

sahabat
Gebruiker
spacer line

On 23-05-2005 18:04 Richy wrote:
[...]

... wat kost dat? Emoticon: Confused Zie een prijsrange van 109-540/dag Emoticon: Stupid Dan toch maar weer naar het Melasti.... hahahaha

Hallo Richy,
Graag wat info over Melasti.In welke Melasti heb je gelogeerd,in Tuban of In Legian.?Vertel 's wat meer please.
Terimah kasih
Sahabat

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Remote area, great service, friendly and very well informed staff....

Religion vs. development (golf)
nog steeds gevoelig voor de echte balinees....
Rates zijn vrij hoog, maar OAD heeft goede prijzen, aardig detail is het bad dat gevuld is met rozeblaadjes bij aankomst.

Goede, gratis (ja nederlanders) shuttle dienst naar ubud en kuta..

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,208 pageviews Een website van indahnesia.com