kosten container??

Subforum Bali, het godeneiland 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Geachte allemaal,

Weet iemand wat de kosten zijn om producten vanuit Bali of Surabaya te verschepen?
Indien mogelijk de kosten cif en fob, 20 foot en 40 foot container.

Alvast hartelijk dank

Sepp

Jantje
Gebruiker
spacer line

Halo Sepp,
40ft C&F ongeveer USD 3800,- P&O Nedl. Dat was in 2002. Informeer bij freight forwarder.

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Heeft iemand nog een container deze kant op komen dit jaar met nog een 1 of 2 m3 over?

Zo ja dan ben ik zeer geinteresseerd...

*edit: gaat om container vanuit Bali

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

hallo sepp
ik betaalde voor mijn laatste container, 20 foot, all in, USD 2400 vanuit bali naar antwerpen (rotterdam zelfde tarief geloof ik)
je kunt o.a. in de bali advertiser wat adressen en prijzen checken
vanuit surabaya is dit goedkoper
en robert: je kunt ook je goederen LCL verschepen, dus slechts enkele kubieke meter geen probleem, dit komt op ongeveer 100 a 110 USD per kubiek, all-in

lembongan
Gebruiker
spacer line

En anders om Belgie Bali 20foot eigenlijk moet de container nog verder naar het eiland Nusa Lembongan heeft daar iemand ervaring mee en welk rederij of maatschappij en wat is daar de prijs van

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Europa naar bali is duurder omdat je taxen moet betalen voor je spullen ... tenzij je met een IndonesiŽr kan meeliften ...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,643,078 pageviews Een website van indahnesia.com