Sigaren uit Indonesie

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Naast het genieten van een gezellige rokertje uit Indonesie,heb ik een paar weken geleden een paar lekkere sigaartjes gerookt namelijk de Wismilak.
Wie kent deze sigaar??En er is / zijn ook kretek sigaren.
Tot zondag 22 mei
Umberto

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Umberto,

Er zijn meerdere sigaren te vinden op de Indonesische markt. Echter voor de sigaren kenner zijn deze van minderwaardige kwaliteit.

Ramayana, Flor de Java, Panter, Adipathi, Gold Seal, om er een aantal te noemen. Corona's panatella's en signorita's.

Veelal zijn deze sigaren vervaardigt met 100 procent tabak, dus zonder toevoegingen. En veelal bestaan deze uit 100 procent indonesische tabak. Op het etiket wordt welliswaar aangegeven dat er Cubaanse en Braziliaanse tabak in kan zitten, eerlijk gezegd denk ik dat deze tabakken veel te duur zijn voor Indonesie om te importeren.

Sepp

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ja de kenner! Dank je voor deze nuttige informatie. Afgelopen zondag heb ik een paar sigaren gekregen die had iemand meegenomen uit Indonesie.Ik heb natuurlijk naast het roken van de kretek-sigaretten ook af en toe eens een lekkere sigaar.Niet omdat ik hebberig ben,maar mijn Computer heeft hele grote onkosten en de schade is tegen gevallen,maar men is bezig.Ik mag af en toe elders op rammelen.* Goed ik zal een dezer dagen Adipadi krijgen.Dan denk ik wel aan jou.Het ga je goed!!
Umberto

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 23-05-2005 12:24 Sepp Buys wrote:

Op het etiket wordt welliswaar aangegeven dat er Cubaanse en Braziliaanse tabak in kan zitten, eerlijk gezegd denk ik dat deze tabakken veel te duur zijn voor Indonesie om te importeren.
Sepp

Ik deed zojuist boodschappen bij de Hero. Er stond een kleine vitrine bij de kassa met daarin "Dos Hermanos Robusta Royal" voor Rp. 34.750 per stuk.
Vitrine was opslot met een hangslot ter groote van het sigarenbandje.
Ik zag dit merk in Singapore voor S$ 80,- Emoticon: Blush

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb vanmiddag een Medium Cohiba Havana opgestoken. Emoticon: Worship Toen ik hoorde wat het kostte in BelgiŽ Emoticon: Blush Dacht ik ...... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Wink Ik wacht wel uit IndonesiŽ ( mahal djukah )Gelukkig kocht degene een doos met Visa Card dus ik was gewoon een meegenieter.
Umberto

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hey Umberto,

Ik vind het wel zo gezellie! om jou weer eens te horen hiero Emoticon: Red face ik ben geen sigaren roker! wel al het anderen rookwaar... Emoticon: Nice Maar wat kost een doosje goede sigaren nu in Bali? en hoeveel mag je er meenemen zo vanaf daar Bali ?.

M-Solo.

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Ook jij daar in het verdwaalde Oost Brabant Emoticon: Smile Geen flauw idee,maar wel goedkoper dan een reis naar Eindhoven Emoticon: Red face Leuk hŤ? Emoticon: I love it Maar gewoon lekkere sigaren, ben ik al heel gelukkig. Emoticon: Cry Emoticon: Devil Emoticon: Devil Echt erwtensoepweer vandaag Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Umberto

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Maar gewoon lekkere sigaren, ben ik al heel gelukkig

Is er iemand bekend mee wat betreft de indonesische sigaren....enwat dan de goeie mogen zijn Emoticon: Confused dan kan ik eens kijken voor tuan Um-berto Emoticon: Puh!

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Toen ik nog rookte, nu zo'n zes jaar geleden, kocht ik deze Ramayana's wel eens. Ik vond ze heel goed te roken, maar misschien een kwestie van smaak.
Mazzel, Jan

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Jan,

Dat ziet er goed uit ! ik zal ze eens gaan opzoeken aldaar Emoticon: Wink misschien vind ik ze zelf ook we lekker Emoticon: Nice

Mazzel....Eduard.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ja dan mag je me ook trakkederen op een doos Martin-S.
Krijg jij ťťn Zeeuwse Bolus.
Umberto Emoticon: Shiny

TERDAD
Gebruiker
spacer line

Aduh Umberto.....!!!!!
Ora ngemis!(niet zo bedelen) Ik heb toch al wat te roken voor si Umberto!
Nog even gedul jij,niet zo gragas(hebberig).

Salam dari Terdad

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 24-10-2005 12:46 hagen763 wrote:
Ja dan mag je me ook trakkederen op een doos Martin-S.
Krijg jij ťťn Zeeuwse Bolus.
Umberto Emoticon: Shiny

Hoi Umberto,

Wat is een Zeeuwse Bolus Emoticon: Confused dat ik in iedergeval vast weet wat ik van je krijg als de sigaren in Goes aankomen Emoticon: Nice

M-Solo.

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Sigaren mag je overigens alleen tot 50 stuks meenemen terug naar nl.

Sepp

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 09-11-2005 15:48 Sepp Buys wrote:
Sigaren mag je overigens alleen tot 50 stuks meenemen terug naar nl.

Sepp

Hoi Sepp,

Maakt dat dan niet uit hoe dik ze zijn Emoticon: Puh!

Grt- M-Solo.

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Niet hoe dik, wel hoe lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

En hoe lekker van smaak. Emoticon: Devil
Overigens Hoi Sepp!!! Emoticon: I love it
Ik mail je nog straks.Maar ben je nog op Bali?
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Met de Kerst heb ik lekkere Adipadih gerookt. Emoticon: I love it
Jammer dat er maar 5 in zaten Emoticon: Red face
Proost mensen op 2006.
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 07-11-2005 15:54 Martin-Solo. wrote:

...

Hoi Umberto,

Wat is een Zeeuwse Bolus Emoticon: Confused dat ik in iedergeval vast weet wat ik van je krijg als de sigaren in Goes aankomen Emoticon: Nice

M-Solo.

Het is geduldig wachten op Martin-Solo.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,787 pageviews Een website van indahnesia.com