Huwelijksreis

Subforum Bali, het godeneiland 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sarah
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Mijn vriend en ik willen volgend jaar juni op huwelijksreis naar Bali. We zijn er allebei nog nooit geweest, maar het lijkt ons erg mooi. Omdat het onze huwelijksreis is willen we er toch een speciale reis van maken. Heeft iemand misschien tips of ideeen over waar we het beste heen kunnen gaan (Kuta, Sanur of Nusa Dua?) We willen maximaal ongeveer € 1500 p.p. uitgeven. We willen ongeveer 10 dagen gaan.
Hopelijk hebben jullie leuke ideeen/tips. Alvast bedankt!

Groetjes,
Sarah

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Tip 1: 1500 € voor 2 personen is zat Emoticon: Yes! Ik heb erg luxe geleefd en ongeveer 6 binnenlandse vluchten gemaakt + een 3 daagse bootreis in 25 dagen voor 2 personen. Inclusief hotels, eten, drinken, souveniers voor 1600 €

Wie volgt met de volgende tip?

Sarah
Gebruiker
spacer line

Hoi Robert,

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat we waarschijnlijk niet ver zouden kunnen komen met € 1500 p.p. we hebben wel al een beetje in reisgidsen zitten bladeren en het ziet er allemaal schitterend uit!
Mag ik vragen waar jij hebt geboekt? Of heb je gewoon een reis geboekt en op Bali verder gekeken naar hotels e.d.?
Wat is een beetje een leuke plaats om te zien/ te zitten? Als je voor het eerst naar Bali gaat. De zuidkust lijkt ons leuk, maar dat is misschien ook weer heel erg toeristisch?

Groetjes,
Sarah

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Dag Sarah,

Ik denk dat het beste is als je aangeeft wat je wilt. Wat voor type hotel je wilt, airco of niet, wil je de supertoerist uithangen of cultuur en de mensen zelf opzoeken.

Aan de hand daarvan kunnen velen je tips geven en ervaringen delen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,716 pageviews Een website van indahnesia.com