Balihai te Kuta (tuban)

Subforum Bali, het godeneiland 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tickettothetropics
Gebruiker
spacer line

Heerlijk luxe genieten in een geweldig hotel.Mooie ruime kamers, tropische tuin met zwembad en poolbar. Dicht aan zee. Veel activiteiten als je daar gebruik van wilt maken. Een spa...wat wil je nog meer. Ontbijt is ruim en heerlijk. orientaals en engels. Medewerkers zijn zeer servicegericht en aardig.
Iets verder van Kuta, maar het is aan te lopen. Geeft ook wel wat meer rust als je wat van het centrum af zit. Je loopt overigens langs alle restaurantjes en winkeltjes. Ben er nu 2 keer geweest en ga overmorgen voor de derde keer! Kortom....echte aanrader!!!!

Horst
Gebruiker
User icon of Horst
spacer line

Wat betaal je voor een tweepersoonskamer met douche en warm water?
Meer algemeen. Ik ben begin juni in Kuta/Denpasar en zoek nog een goedkoop hotel. Ik hoef geen luxe.

tickettothetropics
Gebruiker
spacer line

Wij hebben geboekt via TUI. En dan heb je een pakketprijs inclusief vlucht .
Dit is hun www adres.
www.balihai-resort.com
Ik zou even bellen/mailen om te kijken of ze je een leuke aanbieding kunnen doen.

joost
Gebruiker
spacer line

Horst en tickettothetropics,

Op Bali struikel je over deze hotels. Fijn dat "ticket..."ervan geniet.
Maar voor Horst is het luxe. ( $45-50 ) voor 2 personen schat ik

griffo
Gebruiker
spacer line

Hoi Horst,

Kijk eens bij www.masainn.com, mooie accomodatie, redelijke prijs ca. 180.000 Rupia (voor 2 personen), 2 zwembaden, airco, eenvoudig ontbijt.
Goede reis.
Griffo

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Ik zit zelf altijd in Masa Inn,

Prima hotel met mooi zwembad en zeer redelijke prijzen. Zit in poppies II

Een aanrader

rob the golfer
Gebruiker
User icon of rob the golfer
spacer line

Balihai kost $ 70 per nacht per kamer volgens hun website.
http://www.balihai-resort.com/balihai/

Ikzelf zit er meestal voor $55, kwestie van onderhandelen.

Rob

Horst
Gebruiker
User icon of Horst
spacer line

Masa Inn ziet er goed uit en is me nu al door meerdere mensen aangeraden. Daar ga ik dus in ieder geval heen. Begrijp ik het goed dat je over het algemeen ook nog wel 10% van de prijs af kan onderhandelen als je aankomt?

Verder wil ik misschien nog naar Agung & Sue in Sanur en/of Jati Homestay. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoever ligt Sanur eigenlijk van Kuta?

Ook was ik nog benieuwd of Ulu Watu de moeite van het bezoeken waard is.
Misschien wil ik rijke mensen kijken in Kuta en daar wat lunchen.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Horst,
Toen ik nog als toerist in Bali kwam heb ik enkele keren gelogeerd in Masa Inn, gewoon een erg goede plaats, echter dat weten meer mensen, vaak is het vol.
Momenteel is het erg rustig dus het zal wel meevallen, in Poppie2 liggen echter meer soortgelijke hotels.
In die zelfde straat kun je prima eten voor een leuke prijs bij Bamboe Corner, dit is nog steeds een van onze plaatsen als we uit gaan eten.

Sanur is ongeveer 20 km van Kuta en is over het algemeen 50% duurder als Kuta, maar ook veel beschaafder.
Om een keuze te maken tussen Sanur en Kuta heeft veel te maken of je alleen komt of met een partner, in Kuta zijn de KUPU KUPU MALAM erg goed vertegenwoordigd, terwijl Sanur daar van vroeger uit bekend om stond.

Naar Uluwatu is een prachtige tocht door de heuvels, erg leuk om met de motor of scooter te doen, op de weg er naar toe vind je verschillende kruisingen, als je daar rechtsop gaat kom je bij prachtige rustige stukjes strand.
Succes en zijn er nog vragen ROEPT U MAAR,
Tuti & Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,775 pageviews Een website van indahnesia.com