Toeren op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
masiwan
Gebruiker
spacer line

Mijn naam is Iwan,

ik woon op Bali en verzorg al jaren rondreizen door Bali aan toeristen.
Ik heb een studie fotografie gevold in Nederland vandaar dat ik goed
Nederlands spreek.

Ik wil mij dan ook hierbij aanbieden om U een onvergetelijke vakantie op balie te bezorgen.
Vervoer met auto door heel Bali ook de niet toeristische plekjes.
Bel mij als U interesse hebt of stuur een E-mail.

+62 (0)8563719465 (telefoonnr in Indonesie)
E-mail: masiwan71Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com
Emoticon: Bye bye

Blog Bot
spacer line

Hallo Iwan,

Ben jij vrij op 4 mei a.s?
Wat is jouw prijs voor een dag voor 2 personen?
Groeten, Loes

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Ans H
Gebruiker
spacer line

jij bent slim,gewoon reclame maken... Ga overmorgen naar Indonesie en wsch in september en december weer. Jij weet meer dan ik (hollanda) in september willen we (zeker 4 personen) gaan fietsen op Lombok of Floris eilanden. Weet jij of er fietsen te huur zijn of eigen vervoer meenemen???

Vr. gr. Ans

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Reclame maken kan wel, maar niet antwoorden is dan weer jammer Emoticon: Puh!

Richard demmers
Gebruiker
spacer line

ER zijn genoeg auto,s met chaufeurs daar voor ongeveer 250.000 / 300.000Rp dit voor 12 uren ,maar let wel op met welke auto je gaat soms laten ze een mooie auto zien maar komen dan je op halen met een andere oude auto waarvan de airco het slecht of niet doet,weiger dit gewoon.

groetjes Richard

rien.gluvers
Gebruiker
User icon of rien.gluvers
spacer line

Heb zelf veel getourd met een chauffeur Putu.
Hij woont in Sanur, spreekt geen Nederlands
is erg aardig en bovendien aanwezig op de
afgesproken tijd. Dit laatste was bij al mijn vorige
ervaringen beslist niet het geval.
Hij rijdt in een minibus, die hij netjes onderhoud en
die goed werd schoongehouden.

Wilt u ook van zijn diensten gebruik maken dan
kunt u hem op bali mobiel bellen. Zijn telefoonnummer
is 08123957918. Als hij vraagt wie u dit numer heeft
gegeven dan graag melden: van Rien en Marja.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

ampgodschalk
Gebruiker
spacer line

Onze chauffeur op Bali heet Wayan (I Wayan Sudiarta). Hij woont in de buurt van Candidasa, in het oosten van Bali. Hij weet de weg op het hele eiland en wil je ook van het vliegveld halen. Wij hebben afgelopen voorjaar een van onze beste vakanties op Bali gehad door zijn goede begeleiding. Hij spreekt goed Engels. Je kunt contact opnemen via zijn mobiele telefoon (sms) +62 81 3386 40734.

Doe hem vooral de groeten van Annerie en Ricardo

promotie_bali
Gebruiker
User icon of promotie_bali
spacer line

Wij krijgen met onze webiste best veel reacties over chaufeurs in Bali, zelden horen wij klachten en wij durven gerust te stellen dat veel van deze mannen DE PROMOTIE zijn van Bali.
Misschien word je wat knullig aangesproken op straat door deze mannen, maar als je eenmaal met hen op reis bent door het schitterende Bali ben je dat heel snel vergeten.
Door de ernstige teruggang van het toerisme zijn deze mannen die vbijn allemaal een flink credit hebben op hun auto natuurlijk erg de dupe.
Promotie Bali
Jan

johanw
Gebruiker
spacer line

Ook ik ken al vijf jaar een hele goede gediplomeerde tourist Guide op Bali. Hij heeft mij al veel unieke plekjes laten zien.
Hij spreekt goed Engels en is een uitstekend chauffeur.
Hij heeft zelf geen auto, maar kan deze huren voor een redelijk bedrag.
Zijn naam is: Made Wirada (Roepnaam Boby)
Telefoon thuis 0361-467738
Mobiel 081-338677272

Hij bezorgt iedereen een geweldige trip.
Denkt U alstublieft eens aan hem.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hmm.. zijn dit alle gidsen beschikbaar? Ik heb toch het vermoeden dat er nog honderdduizenden meer zijn.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,633,127 pageviews Een website van indahnesia.com