Hoe komt dit?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hoe komt het toch dat wij hollanders altijd maar wegkruipen in onze auto's,huizen en zo.Ik reed vanmiddag rondje Hellevoetsluis met mijn schoonmoeder en het was best stil op straat met lekker weer.In Indonesie gebeurt er veel meer op straat.excuus dat ook ik trouwens in de auto zat,maar voor het oude vrouwtje is lopen geen optie...jaja slap excuus...weet ik. Emoticon: Wink

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Geen commentaar,maar was jouw schoonmamma zelf niet oner de indruk hoe rustig het bij je is in Hellevoetsluis? Ik denk dat het gewoon een vrije dag is "Nationale"weet je wel.Hoe lang blijf ze? Neem je haar ook mee naar de Kumpulan bij Johan.Nona Bandung is heel lief en voor je schoonmamma is het gezellig om te omong omong met haar.Jammer dat ik er niet bij ben.
Umberto

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Lekker weer? Emoticon: Nooo Staat een verrot koude wind! Beetje jammer Emoticon: Frustrated

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ze blijft 3 maanden.En ja ,ze vond inderdaad lekker ristig hier...want ze woont in druk Kp.Melayu in Jakarta bij moskee,dus veel herrie op de dag.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Neem je mams eens mee naar de Zeeuwse Riviera.Zal haar goed doen.
Umberto Emoticon: Smile

Iris8
Gebruiker
spacer line

Als je drukte zoekt moet je in deze periode ook naar het Keukenhof gaan!
Als het zonnetje gaat schijnen dan ligt Hellevoet binnen no time weer vol bootjes, maar nu met 12graden hebben niet veel mensen daar zin in.

Iris8
Gebruiker
spacer line

Als je drukte zoekt moet je in deze periode ook naar het Keukenhof gaan!
Als het zonnetje gaat schijnen dan ligt Hellevoet binnen no time weer vol bootjes, maar nu met 12graden hebben niet veel mensen daar zin in.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hellevoet?Zo noemen bekenden Hellevoetsluis...woon je hier in de buurt?En ja...ik vond het afgelopen weekend al druk in de oude vesting hier met al die bootjes.En we gaan inderdaad nog naar Keukenhof en Zeeland komt zeker in the picture. Emoticon: Wink

Iris8
Gebruiker
spacer line

Grappig, was me niet eens opgevallen dat ik de plaats anders benoem. Ik kom niet echt uit de buurt van Hellevoetsluis (heb er wel vrienden wonen en kom er met enige regelmaat). Maar ik kom uit een bootjes familie dus daar zal de 'insiders' benoeming vandaan komen.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Lijkt me gezellig voor je Veer01 om dan bijvoorbeeld aanstaande donderdag naar Middelburg te gaan met je schoonmamma.Daar is het Marktdag en best heel druk.Ach misschien hoor je daar gelijk verschillende dialecten.
Umberto

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hoe komt het toch dat wij hollanders altijd maar wegkruipen in onze auto's,huizen en zo.Ik reed vanmiddag rondje Hellevoetsluis met mijn schoonmoeder en het was best stil op straat met lekker weer.In Indonesie gebeurt er veel meer op straat.excuus dat ook ik trouwens in de auto zat,maar voor het oude vrouwtje is lopen geen optie...jaja slap excuus...weet ik.

Na meer dan twee jaar kom ik op deze site terug.
begrip hebben voor een oudere dame die niet lang kan lopen, en dan op de plek gebracht wordt is al eens in een incident geweest om mijn schoonmoeder van 84 jaar te brengen en dan roept er zo'n idioot kan je niet lopen. kijk het is maar hoe je alleart bent op de huidige situatie.
Ze zijn met een echte kort lont-je bezig het wordt er niet vrolijker er op.
Waaraan ligt dat?, het is langzaam aan toch een hinderlijke gevolg van verkeerde beeld te hebben over de auto, die je brengt naar plekken waar je anders weg blijft.
Dus waar praten wij over Emoticon: Blush Emoticon: Very funny Emoticon: Angry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ja best erg, het lijkt wel of Nederlanders met de dag neurotischer worden en onbeschaafd.Geldt niet voor iedereen hoor,
Ik was in het verleden ook zo"n achterlijk gestresste Nederlandse, liep van hot naar her. en maar denken:dit krijg ik nooit af.
Heb heel veel geleerd van Indische vrienden:pelan-pelan.
Scheelt bloeddrukpillen ,ben veel rustiger, en
zal het taakje een dagje later klaar zijn...
So what??? Emoticon: Yes! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yes!

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

• "...... het uiterste is netals in Japan, waar mensen zich letterlijk 'dood-werken' vanwege 'moordende concurrentie op het werk' ......."

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,307 pageviews Een website van indahnesia.com