Mag Harlys blijven of kan hij beschikken?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Op aanvraag van Harlys zelf, heb ik(kinderachtig als ik ben), besloten om het dan maar aan iedereen te vragen...

"Mag Harlys blijven of kan hij beschikken?"

Bij een negatieve uitslag voor hem, zou hij zonder morren nooit meer terug komen.

Voor mij, mag je vertrekken! Zoals ergens al vermeld, heb ik geen probleem met jou en je mening. Maar, weerom begin je in een ander topic Anne Mieke en andere narcistische forum leden te beledigen.

Eens moet het toch eens ophouden?

Dus...

Emoticon: Bye bye

There's a big difference between kneeling down and bending over!

harlys
Gebruiker
spacer line

Nu ik ben het eens met je en ook met malam! weg met Harlys! en gelukkig ben je het altijd eens met hen en lik je je weer lekker in sjappooo!

Dat bewijst dit topic!

Maar dan kom ik terug want ik ben schizofreen zo als jullie mij al veroordeeld hebben ook jij pias Emoticon: Laugh out loud

Als Harlysdua de geweldige want een schizofreen word gelukkig geaccepteerd in de maatschappij alleen bij narcisten niet!
Die zijn voor een spuitje en verwijderen dat mag niet leven dat heeft geen bijdrage!

Bedankt dat je zo helder bent.

Man man kan jij je vrouw en kinderen nog aan kijken.

Ik sta echt verstelt het heeft me in een klap duidelijk gemaakt wie jij werkelijk bent! Emoticon: Bye bye

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

manggis
Gebruiker
spacer line

harlys rustig blijven je bent een van mijn favoriete in deze forum

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ik lik me helemaal nergens in, is niet nodig. Maar, ik ben wel heel dankbaar voor onder andere Malam en Zieleffe... die hebben mij 9 jaar geleden een inzicht gegeven, in wat me in Indonesia allemaal te wachten kon staan. Was het toen zeker niet altijd eens met hen, maar hun advies heeft me wel geholpen.

Verder, u mag me pias noemen... geen probleem en ik kan mijn vrouw zonder probleem aankijken. Kinderen heb ik niet, dat is een persoonlijke keuze. Ik hoop eerlijk gezegd dat u ook zo slim bent geweest om er niet aan te beginnen?

Ik kijk alvast uit naar uw antwoord,

Frank

jstar
Gebruiker
spacer line

Ja, hij mag opdonderen.

Nu moet ik nog even wat extra profielen aanmaken zoals Herbert Bogor, mangosteen, Botanique (hmm, of toch Kebun raya Bogor?), HD Satudarah, The emperor, enz. (hoe dom kan je zijn om dat soort namen voor je alter ego’s te gebruiken).

En die mogen ook meestemmen hè?

harlys
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 17:19 manggis wrote:
harlys rustig blijven je bent een van mijn favoriete in deze forum

Jammer dat er maar weinig zijn die het hele verhaal (verhalen) lezen zoals U.

Kijk ik zeg iets over annemiek (verder een heel goed mens met een goede bijdrage)

Ik weerleg heel duidelijk dat aan haar reactie wat schort, dan leest ieder weldenkende mens vast ook wel.

En hoppa men word het team van ongenoegen wakker en alles wat een ander zegt (of her malam afkeurt) of doet word finaal getorperdeerd ( klakkeloos mee lopen) niet nadenkend over de eventuele geestelijke schade bij de het persoon / slachtoffer dat men aanpakt.

Kijk en daar word ik dan kwaad om, want ik prik er door heen!

Maar anderen druipen af! En dan verwijten ze de gene die ze trachten afteslachten ook nog de schuld te geven dat mensen weg blijven. Emoticon: Confused

Dat het stil was op dit forum was niet alleen omdat malam ziek was als je alles goed volgde viel het dood lang voor dat ik weer op dook.

Ik vertel iets wat ik denk en zorgen over maak..

En gelijk meld malam zich aan (bezwaar onderwerp! Onmiddelijk verwijderen! bannen van het forum! want dit past niet in mijn straatje! Dit is een idioot, afmaken hoort er niet bij) en hop daarna melden zijn hyenas zich aan. (team van ongenoegen)

Wat ik ook schrijf misschien de minderheid misschien niet in je straatje ? dan lees je er over heen of klikt het weg.

Maar je gaat niet iemand die iets schrijft voor rotte vis uitmaken want ik vind dat nazi praktijken jij deugt niet dus mag je niet mee doen!

Zat jonge kinderen hebben daardoor zelf moord gepleegt omdat ze ouders hadden die hun kinderen verboden om met hem om te gaan omdat ze het een een debieltje vonden (Je herkent ze hier gelijk) vaak de meelopers brachten het kind zo ver!

Hitler vergaste ze. Hier open ze een topic: voor het hangen gaan we hem eerst nog even folteren.

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

harlys
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 18:09 jstar wrote:
Ja, hij mag opdonderen.

Nu moet ik nog even wat extra profielen aanmaken zoals Herbert Bogor, mangosteen, Botanique (hmm, of toch Kebun raya Bogor?), HD Satudarah, The emperor, enz. (hoe dom kan je zijn om dat soort namen voor je alter ego’s te gebruiken).

En die mogen ook meestemmen hè?

Click to see original image

Ook al uit het riool geklommen? en nu net voorbij het laag nivo lichaamgebondenheids fase ? Ja jouw stem geld ook. Nog een kat in het bakkie Emoticon: Party!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Harlys Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Weinig woorden toe te voegen Emoticon:

Vergeet niet Malams zijn ijzersterke olifantengeheugen..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

jstar
Gebruiker
spacer line

Indertijd op Indonesiaforum.org flikte je trouwens hetzelfde met meerdere aliassen en werd je daardoor verbannen. Je wist ook nooit wie schreef; of het nu eigenlijk Thijs of z’n broer was (als die al bestaat) of een ander. Nou ja, eigenlijk wel; als het Nederlands beter werd dan een kind van Groep 3 was het iemand anders.

Volgens mij liep jouw eigen forum ook niet zo geweldig trouwens... waarom ga je daar niet vrolijk mee verder? Kan je toch een mooie Bogor QAnon vuilspuiterij van maken.

https://harlys.forumid.net/

manggis
Gebruiker
spacer line

harlys
Gebruiker
spacer line

Harlys bestaat al 9 jaar niet meer.

Malam heeft al eens mijn broer opgevist op het internet. ook zijn foto idd mijn Broer en sommigen weten dat er 2 broers waren in Bogor ook dat mijn broer ernstig ziek is geworden. en niet even slim (dus ook maar afmaken sjappoo deed je dus net even)

Maar die maak je hier ook nog effe belachelijk zegt wat over je

Maar je lult je er niet uit ik woon in Bogor en als je in Jakarta woont laten we effe afspreken van de week en mij direct jouw ziekelijk probleem bepraten.

En dan toon ik je mijn paspoort! en de foto van Thijs met zijn cafe Harlys bestaat nog wel onder de naam cheers.

Je bent welkom het daar eens te vragen (Jl dadali 10 Bogor) daar over de broers dan hier klakkeloos je nazi gedachten te exsposen!

De web is sinds de naam verandering niet meer ingebruik.

Denk eens na voor je jezelf zo belachelijk maakt. Ik vind het zelfs heel gevaarlijk gedrag!

Rust santaiiiii Emoticon: Bye bye

harlys
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 17:35 nsenada wrote:
Ik lik me helemaal nergens in, is niet nodig. Maar, ik ben wel heel dankbaar voor onder andere Malam en Zieleffe... die hebben mij 9 jaar geleden een inzicht gegeven, in wat me in Indonesia allemaal te wachten kon staan. Was het toen zeker niet altijd eens met hen, maar hun advies heeft me wel geholpen.

Verder, u mag me pias noemen... geen probleem en ik kan mijn vrouw zonder probleem aankijken. Kinderen heb ik niet, dat is een persoonlijke keuze . Ik hoop eerlijk gezegd dat u ook zo slim bent geweest om er niet aan te beginnen?

Ik kijk alvast uit naar uw antwoord,

Frank

Bang (grote angst) dat het een debieletje werd? want dat kan niet in uw gedachten wereld !Tja this wat met zo een gedachtengang te leven. Ik raad u aan! geef alles een kans (wat wil leven en bloeien) en iets te zeggen heeft dan het gelijk dood te drukken of daar aan mee te helpen.

Hebben we aan Jstar al niet genoeg de man is fysiek inférieur.

Met de door U momenteel spuigende ongefundeerde haat is de kans wel groot dat u zo eindigd als Jstar Emoticon: Bye bye

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Tussen-score: 3-2... in het nadeel van Harlys. Maar, er kan nog vanalles gebeuren.

harlys
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 19:12 nsenada wrote:
Tussen-score: 3-2... in het nadeel van Harlys. Maar, er kan nog vanalles gebeuren.

Ja denk je? lees het antwoord u reageerde te snel heb er ook nog een voor u geplaatst Emoticon: Party!

manggis
Gebruiker
spacer line

harlys
Gebruiker
spacer line

Ik zou Malam gezien zijn volgelingen naast de foto van Klaus Schwab
kunnen plaatsen. Tijd om Harlys te wippen malam komt met de grote reset voor dit forum

https://www.weforum.org/agenda(...)e-for-a-great-reset/

Want toen Malam weg viel op het Forum hadden de mensen die me nu aanvallen geen eigen mening en hadden ze niks zelf te vertellen Emoticon: Nooo daarom was het zo stil dat is het werkelijke verhaal dat dit forum dood viel.

Stakkers hadden niets meer na Malam Emoticon: Cry zelfstandig denken nee dat lukt ze niet. Ja schelden janken aanvallen klauwen huilen en verzieken ja dat lukt ze nog net wel, Emoticon: Yes!

Nu jongens en meisjes van team van ongenoegen de rest van de avond maar met een voorwerp in je edele delen zitten rammen om zo pret maken tot malam opdaagd.want dat doen namelijk dat soort mensen als jullie! Emoticon: Laugh out loud

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Harlys... Ja, inderdaad bang dat mijn nageslacht mijn genen zou hebben. Niet omdat het kind dan een debieltje zou zijn... maar omdat ik een verleden van verslaving achter de rug heb en ik dus echt bang ben om mijn genen door te geven... slim, hè.

Wat is jou excuus om toch aan kinderen te beginnen? Accidentje?
Ach, nu begeef ik me op jou niveau... mijn excuses.

"There's a big difference between kneeling down and bending over" Emoticon: Cry Frank Zappa)... ik heb al enkele keren een knieval naar jou gedaan en in je voordeel gesproken... maar... ach ja, zoek het zelf maar uit.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Jongens, het is volgens mij vrij simpel waarom dit forum het afgelopen jaar beduidend minder werd bezocht, soms daaaaagen niet. Ik heb zelf weinig behoefte om te schrijven over dingen die niet direct met reizen te maken hebben. Alle vragen over verschillen tussen de eilanden, adviezen over leuke reisroutes etc zijn weggevallen. Neemt niet weg dat ik de discussies over andere dingen wel gevolgd heb. Het valt mij dan iedere keer op dat onderling chagrijn onmiddellijk opgepookt wordt als ook dat even stilvalt. Er is altijd wel iemand die vindt dat een ander uitgedaagd moet worden. Tja, zo blijf je bezig en wordt een mug een olifant, iedere keer weer. En dat stoken..dat komt van meerdere kanten hoor. Mensen zijn hier erg goed in het negatief interpreteren van andermans woorden. Wat betreft al dat gedoe over wel of niet geloven in corona: discussies over "geloven" zijn zo oud als de weg naar Rome, ouder waarschijnlijk. Soms denk ik bij mensen: knettergek dat je dit of dat gelooft. Die ander denkt echter exact hetzelfde over mij: knettergek wijf. Dring het een ander niet op, maar snoer een ander de mond ook niet.
Van mij mag Harlys blijven, geen probleem mee. En ja..ik heb alles gelezen, ook van alle anderen. Het is allemaal actie-reactie. Amen!

gatotkaca
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.elsbeth ,zo moet dat mooie verwoordingen hoor Emoticon: Party!

gatotkaca
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 20:09 gatotkaca wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.elsbeth ,zo moet dat mooie verwoordingen hoor Emoticon: Party!

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ha, door Elsbeth wordt het 3-3... voor wie zou Gatotkaca, ons nieuw lid stemmen?

Ik geef het op voor vandaag en dan lees ik het morgen wel.

gatotkaca
Gebruiker
spacer line

oh ja ik ben trouwens hier nieuw net geregistreerd maar ik volg deze forum al ongeveer een jaar of twee . stemmen??

gatotkaca
Gebruiker
spacer line

ah zo ik zie het al het gaat over harlys nee hoor daar doe ik niet aan mee ik ben alleen geinteresseerd over gebeurtenis en gesprekken in indonesie

harlys
Gebruiker
spacer line

On 12-04-2021 19:46 nsenada wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Harlys... Ja, inderdaad bang dat mijn nageslacht mijn genen zou hebben. Niet omdat het kind dan een debieltje zou zijn... maar omdat ik een verleden van verslaving achter de rug heb en ik dus echt bang ben om mijn genen door te geven... slim, hè.

Wat is jou excuus om toch aan kinderen te beginnen? Accidentje?
Ach, nu begeef ik me op jou niveau... mijn excuses.

"There's a big difference between kneeling down and bending over" Emoticon: Cry Frank Zappa)... ik heb al enkele keren een knieval naar jou gedaan en in je voordeel gesproken... maar... ach ja, zoek het zelf maar uit.

Ik heb niets tegen je. En over verslaving ik heb van mijn 19 jaar tot mijn 44 ste aan de herione gezeten ook cocaine kort zijn ? alles wat god verboden heeft!

Vond het licht in indonesie de puurheid de mensen ik kwam hier via mijn broer thijs.

Ben in 15 dagen afgekickt, ja weken beroerd geen god gevonden maar wel de ziel van de ware mens.

En ik was net als jouw hartstikke bang want wat kon ik nog op de wereld zetten?

Ik heb nu een prachtige dochter van 9 jaar en ja op school een top leerling.

iedereen mag dit tegen me gebruiken fuckt me niks je viel me vaak ook niet aan maar bent het niet eens met me.

Vond ik top! dat ik hier fel van leer trek is gewoon het raakte mij hoe mensen hier worden afgezijkt.

Dan trek ik vel van leer.

Ben nu 58 opgekrabbelt 14 jaar clean heb een eigen heel groot huis en een mooie auto onder de kont doe redelijk zaken,

Help zoveel mogelijk de mensen om me heen.

steekje los ja heb ik vast nog wel.

maar kan het niet laten aan te vallen bij onrecht en aan names. Eerlijk gezegt bescheur ik me soms over wat ik nu weer op getypt heb.

Dus allemaal lekker ophouden en als je iets niet bevalt weg klikken! maar niet afschieten!

Want als je niet reageerd heeft de plaatser er weinig lol aan.

Ik vermoed trouwens ook dat mensen het ook nog wel grappig vinden van nauw nauw die durft die plaats me een comment Emoticon: Bye bye of die is leip ? en wat dan nog als je leip bent? of wat gaat harlys voor kommentaar geven?

Elsbeth zegt het al actie reactie

manggis
Gebruiker
spacer line

harlys, je bent een goed mens.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,748,352 pageviews Een website van indahnesia.com