Lombok veilig???

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jolanda&Marja
Gebruiker
spacer line

Hallo Bali-kenners,

Ik heb een vraag over Lombok, misschien kan iemand mij antwoord geven.
Via via hebben wij gehoord dat het op Lombok niet zo veilig zou zijn, veel berovingen.
Heeft iemand dit ook gehoord of misschien, nog erger, dit meegemaakt?
Wij gaan in september 2 weken naar Lombok en 2 weken naar Bali, maar na deze verhalen gaan we toch twijfelen.....

Alvast bedankt voor jullie moeite!!!
Jolanda & Marja

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Veel, veel is een groot woord. Meer als op Bali? Geen idee. Wel weet ik dat mensen uit Lombok zelf in de donkere uren zo min mogelijk motor rijden over de doorgaande wegen over het eiland. Met name de zuidelijke route zou bekend staan om zijn 'roversbendes'. Nu kunnen Indonesiers soms goed aandikken... maar overvallen worden en je motor kwijt zijn is nooit leuk natuurlijk.

Ik ben reeds 2 maal op Lombook verbleven en voelde me er net zo veilig als elders in IndonesiŽ, ook had ik mijn portemonee altijd in mijn kontzak, net zoals elders in IndonesiŽ

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Hallo,

ben afgelopen jaar naar Lombok geweest en heb hier helemaal niks van gemerkt. Ik heb het idee dat via via veel fabeltjes worden verteld. Je moet in ieder land en in iedere stad goed op je spullen letten. Je hoeft absoluut niet te twijfelen om naar Lombok te gaan. Gewoon genieten van dit mooie en rustige eiland.

Groeten
Roy

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Angry Behalve Hete Lombok Emoticon: Stupid

oeps sorry

Robert†
Gebruiker
User icon of Robert†
spacer line

Ik ben in February nog een weekje in Lombok geweest en zoals hierboven vermeld is er weinig aan de hand. In Nederland voel ik me een stuk minder veilig.

Veel plezier Emoticon: Yes!

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Bogor
Gebruiker
User icon of Bogor
spacer line

Geen enkele het land in wereld 100 % is veilig Emoticon: Yes!
Ik heb paar weeks geleden met paar orang Belanda naar lombok geweest.
Het is alles goed gegaan Emoticon: Yes! De collega's orang Belanda voelen daar hier minder veilig dan toen in lombok was Emoticon: Nooo
Ze zei, sommige mensen zijn uiterlijk & gedrag hier bedreiging...... Emoticon: Cry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,226 pageviews Een website van indahnesia.com