Franchise business in Indonesie. Iemand ervaring?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 05-12-2019 12:24 schreef Anne Mieke:
daarna afgeleid door de vragen en aannames die er niet toe doen .

Klopt. Als je gewoon duidelijk bent in je verhaal, is de kans op aannames substantieel kleiner.
Nog steeds niet duidelijk, dus hoe kun je nou verwachten dat anderen je juiste info geven?
Allemaal goed bedoeld hoor.

Heldere ziende

jstar
Gebruiker
spacer line

Laat maar J-S. Behalve oogkleppen is er blijkbaar ook sprake van een bord voor de kop. Die snapt echt niet waarmee ze bezig is.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-12-2019 13:32 jstar wrote:
.....Die snapt echt niet waarmee ze bezig is.
"Die" is hier
En dat laatste valt wel mee. Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben. Dacht hier wat info te kunnen krijgen.

Doe geen moeite meer. Ik heb een fatsoenlijke vraag gesteld die binnen no time ontspoort.
Het moet weer grof met "oogkleppen" en "bord voor de kop". Niet alleen tegen mij hoor, dat gebeurt hier met regelmaat. Gek he, dat het hier vaak zo rustig is, cq dit forum door een handjevol mensen wordt gedomineerd?

Ik dank jullie hartelijk, zal me in dit topic niet meer laten zien.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jstar
Gebruiker
spacer line

AM: Wat is beter in Indonesi√ę, een zwarte of witte auto?

J-S: Op zwart zie je meer vuil, maar de herverkoopwaarde ligt hoger, een witte is beter in een warm klimaat. Maar zou je geen grijze overwegen? Die heeft de voordelen van beide...

AM: Wie zegt dat ik een auto wil kopen?

J-S: Nu ja die vraag hè. Ik dacht niet dat kleuren van auto's je zo interesseerden.

AM: Ik heb helemaal geen rijbewijs maar denk eraan voor iemand dit te regelen.

J-S: Met regelen bedoel je iemand een autolening geven of de wagen aanschaffen? Of (ver)huren?

AM: Ik weet echt wel dat ik geen auto daar kan kopen.

J-S: Dat kan wél, maar als je hier een auto koopt én die op jouw naam wil zetten, heb je een NIK nodig, en die krijg je alleen met KITAS of KITAP.

AM: Daar hebben we het helemaal niet over en je vragen leiden alleen maar af. Het doet er allemaal niet toe.

J-S: Emoticon: Confused

jstar
Gebruiker
spacer line

Je zit hier niet bij een support line waar je per minuut moet betalen. Als mensen een vraag beantwoorden, investeren ze hun tijd daarin. Dus misschien is het niet allemaal zo to-the-point dan. En niet iedereen ziet dit forum als een commerci√ęel kanaal, voor velen is het een hobby of tijdverdrijf, niet meer dan dat.

Ik zit op diverse andere fora en je wordt afgemaakt als je algemene vragen stelt die via een eenvoudige Google zoekopdracht beantwoord kunnen worden (à la 'wat zijn de voor/nadelen en valkuilen van een franchise'). Wat men wil horen, zijn specifieke vragen waar de vraagsteller omschrijft wat de (persoonlijke) situatie is.

Dus niet: "waar kan men vissen in Indonesi√ę ?"
Maar: "ik krijg familie uit Nederland op bezoek die op zoet water willen vissen. (Dus niet op zee.) Liefst op Java of Noord Sulawesi. Het dient makkelijk bereikbaar zijn en hotels in de buurt hebben. Geen kleine kweekvijvers maar natuurlijke rivieren of meren. En met grote vis. De vissoorten die men graag wil vangen zijn ...."

Forum etiquette weet je wel. En als je die informatie niet wil geven en daarom altijd maar zo vaag bent, draai niet om de pot, maar schakel dan een bureau in en betaal voor het advies. Dan is het voor allen niet frustrerend.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 04-12-2019 17:42 schreef Anne Mieke:
De vraag was en is wat franchise in Indonesie inhoudt zoals bij mijn eerste post.

www.google.com

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,790,646 pageviews Een website van indahnesia.com