Phuket Air problemen: oplossingen reisburo's

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
santina
Gebruiker
spacer line

Geplaatst op 15 Jun 2005 10:49 door santino

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb vandaag met de verkeer en waterstaat gebeld.
Er is een delegatie geweest vanuit Bangkok, daar heeft een gesprek plaatsgevonden. Dit heeft hij toch wel bevestigd.
Alleen de uitkomst hiervan is nog niet bekend, maar het is zeker dat PA in elk geval tot eind deze maand hier niet mag landen.
Heb ze verteld over de de hoge omboekingsprijzen deze meneer schrok hier geweldig van! Hij vond het dus ook heel raar.
Maar als er een uitkomst is dan wordt dit aan de pers gemeld.
Dus we moesten de radio en tv in de gaten houden!
Ik had ookgevraagd na al dat gedoe rondom PA of ik nu niet huiverig moet worden om met PA te gaan vliegen.
Hij ( de inspecteur ) zei dat vooral niet te doen want als ze weer toestemming krijgen dan is dit van beide kanten en echt wel veilig hoor mevrouw.
Dus is er misschien toch nog een beetje hoop voor ons?
Gewoon afwachten dus.

Naar boven

maartje25
Gebruiker
spacer line

geboekt via Kras

Zouden 24 juli vertrekken voor 18 dagen. Omgeboekt naar KLM extra kosten 269,- pp. Nu maar kostenloos geannuleerd.
Balen!!

santina
Gebruiker
spacer line

Heb vandaag bericht gekregen van reisbureau:( anwb )
Nu is ook al de routevergunning ingetrokken!
Alternatief: Met Cathay Pacific
Oud: 19/08 Nieuw: 22/08 heenreis
Oud: 04/09 Nieuw: 06/09 terugreis
Meerprijs pp:vertrek op 19/08 € 391,-pp ( exc luchth.b )
Meerprijs pp:vertrek op 22/08 € 338,-pp ( incl luchth.b )
Tui neemt voor beide optie's € 100,- haar rekening.
Dit betekent dus voor ons 1 nacht minder, maar we hebben de 22e maar in optie gezet. Ik heb aangegeven dat het onder protest wordt, maar ze zei dat heeft geen nut want Tui kan er niks aan doen dat Phuket niet meer mag vliegen, dus onmacht! ( zie anvr )
O ja, en wat nog vreemder is....de luchthavenbelasting hebben we van Phuket Air al betaald € 49,-pp en nu moesten we ook nog eens luchth.bel.€ 67,-pp betalen. Hier ga ik dus nog effe over achteraan!
Nog meer reizigers al bericht gehad voor deze datum? Ben zeer benieuwd.

tineke
Gebruiker
spacer line

Santina: nogmaals: laat je niet ompraten. TUI is verplicht de met jou gesloten reisovereenkomst na te komen voor de overeengekomen prijs. Niks overmacht of onmacht. Uitsluitend misleiding (zie ook het forum op Tros Radar). En over het (nogmaals) betalen van luchth.bel: dit is te gek om los te lopen, of is het een aanvulling op ....?

santina
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

Wij gaan naar BALI!!, en wel van 19/08 t/m 07/09 2005!
Dus 19 dgn dat zijn 4 dgn langer dan het goedkoopste alternatief, inclusief hetzelfde hotel en € 800,- verdient. Gewoon naar je reisbureau gaan en vragen om de goedkoopste ticket en plak daaraan vast je bestaande hotel ( van TUI krijg je € 100,- )deze € 100,- is niet van toepassing op je alternatief, want dit ligt altijd veel hoger.
Dus vandaar dat wij geen € 1000,-( bij vertrek op 19/08 3 pers ) of €600,- ( bij vertek op 22/08 3 pers)kwijt zijn, maar geld hebben verdient op de reis!!
Conclusie: TUI koopt geen goedkopere vluchten in maar de dure stoelen, want deze kunnen de luchtv maatschappen blijkbaar niet kwijt.
De goedkopere zijn dus nog boekbaar ( wees er snel bij! ) tja deze bewaren ze die kunnen ze toch wel verkopen. De alternatieven zijn dus de dure stoelen, die geven ze als alternatief aan de gedupeerden want die willen wel op vakantie dus gaan ze wel akkoord! Dan is er altijd nog de mogelijkhied tot het al dan niet kosteloos annuleren, maar dan helaas pindakaas geen vakantie in het hoogseizoen.
Ik heb hier een middag voor moeten inleveren maar je ziet maar, het heeft zijn vruchten afgeworpen.

Onze voorpret gaat nu echt gebeuren, niks protesteren (geluk voor TUI!)
Gedupeerden;.....OP IS OP, wie niet waagt wie niet wint.

En ik wens jullie allemaal een hele prettige vakantie.

santina
Gebruiker
spacer line

rectivicatie: bijbetalen: € 24,76 pp!

gr, San

baliganger?
Gebruiker
spacer line

Heb lang geleden bij KRAS geboekt naar Bali voor medio september.

Volg het circus al sinds begin mei maar dacht: laat men eerst maar aandacht besteden aan degenen die snel weg moeten. Ik heb nog alle tijd.

Nou heb ik nog steeds tijd, maar ik vind het wel opmerkelijk dat KRAS in juni op zijn website meldde dat iedereen uiterlijk 1 juli bericht persoonlijk zou krijgen.
Iedere dag naar de brievenbus, maar niets.

Begin juli was dit veranderd in: 'uiterlijk 10 juli heeft iedereen bericht in de bus'
10 juli is inmiddels gepasseerd; heb nog helemaal niets gehoord en op de website staat nu...........................helemaal niets meer.

Waarom zet je iets op je site als je je er niet aan houdt???

Zoiets bevorderd niet mijn vertrouwen in KRAS.
Wat zijn de ervaringen van andere krassers met een reisdatum in de nazomer?
Emoticon: Frustrated Emoticon: Laugh out loud

Roelie
Gebruiker
spacer line

Datum: 16 september 2005
Reisburo: Neijenhuis
Plaats: Arnhem (Kronenburg)
Oplossing; Via TUI (Holland International) overgeboekt naar Malysian
Airlines,1 dag langer blijven,bijbetalen € 126,00 pp

Roelie
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

... en het is (bijna) afgelopen met Phuket Air... de laatste worstelingen om te kunnen overleven... helaas was het dan toch te hoog gegrepen om te opereren met grote kisten voor zo'n geweldige exotische carrier...

http://www.bangkokpost.com/Bus(...)/31Aug2005_biz01.php

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,150,071 pageviews Een website van indahnesia.com