Dukun in Bekasi Bapak Pa Hadjono

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 20-10-2019 12:59 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ik hoop dat dit weggehaald kan worden.

Ik heb het voortouw maar genomen om het de prullenbak in te flikkeren.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 20-10-2019 13:31 harlys wrote:

[quote removed]

Wil hier toch nog even op reageren

Als je dit topic serieus neemt en met Leny1972 op zoek gaat naar een geit en een kwakzalver verkracht je het Forum.

Straks krijg je uitspraken over medicijnen mannen en al dat soort leiperikken dat je dit op kunt vragen / zoeken bij INDAHNESIA Emoticon: Stupid

Nu als dit te vaak gebeurt sodemieter ik wel op Emoticon: Bye bye

Wil wel graag een volwaardig Forum bezoeken Emoticon: Shut up!
Heb je gezien wat er stond? Graag even mijn posting van 12:59 uur lezen. En ook die van Nseda om 13:00 uur.
Dat is nl. een reactie op de post diie is weggehaald (op mijn verzoek overigens).
On 20-10-2019 12:59 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ik hoop dat dit weggehaald kan worden. Als je met zoiets hier komt dan maar op sodemieteren (ja dat komt uit mijn mond)
Ja, die mag vn mij op sodemieteren. En dergelijke bewoordingen zul mje mij niet snel horen zeggen. Te erg voor woorden. Dit zijn niet eens grapjes meer maar grofheden.
De OP heeft een serieuze vraag en als die in andermans ogen niet serieus is dan kun je ook overwegen om niet te antwoorden. Maar, dat is hier soms teveel gevraagd.

Ik hoop dat hier mensen zijn die geen onmogelijke afwijkingen waarbij ze niet meer weten wat te doen en letterlijk elke kans aangrijpen. Het is heel erg cliche maar gezondheid is het grootste goed wat er is. En wat dat inhoudt zal voor iedereen anders zijn. Ik kan het werkelijk niet uitstaan als daar grapjes over gemaakt worden en nog erger als er grofheden aan te pas komen.
Hoe heette het ook alweer? Empathie geloof ik.

Ik probeer Leny bewust te maken van misbruik in de zin van dat er vaak belachelijk veel geld voor gevraagd wordt. Maar ook als dit de keuze is en het lost op dan is dat aan haar.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vrouwen moet je met een zachte handschoen aanpakken, ja en nu wat wil je lezen sprookjes of met een kleine omweg de geit beschermen.
Mensen die in alles geloven zijn onstabiel dan word het tijd dat ze eens goed in de spiegel kijken en zich eens bij hun eigen te raden gaan.
We bemoeien zich niet met haar privé zaken maar maken gewoon een geintje over die geit.
Ik denk dat er andere site zijn waar ze terecht kan en niet hier op deze serieuze site waar over en weer van ales kan besproken worden over Indische zaken en gebeurtenissen, maar geen guna 2 idioterie daar hebben we wel een mening over maar we zijn geen dokter.
Als je vandaag Buitenhof gezien had dan had je al een grote oplossing kunnen horen van een deskundige.
harly mag zijn joke rustig uiten en niet dat Anne_Miek dat uit maakt .
Kan je er niet tegen dan hoef je het niet te lezen als je de eerste twee woorden al kan beoordelen lees je niet verder. Emoticon: Very funny Emoticon: Yawn

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 20-10-2019 15:48 zieleffe wrote:
Vrouwen moet je met een zachte handschoen aanpakken, ja en nu wat wil je lezen sprookjes of met een kleine omweg de geit beschermen.
Mensen die in alles geloven zijn onstabiel dan word het tijd dat ze eens goed in de spiegel kijken en zich eens bij hun eigen te raden gaan.
We bemoeien zich niet met haar privé zaken maar maken gewoon een geintje over die geit.
Ik denk dat er andere site zijn waar ze terecht kan en niet hier op deze serieuze site waar over en weer van ales kan besproken worden over Indische zaken en gebeurtenissen, maar geen guna 2 idioterie daar hebben we wel een mening over maar we zijn geen dokter.
Als je vandaag Buitenhof gezien had dan had je al een grote oplossing kunnen horen van een deskundige.
harly mag zijn joke rustig uiten en niet dat Anne_Miek dat uit maakt .
Kan je er niet tegen dan hoef je het niet te lezen als je de eerste twee woorden al kan beoordelen lees je niet verder. Emoticon: Very funny Emoticon: Yawn

Nu laten we wachten op Leny1972 of zij het nog zinniger kan uitleggen. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yawn

Neem mijn grapje terug Emoticon: Frustrated

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Bruce Lee
Gebruiker
spacer line

Je kan niet de kool en de geit sparen. Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

harlys de generatie van Anne_Miek hebben vooral de neiging overal zich te willen bemoeien hoe andere mensen moeten leven en mag of zeg maar meer niet mogen zeggen schrijven doen, omdat het schade kan zijn voor hen die ziek zijn psychisch niet goed in hun vel zitten.
Echte Jesse Klaver mentaliteit die graag de les lezen op anders denkende en hun wil opleggen dat je rekening mee houd met andere zielige mensen.
Ik word onderhand kots misselijk van die generatie die zo hoog nodig anderen de les moet voor houden,of geven.
Wij maken zelf wel uit wat leuk en niet leuk is daar hoef anderen geen aanstoot over te hebben .
Hebben ze dat wel dan horen ze bij die groep die zich willen afscheiden van de normale menselijke wereld die wel tegen een geintje kennen.
Je hoef geen excuus te maken want je hoort niets meer van die vrouw Leny1972 .
Gewoon je eigen blijven zijn en je niets aantrekken van mensen die je mening niet delen.
Dat hoef ook niet je hebt je eigen mening en daar doen ze het maar mee. Emoticon: Devil Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 20-10-2019 17:40 zieleffe wrote:
harlys de generatie van Anne_Miek hebben vooral de neiging overal zich te willen bemoeien hoe andere mensen moeten leven en mag of zeg maar meer niet mogen zeggen schrijven doen, omdat het schade kan zijn voor hen die ziek zijn psychisch niet goed in hun vel zitten.
Echte Jesse Klaver mentaliteit die graag de les lezen op anders denkende en hun wil opleggen dat je rekening mee houd met andere zielige mensen.
Ik word onderhand kots misselijk van die generatie die zo hoog nodig anderen de les moet voor houden,of geven.
Wij maken zelf wel uit wat leuk en niet leuk is daar hoef anderen geen aanstoot over te hebben .
Hebben ze dat wel dan horen ze bij die groep die zich willen afscheiden van de normale menselijke wereld die wel tegen een geintje kennen.
Gewoon je eigen blijven zijn en je niets aantrekken van mensen die je mening niet delen.
Dat hoef ook niet je hebt je eigen mening en daar doen ze het maar mee. Emoticon: Devil Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye
Zondag, heb je weer zitten fr√ľhschoppen pretletter.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam zit mij te ergeren over internet verbinding.
Weet je nog wel toen je via een dongel je verbinding in Indonesi√ę contact maakte en hoe traag die wel was,
Nu hier met de KPN internet wat een afgang voor Nederland die zich zo geweldig opstelt als een heel goed kwaliteit internet verbinding heb.
Nu maak ik mee hoe langzaam ze zijn en wel enkel minuten om een YouTube filmpje te bekijken met tussen door vertragingen van enkel minuten .
Verschrikkelijk maar kijk dit filmpje het past niet bij deze topic maar hier hoor je iemand zijn verhaal te doen hoe de mensheid met al hun bemoeienissen de wereld in gevaar brengt. Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny Emoticon: Stupid

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 20-10-2019 17:40 zieleffe wrote:

Voelde al enige inkrimping in mijn Hersenen Emoticon: Talk to the hand

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ziel wat doet dat fimpje van die bekakte idool van je in Godsnaam in een topic die over dukuns in Indonesi√ę gaat, ben je soms een beetje het overzicht kwijt. Emoticon: Confused

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Malam Je heb gelijk hoop dat die Lenny 1972 reageer.
Wel je uiten over en daarna niets meer laten horen i vervelend.
Zo kan je geen medeleven door geven of kritiek hebben. Emoticon: Wink

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-10-2019 10:28 zieleffe wrote:
...... hoop dat die Lenny 1972 reageer. Wel je uiten over en daarna niets meer laten horen i vervelend.....
Vind je het gek als je ziet hoe hier gereageerd wordt?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Oh wat zijn we zielig zeg kom op als je daar niet tegen kan dan ben je een watje .
Wat ik toch jou generatie veroordeeld gauw in een slachtoffers rol in zieligheid terecht komen.
Dat gaat er in als koek echt zielig zijn is als je opgegeven bent kijk daar eens naar.
Las; laats een vrouw die opgegeven is, die nog naar haar werk toe ging, daar kan je respect voor hebben.
Die heeft een sterk persoonlijkheid en een groot sterke karakter.. Emoticon: Smile Emoticon: So funny

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Anne Mieke wrote ; Vind je het gek als je ziet hoe hier gereageerd wordt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan uw verontwaardiging heel goed begrijpen en respecteren.
Wat dat individu ( B.L ) hier voor uitspraken doet is niet alleen denigrerend maar dit is ook een vorm van narcisme.
In eerdere geplaatste berichten van Frank ( nsenade ) getuigen van afschuw , en daar sluit ik mij helemaal bij aan . ( Ménager la chèvre et le chou Frank ) Emoticon: Smile

Dit personage ( B.L ) is zich ook waarschijnlijk niet bewust dat ze door haar geiten uitspraak
deze mevrouw ook psychisch[ kan beschadigen , of juist wel ( sadisme )

Gezien deze geiten uitspraak vermoed ik dat dit individu erelid is van de een of andere zoöfilie vereniging . Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

Kortom om dit forum te behoeden voor verdere escalatie in deze denigrerende vorm lijkt mij een ban terecht op zijn plaats

Permisi, Zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-10-2019 11:20 zieleffe wrote:
Oh wat zijn we zielig zeg kom op als je daar niet tegen kan dan ben je een watje .
Wat ik toch jou generatie veroordeeld gauw in een slachtoffers rol in zieligheid terecht komen.
Dat gaat er in als koek echt zielig zijn is als je opgegeven bent kijk daar eens naar.
Las; laats een vrouw die opgegeven is, die nog naar haar werk toe ging, daar kan je respect voor hebben.
Die heeft een sterk persoonlijkheid en een groot sterke karakter.. Emoticon: Smile Emoticon: So funny
Mijn generatie? Ja, ik zag 'm gisteren al langs komen. Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Ik vroeg en vraag respect, niks meer en niks minder. En ik kan me voorstellen dat de dame in kwestie hier zich niet meer laat zien. heeft niks met zielig (of generaties Emoticon: Confused ) te maken maar met logica.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 21-10-2019 11:54 Luo Ni wrote:
Anne Mieke wrote ; Vind je het gek als je ziet hoe hier gereageerd wordt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan uw verontwaardiging heel goed begrijpen en respecteren.
Wat dat individu ( B.L ) hier voor uitspraken doet is niet alleen denigrerend maar dit is ook een vorm van narcisme.
In eerdere geplaatste berichten van Frank ( nsenade ) getuigen van afschuw , en daar sluit ik mij helemaal bij aan . ( Ménager la chèvre et le chou Frank ) Emoticon: Smile

Dit personage ( B.L ) is zich ook waarschijnlijk niet bewust dat ze door haar geiten uitspraak
deze mevrouw ook psychisch[ kan beschadigen , of juist wel ( sadisme )

Gezien deze geiten uitspraak vermoed ik dat dit individu erelid is van de een of andere zoöfilie vereniging . Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

Kortom om dit forum te behoeden voor verdere escalatie in deze denigrerende vorm lijkt mij een ban terecht op zijn plaats

Permisi, Zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it

Wat denken jullie B.L oproepen voor een FOEI GESPREK Emoticon: Laugh out loud

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 21-10-2019 11:20 zieleffe wrote:

Links kwijlt als ze een zielig persoon tegen komen.
Als je deze clowns hun gedachten gang wat volgt valt het wel op dat wat zielig is gister eigenlijk al geholpen had moeten worden Emoticon: Clown

Emoticon: Bye bye

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Hoop dat het goed gaat met Leny, maar heb het wel bescheurd met verhaal en vooral de reacties.

Sorry als ik bot ben, maar dit wekt wel wat lachers op de hand he? Kun je op wachten.

Heldere ziende

Rudyklinkhamer
Gebruiker
spacer line

Het is ook serious business met geiten.

Van geitenblogger en geitenvlogger tot geitentherapie, you name it! Emoticon: Yes!

https://www.youtube.com/watch?v=oY3RGU6W1jI (74,1K abonnees)

Wat wij in West-Fries zeggen: "Al wul je lere vloeke, neem den goite!"

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 21-10-2019 10:31 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Vind je het gek als je ziet hoe hier gereageerd wordt?

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

indisch2018
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Leny
Ik hoop dat het goed gaat met je.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,941 pageviews Een website van indahnesia.com