Minister van Veiligheidszaken Wiranto neergestoken

Subforum In het nieuws 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wiranto was op werkbezoek in Banten, westelijk Java, toen hij door een nog onbekende dader werd neergestoken. Hij zou naar het ziekenhuis gebracht zijn.

https://nasional.okezone.com/r(...)-tajam-di-pandeglang

Ik zie alleen een gebalde vuist met iets. Herken geen van de gezichten op de foto. Ook niet die van Wiranto. Volgens mij.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hij is geholpen aan een buikwond in het streekziekenhuis (RSUD) Berkah Pandeglang. Ongetwijfeld zal ie zo snel mogelijk overgebracht worden naar RSPAD in Jakarta.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wiranto was in het groen vandaag, dus bij die vuist die groene mouw is van Wiranto.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Er schijnt een arrestatie gemaakt te zijn.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja was misschien nog een vergelding van die oorlog met Timor ?
Maar wat betekend SA
Wiranto werd aangevallen door een man met de initialen SA met een mes.
https://www.medcom.id/nasional(...)bakal-jenguk-wiranto

Ik krijg op zoeken dit

Iets mat de taal te maken?

Er komen steeds meer berichten binnen het schijnt een isis aanhanger te zijn, samen met zijn vrouw die aanslag hebben gepleegd meer gewonden zijn daarbij betrokken.
De man schijnt uit Medan te komen.

De Ned krant AD heeft het bericht ook geplaatst.
https://www.ad.nl/buitenland/i(...)en-op-java~a4834aac/

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Wiranto schijnt twee keer in zijn buik te zijn gestoken, hij is buiten levensgevaar, er zijn ook drie anderen gewond geraakt.

Dit zijn de steekwapens, een soort Ninja messen.

Dit zijn de 2 daders de 51 jarige Syahril Alamsyah ook genaamd Abu Rara en de 21 jarige Fitri Andriana Binti Sunarto waarvan wordt gezegd dat zij de echtgenote is van Abu Rara (Rara waar of niet waar Emoticon: Confused )

Vermoedelijk zijn die twee lid van de Indonesische terroristenclub, Jamaah Ansharut Daulah (JAD) gelieerd aan IS, die her en der al zelfmoord aanslagen hebben gepleegd.

Dit gaat een enorme impact krijgen in Indonesi√ę, aanslagen plegen is al erg genoeg en er moet gezegd worden dat politie/Densus 88 enorm alert zijn, er worden toch wel wekelijks van die explosieve rugzak toeristen opgepakt.
Zo wie zo gaat er nu een golf van arrestaties volgen, zwijgen is geen optie bij Densus 88, die kloppen het er wel uit, dat zie je na iedere aanslag.
Maarrrrr ook het uit de auto stappen om in de menigte handjes te geven, wat Widodo vaak doet is nu afgelopen, dit is duidelijk een wake up call.

Wat de impact betreft, als een co√∂rdinerend minister van politiek, recht en veiligheid niet meer veilig is dan is geen √©√©n politicus meer veilig, ook president Widodo niet en dat gaat de politieke elite absoluut niet accepteren, nu wordt de jacht gegarandeerd ge√Įntensiveerd. Emoticon: Yes!
Nu was het boze oog al gericht op PA 212, de FPI en nog een stelletje van die fijne clubjes en ik denk/hoop dat dit nu ook echt gevolgen gaat hebben voor dit soort organisaties, dat zijn namelijk kweekvijvers van die zelfmoord idioten. Emoticon: Angry
Het zou ook helemaal niet overbodig zijn dat de Islamitische kostscholen die als paddenstoelen uit de grond schieten beter in de gaten worden gehouden, in veel van die scholen wordt al op jonge leeftijd de kiem gelegd. Emoticon: Shut up!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik las dat Wiranto is over gebracht naar het militair ziekenhuis Gatot Soebroto in Jakarta, dokter Terawan vertelde de pers dat Wiranto haast 3 uur onder het mes was geweest. Emoticon: Confused
Dr.Terawan.

On 10-09-2019 17:48 Malam wrote:

Maar nee, het blijkt Thareq Kemal de zoon van voormalig president Habibie te zijn die een persconferentie geeft over zijn pa die enkele dagen geleden in het militaire ziekenhuis Gatot Soebroto is opgenomen en waar de kranten vol van staan als of de rampspoed Indonesi√ę weer heeft getroffen. Emoticon: Blush
Tja die ouwe Biep is inmiddels 83 wat wil je, dan ga je wel eens wat mankeren, maarrrrr toen ik zag wie er achter Kemal stond wist ik gelijk dat het helemaal goed gaat komen met Habibie, die charlatan ken ik nog, dat is namelijk dokter Terawan. Emoticon: Devil
Die mongool was enkele jaren geleden in het nieuws die spoelde de hersenen van mensen die een herseninfarct hadden gehad met een middel tegen bloedstolsels door en die zouden genezen zijn, wat niet kan omdat bij een herseninfarct delen van de hersenen door zuurstof gebrek zijn afgestorven. Emoticon: Bye bye
Niet alleen dat, ook honderden gezonde mensen uit de superrijke elite spoelde hij voor een zak geld door, onder andere Prabowo die verklaarde zich weer als een jonge God te voelen, dat hij 3 maanden terug medische hulp in Zwitserland zocht was voor jeugdpuistjes. Emoticon: Shiny
Dus die medische gek die door de elite en het leger wordt beschermd loopt nog steeds los rond, nah die kan Bieb doorspoelen, dan kan ie misschien in 2024 aan de verkiezing voor president mee doen. Emoticon: Worship

Deze hersen schoon spuitende charlatan komt steeds weer boven drijven. Emoticon: Stupid
Met Habibie is het niet goed afgelopen, die piepte er tussen uit, ik weet niet of wonderdokter Terawan hem nog heeft door gespoten, ik kijk nergens meer vreemd van op. Emoticon: Nooo
3 uur operatie voor één messteek (10 cm) in de buik, lijkt me behoorlijk lang, het is te hopen dat die hersenfrutselaar van Wiranto zijn grijze massa is afgebleven, je weet maar nooit, voor dat je het weet kunnen ze een gat naast Habibie graven. Emoticon: Laugh out loud

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Waarschijnlijk meteen een hart transplantatie gedaan.

"Ja, hij lag er toch". Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

BIj Habibie was t mogelijk wat anders:
"En dokter hoe ging de operatie?"
"Operatie???? Ik dacht dat 't een lijkschouwing was". Emoticon: Bye bye

Heldere ziende

jstar
Gebruiker
spacer line

Volgens Amin Rais’ dochter is het allemaal in scène gezet en volledig nep.

Hopelijk draait die de bak in. Als ze de oude wet voor Miss Facelift weer vanonder het stof halen, moet het lukken.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Die Hanum Rais is net zo gek al haar ouwe vaar, die ging met dat geintje van Ratna Sarumpaet ook al verschrikkelijk de mist in, toen verklaarde ze dat Ratna zwaar was mishandeld, zij kon het weten, want ze is arts zei ze. Emoticon: Yes!
Toen bleek later dat ze ooit een tandarts studie had gedaan. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 11-10-2019 12:49 jstar wrote:
Volgens Amin Rais’ dochter is het allemaal in scène gezet en volledig nep.

Hopelijk draait die de bak in. Als ze de oude wet voor Miss Facelift weer vanonder het stof halen, moet het lukken.

Dit is de tweet van Hanum Jstar, ze heeft hem als een raket na een uur gewist toen ze besefte dat het foute boel was, maar het was te laat, niets verkeerds volgens Hanum, iedereen heeft het verkeerd begrepen.
Ik heb de afgekorte woorden volledig weergegeven, het lijkt mij dat die zus behoorlijk fout zit, maar de diepere betekenis ontgaat me, daar is mijn Indonesisch niet goed genoeg voor, die gekke zus heeft het over een opgezet spelletje om de fondsen voor deradicalisatie op peil te houden. Emoticon: Stupid
Daar zal "Zij die alles weet" zeker raad mee weten en mij wat wijzer kunnen maken. Emoticon: Yes!
Er is inmiddels al aangifte gedaan ook.

Setingan agar dana diradikalisasi terus mengucur.
Dia cari perhatian.
Karena tidak bakal dipakai lagi play victim, mudah dibaca sebagai plot.
Diatas berbagai opini yang beredar terkait berita hits siang ini.
Tidak yang benar benar serius menanggapi.
Mungkin kamu terlalu banyak hoax-framing yang selama ini terjadi.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dan ben je ook behoorlijk genaaid, je bent nog jong zit comfortabel in het leger als kolonel en sergeant, je kan nog lekker door groeien en dan wordt Wiranto neergestoken. Emoticon: Blush
Dan heb je thuis een wief zitten die zich schijnbaar kapot zit te vervelen en die allerlei zogenaamd lollige kut berichtjes over die steekpartij in een groepsapp van legerwieven plaatsen. Emoticon: Frustrated
Die twee ijzervreters worden morgen uit het leger verwijderd en ze gaan ze ook nog eens twee weken de bajes in (wet militaire discipline), die hersenloze legkippen thuis waar ze dat aan hebben te danken worden vervolgd. Emoticon: Yes!

Toppunt van vergevingsgezindheid Emoticon: Confused
Na twee weken thuis komen en tegen je hersenloze legkip zeggen, "goh wat hou ik toch veel van je schat". Emoticon: Laugh out loud

jstar
Gebruiker
spacer line

Ja, redelijk abnormaal dat een militair uit functie wordt verwijderd omdat z'n vrouw een beetje op de social media loopt te stoken.

Over die Hanum tweet:
Ze beweert dus eigenlijk dat Wiranto -doordat hij gedwongen het toneel verlaat- al meerdere malen geprobeerd heeft met nep acties en berichten in het nieuws te komen, en dat zijn tactiek is de zielepoot uit te hangen. Maar het levert weinig op, hij krijgt niet de aandacht en de respons die hij zo graag wil.

Die film affaire laatst was ook wel hilarisch, over aandacht vragen en politieke bronnen daarvoor gebruiken, gesproken. Als tandarts weet ze wel veel van plastische chirurgie blijkbaar Emoticon: Wink

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zo vandaag werd kolonel Suhendi met een sierlijke boog uit het het leger gezwiept door het ge√ętter van zijn echtgenote op de sociale media over het neer steken van Wiranto. Emoticon: Blush
De zich vervelende tante was heel verdrietig, maar ja een mooi spreekwoord zegt, "Berouw komt na de zonde". Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

De berichten over de gezondheid van Wiranto zijn in ieder geval goed, volgens de woordvoerder van het ziekenhuis is er 40 cm beschadigde dunne darm verwijderd, dat kan hij gemakkelijk missen, gemiddeld heeft een volwassene 7 meter van dat inpakmiddel voor worsten. Emoticon: Yes!
De gangster La Nyalla was vandaag op bezoek bij Wiranto en maakte enthousiast bekend dat het heel goed gaat met hem, Alhamdulillah hij kan weer gewoon scheten laten aldus La Nyalla, dus de generaal kan na de losse flodders waarschijnlijk binnenkort weer met scherp schieten Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 10-10-2019 12:40 Malam wrote:

Dit gaat een enorme impact krijgen in Indonesi√ę, aanslagen plegen is al erg genoeg en er moet gezegd worden dat politie/Densus 88 enorm alert zijn, er worden toch wel wekelijks van die explosieve rugzak toeristen opgepakt.
Zo wie zo gaat er nu een golf van arrestaties volgen, zwijgen is geen optie bij Densus 88, die kloppen het er wel uit, dat zie je na iedere aanslag.

Zoals na iedere aanslag en verhoren van verdachten op een manier die wij niet willen weten is Densus 88 op oorlogspad, de ene na de andere verdachte uit de bomgordelclub JAD wordt opgepakt. Emoticon: Devil
Na Bekasi afgelopen zaterdag was het vanochtend prijs in Cirebon, daar werden er twee opgepakt, dus ze hebben weer twee nieuwe kandidaten waar ze gegevens uit af gaan tappen voor arrestaties die ongetwijfeld morgen of overmorgen gaan plaats vinden. Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ja ja er gaat nu geen dag meer voorbij dat Densus 88 geen arrestaties verricht, er is geen bij houden meer aan. Emoticon: Nooo
Arresteren, hardhandig een kraantje er in, aftappen en de vliegende brigade zwaarbewapend met de afgetapte informatie op weg naar vriendjes en clubleden, ze hebben er inmiddels 36 te pakken.

Vandaag werden nummer 35 en 36 een echtpaar uit Sragen bezocht door een paar heren in stemmig zwart met het vriendelijke verzoek om mee te komen voor een bakkie thee. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

En hoplaaaa het gaat hard, het aantal gearresteerden is inmiddels tot 40 opgelopen. Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,729,398 pageviews Een website van indahnesia.com