Garuda: Amsterdam-Jakarta niet meer rechtstreeks


 Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
79 bezoekers





Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 


On 05-10-2019 12:25 zieleffe wrote:
Weet u of dat het waar is dat het vliegveld in Bandung dicht is voor particulieren
Er zijn nu alleen militairen die gebruik maak van dat vliegveld. Emoticon: Confused

Dat zou zo maar kunnen Ziel, allereerst is het vliegveld Husein Sastranegara (Bandung) van origine een militair vliegveld, hoofdzakelijk voor binnenlands vliegverkeer omdat de baan van 2200 meter niet langer gemaakt kan worden.

Vandaar dat het nieuwe internationale vliegveld Kertajati (regentschap Majalengka West Java) is gebouwd, wat na Soekarno Hatta het grootste vliegveld van Indonesi√ę is, opgeleverd half 2018.

Maarrrrrr de eerste klapper is volgens vervoersdeskundigen dat het vliegveld geforceerd is aangelegd en dat de locatie niet logisch is, klapper twee er was/is totaal geen infrastructuur.

De benodigde tolweg Cileunyi Sumedang Dawuan (Cisumdawu) de aansluiting van de tolweg Bandung naar Kerajati is nog lang niet klaar, ze zeggen eind 2020, maar reken met een beetje mazzel op half 2021, waardoor het nu 3 tot 4 uur duurt om van Bandung naar Kertajati te komen.

Je kon het afgelopen jaar op het vliegveld een kanon afschieten, alleen Citilink had er een vlucht op Surabaya, de maatschappijen zijn min of meer gedwongen te verhuizen dat is afgelopen juli begonnen, als de tolweg Cisumdawu klaar is dan is de reistijd vanuit Bandung plusminus 40 minuten.

Nu moeten de reizigers uit Bandung en omgeving nog steeds de 4 tot 5 uur durende reis ondernemen naar Suakarno Hatta, omdat je van Kertjati maar naar een zeer beperkt aantal bestemmingen kan vliegen.

Drie tot vier uur op overvolle landweggetjes martelen en dan bij het vliegveld in een oase van stilte aan te komen. Emoticon: Wink



Van juli 2018 tot juli 2019 is er één groot vliegtuig geland, dat was het regeringstoestel van Widodo tijdens de opening. Emoticon: Laugh out loud





Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 05-10-2019 16:40 Malam wrote:
....Dat zou zo maar kunnen Ziel, allereerst is het vliegveld Husein Sastranegara (Bandung) van origine een militair vliegveld, hoofdzakelijk voor binnenlands vliegverkeer omdat de baan van 2200 meter niet langer gemaakt kan worden.......
Volgens deze (en nog wat andere sites) niet
https://www.bandungairport.com(...)arrivals-departures/



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 


On 05-10-2019 17:23 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Volgens deze (en nog wat andere sites) niet
https://www.bandungairport.com(...)arrivals-departures/

Het is ook nog niet allemaal weg Anne Mieke, ze zijn afgelopen juli begonnen met het verplaatsen van binnenlandse vluchten, je kan inmiddels vanaf Kertajati naar 13 bestemmingen (56 vluchten) vliegen.
Volgens dit bericht vliegen alleen Citilink en SilkAir naar Lampung nog van Bandung en de internationale vluchten naar Kuala Lumpur en Singapore, op termijn is het gedaan in Bandung.

https://bisnis.tempo.co/read/1(...)ng-sepi/full&view=ok



zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 


Op 05-10-2019 17:23 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]
Volgens deze (en nog wat andere sites) niet
https://www.bandungairport.com(...)arrivals-departures/


Volgens mensen die in Bandung net boven de aanvlieg route wonen, dat er minder vliegverkeer is het is een stuk minder geworden die zijn erg blij er mee. Emoticon: Worship


Even tussen door het zal Schiphol ook gaan gebeuren dat het naar zee moet gaan verhuizen en het ook logies dat het gebeurd.
Velen mensen in de omgeving zullen blij zijn.
Het zal de huizen doen stijgen rondom Schiphol.

Mijn gedacht is je kan een modern snelheid metro ondergronds bouwen waardoor in de gebouwen van Schiphol gewoon kan blijven inchecken .
Het is zo maar een idee van mij .
Zie eens hoe de Chinezen prachtig infrastructuur hebben neer gelegd gewoon geweldig. Emoticon: Shiny


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Kweenie om Ziel. Het is een verschrikkelijk duur plan.
Ik neem aan dat je deze al hebt gezien?
https://www.volkskrant.nl/nieu(...)gooid-geld~be9f6568/

(het idee bestond dus al Emoticon: Smile )


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Hm.... we zijn wel vet off topic Emoticon: Blush


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 

Ja mijn schuld Anne_Miek dat gebeurd als het dicht bij de situatie vergelijkbaar lijkt .
Vliegvelden verplaatsen is nu eenmaal een actueel gebeuren wat al jaren aan de gang is.
Turkije, China, Hongkong en Tokio noem maar op, allemaal verplaats en modern elektronisch gemaakte automatisering op van alles. Emoticon: Yeah right!
Behalve Nederland blijft achter, met al zijn rijkdom is men niet in staat de mensen te vrede te stellen..... Emoticon: Yawn


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line
 


Op 06-10-2019 08:52 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]


Volgens mensen die in Bandung net boven de aanvlieg route wonen, dat er minder vliegverkeer is het is een stuk minder geworden die zijn erg blij er mee. Emoticon: Worship


Even tussen door het zal Schiphol ook gaan gebeuren dat het naar zee moet gaan verhuizen en het ook logies dat het gebeurd.
Velen mensen in de omgeving zullen blij zijn.
Het zal de huizen doen stijgen rondom Schiphol.

Mijn gedacht is je kan een modern snelheid metro ondergronds bouwen waardoor in de gebouwen van Schiphol gewoon kan blijven inchecken .
Het is zo maar een idee van mij .
Zie eens hoe de Chinezen prachtig infrastructuur hebben neer gelegd gewoon geweldig. Emoticon: Shiny





Een vliegveld op de noord zee kan niet want het ligt al vol met windmolens en boortorens.


Shalom

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 

Ja dat zou je zeggen Bokito maar er is nog genoeg plek.
Alleen zou het geografisch de richting ten hoogte van Schiphol moeten plaats maken, omdat je dan die Metro niet te lang hoef te rijden naar het eiland.
Ter hoogte van Noordwijk. Emoticon: Wink




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

indisch2018
Gebruiker
spacer line
 

Ik blijf het jammer vinden dat Garuda niet meer rechtstreeks naar CGK vliegt. Het is gewoon prettig dat Garuda zo vroeg in CGK aan komt. Maar ik vind de nu geplande aankomst van 11:30 ook goed en zeer redelijk te noemen. Ik verblijf een nachtje in een hotel om dan de volgende dag uitgerust door te vliegen naar Jogja. Alles beter dan die eerdere geplande wereldreis AMS-KNO-DNP-CGK, want dan zou ik van AMS-CGK 24 uur onderweg zijn.
Eind goed al goed, en ik zie uit naar mijn komende reis met Garuda. En we zullen wel zien hoe dat allemaal gaat verlopen.




zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 

Het toestel was op weg van San Francisco naar Amsterdam, toen ineens de cabinedruk wegviel.

Aldus de Telegraaf

Een gloednieuwe Boeing 787-9 Dreamliner van United Airlines heeft vannacht een noodlanding gemaakt op het vliegveld van Bangor in de Amerikaanse staat Maine, net voor de oversteek naar Europa. Het toestel was op weg van San Francisco naar Amsterdam, toen ineens de cabinedruk wegviel.
Het werd volgens een van de 197 passagiers steeds warmer aan boord en de zuurstofmaskers kwamen tevoorschijn. De piloten zetten het vliegtuig snel veilig aan de grond.Een woordvoerder van United bevestigt het incident. ‚ÄěDe oorzaak van het technische mankement is nog niet bekend. De Dreamliner wordt vandaag grondig ge√Įnspecteerd en zal even niet vliegen. Alle reizigers en de 13-koppige crew zijn in hotels ondergebracht en zullen maandagmiddag naar New York worden gevlogen. Vandaar worden ze om geboekt naar Schiphol, waar de meesten dinsdag zullen arriveren.‚ÄĚ

Volgens een Nederlander aan boord kwam in Bangor gelijk brandweer in de cabine, maar die hoefde niet in actie te komen. Rond de baan stonden ambulances klaar, niemand raakte echter gewond, aldus United. Emoticon: Sadley

Wat mij opvalt er zijn 197 passagiers waaronder een Nederlander.
Wat voor aantrekkingskracht heeft Nederland om zo veel mensen naar Amsterdam te willen vliegen.
Er zullen er wel tussen zitten die door reizen, maar toch.

Ik merkte ook toen ik met de Garuda naar Amsterdam vloog er veel buitenlanders met onder hen Indonesi√ęrs in het vliegtuig zaten.
Ja je mag niet oordelen op uiterlijk, maar toch dacht ik (die eerlijk wil zijn over mijn gedachte) wat moeten die in Nederland zoeken.... Emoticon: Confused Emoticon: Cry


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line
 

Zieleffe wrote : Wat mij opvalt er zijn 197 passagiers waaronder een Nederlander.
Wat voor aantrekkingskracht heeft Nederland om zo veel mensen naar Amsterdam te willen vliegen.
Er zullen er wel tussen zitten die door reizen, maar toch.
----------------------------------------------------------------------------
I




Tja Ziel ... dit is vaak wat er in het buitenland over Nederland gedacht en ...verwacht

word Emoticon: Blush
Helaas merkt men dat ook vaak tijdens pas en security checks ( without words ) aan

de ,,body language,, van de amtenaren . Emoticon: Eerie

Hiernaast wil ik niet insinueren dat elke amtenaar het Nederlandse paspoort extra onder de loep neemt .

Ik heb nu eenmaal het nadeel dat ik op de Franse komiek ,, Fernadel ,, lijk op de foto in mijn
paspoort . Emoticon: Cry

Soms krijg ik de opmerking : U gezicht komt mij bekent voor...... alleen die persoon zit er op Emoticon: Clown



Permisi

Zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it


Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 


Maar Lou Ni dan heb je een probleem want er worden nu alleen nog gezichts-herkening gescand hoed en bril af en wachten dat de poortjes open gaan en in de verte staan de douane te kijken of het goed gaat.

Wat hebben we genoten van Doncomillo en Peppone de burgemeester prachtig.
https://nl.pinterest.com/laespaula/fernandel/

Ga er van uit dat hij al een vergeten man is , maar herkennen ze hem dan kan je beter de volgende keer een pastoor jurk en zon pastoor keppel aan trekken', dan kom je er zeker door.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!



Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 

https://www.luchtvaartnieuws.n(...)en-op-klm-vluchten#.
SCHIPHOL - Op Europese KLM-vluchten wordt er vanaf woensdagavond tot vrijdagochtend geen of nauwelijks eten en drinken geserveerd. Dat komt niet doordat de maatschappij Sonja Bakker in dienst heeft genomen, maar door een staking bij de catering.
‚ÄúAls gevolg van een landelijke FNV cateringstaking zal er vanaf woensdagavond 18.00 uur t/m vrijdagochtend 07.00 uur op alle Europese vluchten van en naar Schiphol minimaal worden gecaterd‚ÄĚ, zo laat KLM weten.
KLM Catering Services probeerde de staking nog te voorkomen met een kort geding, maar trok dat dinsdagavond in na een toezegging van FNV. De vakbond beloofde dat intercontinentale vluchten wel gecaterd zullen worden.
FNV eist onder meer een salarisverhoging van 5 procent en een goede reiskostenregeling.



Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

indisch2018
Gebruiker
spacer line
 

Pffff we zijn hier flink off topic zeg!

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Anne Mieke
Maar hoe dan ook AM...…...ik ben je dankbaar dat je je topic over Garuda Indonesia hier heb kenbaar gemaakt. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen zodat ik mijn tickets heb kunnen veranderen. Niet te geloven dat dat alles via Garuda Jakarta moest gaan lopen. Maar ze hebben mij aldaar goed geholpen. Dank zij jouw topic AM Emoticon: Party!
groeten/salam



Capristo
Gebruiker
spacer line
 

Eerste vlucht Medan - Amsterdam

youtu.be/x3smlEwfWnw




Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 

Mooi is dat hè, na 4 pagina's vol met een bak ellende over deze plotselinge verandering waar geen hond iets van begrijpt, schrijft vandaag iemand zich speciaal in op het forum om dit promotiefilmpje te plaatsen. Emoticon: Blush

Ik vraag me af wat Indisch en Anne Mieke nu denken, "ja ja het was de moeite van alle ellende waard, sjonge sjonge wat een mooi filmpje, toch wel goed dat Garuda die beslissing op stel en sprong heeft genomen" of toch niet. Emoticon: Laugh out loud

Het intrigeert mij enorm wat iemand drijft na het zien van de ellende die mensen hebben gehad om de boel om te zetten en om er door heen te komen, om dan speciaal in te schrijven op dit forum alleen maar om dit filmpje te plaatsen. Emoticon: Confused

De link was namelijk in eerste instantie ook niet zichtbaar, verkeerde methode van plaatsen, daarna heeft hij waarschijnlijk ook nog de moeite genomen de gebruiksaanwijzing te lezen , want kort erna werd de link op de juiste manier weergegeven. Emoticon: Wink

Wat is de drijfveer hier nu achter, iemand waarvoor deze vluchten op Medan een uitkomst is en dan even komt treiteren. Emoticon: Devil



totto
Gebruiker
spacer line
 

Malam, ook wij hebben gasten die het niet meer snappen en het boeken daarom uitstellen.
Maar wees a.u.b. ook blij met iedere input over dit onderwerp!
Het gekke is dat als je kijkt op b.v. booking.com je wel via Medan rechtstreeks naar Jakarta vliegt met Garuda, maar niet op de site van Garuda zelf. Die gaat via Denp.???
Oftewel naar mijn mening is iedere input over dit onderwerp welkom.
Als je ziet wat voor show ze proberen te maken van het instappen in Medan ziet het er volgens mij nogal amateuristisch uit. Waarom?
Vraag is: kwam het zelfde toestel vanaf Bali of diende men in Medan over te stappen?
Of, was het zoals b.v in Singapore gaat. Uitstappen, plastiek kaart krijgen en weer aansluiten in hetzelfde toestel??? Men noemt het een technische stop. KLM ook in Singapore en Kul.


Toto Travel.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 

Misschien heb je me verkeerd begrepen Totto, iedere input is welkom, ik heb deze topic heel intensief gevolgd, omdat mijn Pop in 2020 voor de laatste keer naar Indonesi√ę gaat onder begeleiding van onze zoon en al onze kleinkinderen en het is belangrijk voor mij de minst belastende vlucht te vinden (Dat was Garuda AMS - JKT rechtstreeks)
Het ging mij er alleen maar om, ik heb de lange weg gevolgd van Indisch en Anne Mieke om duidelijkheid te krijgen. Emoticon: Confused
Met welke bedoeling schreef Capristo vandaag in op Indah om zonder commentaar en toelichting dat promotiefilmpje te plaatsen, wat bij mij overkomt als zout in een wond wrijven van mensen die er de dupe van zijn door iemand die er voordeel bij heeft. Emoticon: Blush



harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line
 


On 10-10-2019 15:33 Capristo wrote:
Eerste vlucht Medan - Amsterdam

youtu.be/x3smlEwfWnw


Kutzooi Emoticon: Stupid


roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

indisch2018
Gebruiker
spacer line
 

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.malam
Ya malam ik begrijp jouw onrust over de 202 reis van jouw Pop en (klein)kinderen. Het was ook altijd fijn dat Garuda rechtstreeks op CGK vloog. Het is jammer dat dat nu per 1 oktober veranderd is en bij zo veel reizigers ook voor zoveel onrust heeft gezorgd. Zeker de reizigers die hun ticket bij een ticketbureau hebben gekocht. Ben blij dat ik mijn tickets via Garuda Jakarta heb kunnen laten wijzigen en ik wens dit ook iedereen toe.
Tis balen dat Garuda nu met de A330-200 vliegt en niet meer met de B777, dus per vlucht minder passagiers. Het is en blijft afwachten hoe dat alles straks op 29/12 gaat verlopen.
Ik ben echt blij en dankbaar dat AnneMieke deze topic heeft geopend. Het heeft veel stof doen opwaaien en dat is maar goed ook. Misschien was ik er op dit moment nog niet achter gekomen dat Garuda dus AMS-KNO ipv AMS-CGK aan doet.
Ik hoop voor jou malam dat het ook eind goed al goed zal worden, en dat eigenlijk voor iedereen die in de onrust zit. Want hoe dan ook: Garuda Amsterdam is nog steeds moeilijk of niet te bereiken. Spreek je de bahasa, luister dan het bahsa bandje af en laat je doorverbinden naar Jakarta. Dit is mijn advies
groetjes



stekkel
Gebruiker
User icon of stekkel
spacer line
 

Beste forumgangers,

Ik lees dat ook bij anderen Garuda flink aan de vluchtplanning sleutelt.
Hierbij even een update mbt. mijn Garuda perikelen.
Inmiddels zijn we, in ongeveer 1 week, 4 vluchtwijzigingen, met bijbehorend ander E-ticket, verder.
Het rampscenario: AMS -> KNO (technische stop) -> DPS (overstappen: 2:05)-> CGK ; met reistijd:21:05.
Is op dit moment: AMS -> KNO (overstappen: 2:02) -> CGK , met reistijd: 17:50.

Deze wijzigingen zijn autonoom doorgevoerd, ik heb nl. geen contact met Garuda kunnen krijgen om wensen o.i.d. kenbaar te maken. Je zou haast denken dat er gewerkt wordt aan verzachten van het leed van de passagiers.
Ik zou overigens niet graag in de schoenen staan van de Garuda-werknemers die dit logistieke drama op klantniveau moeten oplossen.

Prijstechnisch snap ik het ook niet. Zou ik op dit moment dezelfde Garuda-vlucht willen boeken zou me dat ‚ā¨2392 kosten, en de laatste 3 stoelen bij de KLM kosten (overstap SIN, reistijd: 16:35 ): ‚ā¨918.
Blijft een vreemde wereld, die luchtvaart, altijd weer blij als ik op de grond sta.



Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line
 

stekkel wrote ; Blijft een vreemde wereld, die luchtvaart, altijd weer blij als ik op de grond sta.

------------------------------------------------------------------------------------------------------



Voor passagiers met vliegangst is een oplossing bedacht , deze krijgen korting bij aankoop van een parachute vlak voor boarding . Emoticon: Shut up! Emoticon: Clown

Permisi , zaijian

Luo Ni Emoticon: Cooool


Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

indisch2018
Gebruiker
spacer line
 

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.stekkel
Ik ben blij te horen dat je tickets ook zijn omgezet en wel in een betere verbinding cq transit. Dus geen wereldreis via KNO-DNP naar CGK. Bij mij was het vanaf AMS naar CGK precies 24uur onderweg ! Echt te gek voor woorden. Zoals ik al eerder schreef heb ik dus rechtstreeks met Garuda Jakarta gebeld en al mijn tickets werden keurig en netjes gewijzigd en omgezet in een logische route. Ik zeg: toch nog een pluimpje voor Garuda.
Tja, je moet gewoon durven te bellen. Ik begrijp wel dat het Garuda personeel in AMS flink met hun handen in het haar zitten. Voor hun is het ook een heksenkarwei. Maar wij blijven positief

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Luo Ni
Ik kan er niet om lachen ! Er zijn nu veel gedupeerden die zo veel moeite (moeten) doen om hun tickets en komende reis in goede banen te leiden. Een beetje empathie is wel op zijn plaats



Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 10-10-2019 16:39 Malam wrote:
…..
Ik vraag me af wat Indisch en Anne Mieke nu denken, "ja ja het was de moeite van alle ellende waard, sjonge sjonge wat een mooi filmpje, toch wel goed dat Garuda die beslissing op stel en sprong heeft genomen" of toch niet. Emoticon: Laugh out loud ….
Wat ik denk? Over dat filmpje, dat heeft weinig toegevoegde waarde, wat mij betreft helemaal geen waarde.
Voor Medan/Noord Sumatera gangers goed nieuws. Voor Denpasar scheelt het op de heenweg 1,5 uur, op de terugweg helemaal niets. Omdat ik vaker op Denpasar vlieg vind ik 1,5 uur tijdwinst fijn maar voorheen was het ook prima.
On 10-10-2019 18:13 totto wrote:

Het gekke is dat als je kijkt op b.v. booking.com je wel via Medan rechtstreeks naar Jakarta vliegt met Garuda, maar niet op de site van Garuda zelf. Die gaat via Denp.???.....
Het ligt eraan voor wanneer het is. Omdat er zoveel omboekingen gemaakt moeten worden kunnen die allemaal onmogelijk via de vlucht van 9 uur vaqnuit Medan en zullen deze dan daardoor via Denpasar gaan (meer vluchten naar/van Jakarta) Ik ga er echter wel vanuit dat in de toekomst de normale route via Medan gaat maar daarvoor zullen er echt meer vluchten moeten komen van Medan naar Jakarta.
On 10-10-2019 18:13 totto wrote:
……
Vraag is: kwam het zelfde toestel vanaf Bali of diende men in Medan over te stappen?
Of, was het zoals b.v in Singapore gaat. Uitstappen, plastiek kaart krijgen en weer aansluiten in hetzelfde toestel??? Men noemt het een technische stop. KLM ook in Singapore en Kul.
Zoiets zal het zijn ja. Ik heb net mijn ticket bekeken in Medan is zowel op heen- als op terugvlucht een stop van 40 minuten dus ik ga ervan uit dat de paspoortcontrole in Denpasar zijn en passagiers of aan boord blijven of met een transitboardingpass krijgt.
Ik weet het over een goeie 3 weken te melden (voor de heenweg dan)

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Malam, Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Totto
Als het enigszins kan zou ik eerst even de kat uit de boom kijken als voor Garuda wordt gekozen. Ik vertrouw het niet meer. In een paar jaar tijd zoveel veranderingen daar moet toch een reden voor zijn. En deze ook zo snel ingevoerd.

De snelste verbinding naar Jakarta voor de heenreis is nu met KLM, daarna met SQ.
Let op: bij KLM tickets moet tegenwoordig bagage bij geteld worden. De prijs die je in eerste instantie ziet is dus een kale prijs. Voor de vlucht naar Jakarta betekent dat dat er 111 euro bijkomt bij een normale check in bagage (23 kg) en is SQ uiteindelijk een betere deal.

Maar als je de vluchturen voor heen- en terugreis bij elkaar optelt dan maakt het weinig uit of je voor Emirates, Qatar, Singapore Airlines of Garuda kiest. Dan zou ik voor gemak en de beste service gaan. Medan is een ruim vliegveld maar met nog altijd veel te weinig plek voor wachtende passagiers. De vliegvelden van Singapore en Doha zijn dan vele malen ruimer.



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.


nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,179,214 pageviews Een website van indahnesia.com