Voorgeschreven medicijnen meenemen

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
49 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 10-03-2019 12:26 Kembang wrote:

Rolandet....ik gebruik ook veel medicatie, ik heb een medicijnen-paspoort en daar
staat álles in ...óók de nodige injectie's.

Met in het Engels geschreven brief van de huisarts erbij is er niets aan de hand !!
Ik ben 2x naar Bali en 1x op Java....geweest.

Succes en geniet heerlijk van jullie vakantie op Bali... Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Kembang het gaat niet over gewone medicijnen, maar die onder de Opiumwet vallen. Dat is een ander verhaal en kom je er niet mee weg met alleen een in het Engels geschreven brief.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Oh, Malam is me net voor zie ik Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

( Malam) Kembang het gaat over opiaten en daar kan je in Indonesi√ę niet voorzichtig genoeg mee zijn. Emoticon: Nooo
Ik nam vroegaaaah toen ik niet beter wist code√Įne tabletjes mee tegen kriebelhoest, tot ik een keer toen ze op waren naar de Indonesische dokter ging en er om vroeg en vertelde dat mijn voorraad uit Nederland op was. Emoticon: Blush
Ik doch dat ie gek wier, de man begon spontaan te hyperventileren en waarschuwde me dat nooooooit meer te doen. Emoticon: Laugh out loud

Nu ja ik gebruik wel eens tramadol als ik weer ergens me verstap want de wandelpaden zijn niet zo geweldig Emoticon: Stupid ( heup operatie gehad) dan ga ik in Bogor naar een arts die ik ken en krijg zo de tabletten mee. Apotheek naast de dokter.

Laatst iemand overspannen nam ik mee naar mijn dokter alhier (bogor) hoppa valium.

Hoe kan dat dan Emoticon: Confused

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Omdat de ene dokter de andere niet is misschien. Emoticon: Wink

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 10-03-2019 16:06 Malam wrote:
Omdat de ene dokter de andere niet is misschien. Emoticon: Wink

Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Je moet wel om generic vragen want asli peper duur Emoticon: Eerie

Trouwens voor de consultatie daar moet je wel voor schuiven Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Malam en AM....ik had een opiaat-middel meegenomen tussen mijn voorraad

medicatie.....niemand die er naar keek c.q. om vroeg !!!

Dus dan zou ik mazzel hebben gehad , denken jullie ?? Of was het gewoon iemand

uit de rij pikken....géén idee Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 10-03-2019 19:42 schreef Kembang:

Malam en AM....ik had een opiaat-middel meegenomen tussen mijn voorraad

medicatie.....niemand die er naar keek c.q. om vroeg !!!

Dus dan zou ik mazzel hebben gehad , denken jullie ?? Of was het gewoon iemand

uit de rij pikken....géén idee Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

Of omdat de opiatensnuffelhond zijn siesta deed.

Heldere ziende

eveline
Gebruiker
spacer line

On 10-03-2019 16:01 harlys wrote:
( Malam) Kembang het gaat over opiaten en daar kan je in Indonesi√ę niet voorzichtig genoeg mee zijn. Emoticon: Nooo
Ik nam vroegaaaah toen ik niet beter wist code√Įne tabletjes mee tegen kriebelhoest, tot ik een keer toen ze op waren naar de Indonesische dokter ging en er om vroeg en vertelde dat mijn voorraad uit Nederland op was. Emoticon: Blush
Ik doch dat ie gek wier, de man begon spontaan te hyperventileren en waarschuwde me dat nooooooit meer te doen. Emoticon: Laugh out loud

Nu ja ik gebruik wel eens tramadol als ik weer ergens me verstap want de wandelpaden zijn niet zo geweldig Emoticon: Stupid ( heup operatie gehad) dan ga ik in Bogor naar een arts die ik ken en krijg zo de tabletten mee. Apotheek naast de dokter.

Laatst iemand overspannen nam ik mee naar mijn dokter alhier (bogor) hoppa valium.

Hoe kan dat dan Emoticon: Confused

Divers landen is pijnstillers met code√Įne verboden. Vorige jaar las ik iemand moeilijkheden mee kreeg in Istanbul omdat hij paracetamol met code√Įne in zijn bagage heeft.
Trouwens men vergeet vaak ook dat het niet alleen voor land van bestemming goede papieren nodig heeft ivm opium wet...maar ook de transit land, indien er een transit is.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

JS....ik heb géén hond gezien of zien lopen.....ik spreek wel over het jaar 2011...

Dan zijn die snuffelhonden pas later gekomen, denk ik.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

In 2017 ná vakantie uit Curacao stonden bij Schiphol wél die honden die bij elk

persoon die uit de vliegtuig stapte wel te snuffelen.... Emoticon: Devil Emoticon: Devil

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 11-03-2019 13:35 schreef Kembang:

JS....ik heb géén hond gezien of zien lopen.....ik spreek wel over het jaar 2011...

Dan zijn die snuffelhonden pas later gekomen, denk ik.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

In 2017 ná vakantie uit Curacao stonden bij Schiphol wél die honden die bij elk

persoon die uit de vliegtuig stapte wel te snuffelen.... Emoticon: Devil Emoticon: Devil

Ja SNAP IK Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Curacao vlucht voor de hondjes is als gratis snoep graaien door kindjes bij de Jamin.

Heldere ziende

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Whoehahaha we gaan offline Jak, maar deze moet ik na jouw posting te hebben gelezen toch effe kwijt. Emoticon: Shiny
Wij hadden de EWL (Europa West Indi√ę Line) die voeren op Curacao, Aruba en Cartagena, die kregen bij binnenkomst altijd bezoek, dan liepen die drugswoefjes over het schip te zwalken zoals ik als ik een fles jenever achter mijn kiezen heb. Emoticon: Blush
Zo'n woefje gaat meestal zitten als ie drugs ruikt, als er een EWL schip bij ons voor de kade lag gingen die beestjes bij de poort al zitten. Emoticon: Laugh out loud

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

In Zeist hebben we Kamp Zeist waar de 1e bolletjes-slikkers in de gevangenis belanden....die komen allemaal van Curacao, Columbia, Venezuela enz.enz.

Dus nu hebben die honden tenminste werk als deze mensen uit de vliegtuig stappen,
best een leuk gezicht als je die verschrikte gezichten ziet... Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 11-03-2019 15:27 schreef Malam:
Whoehahaha we gaan offline Jak, maar deze moet ik na jouw posting te hebben gelezen toch effe kwijt. Emoticon: Shiny
Wij hadden de EWL (Europa West Indi√ę Line) die voeren op Curacao, Aruba en Cartagena, die kregen bij binnenkomst altijd bezoek, dan liepen die drugswoefjes over het schip te zwalken zoals ik als ik een fles jenever achter mijn kiezen heb. Emoticon: Blush
Zon woefje gaat meestal zitten als ie drugs ruikt, als er een EWL schip bij ons voor de kade lag gingen die beestjes bij de poort al zitten. Emoticon: Laugh out loud

Off topic, maar moet af en toe kunnen.
Geweldig, Malam. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud .

Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 12-03-2019 08:36 schreef Kembang:
In Zeist hebben we Kamp Zeist waar de 1e bolletjes-slikkers in de gevangenis belanden....die komen allemaal van Curacao, Columbia, Venezuela enz.enz.

Dus nu hebben die honden tenminste werk als deze mensen uit de vliegtuig stappen,
best een leuk gezicht als je die verschrikte gezichten ziet... Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Beter meteen een landingsbaan daar aanleggen voor vluchten uit die bepoederde oorden.

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

78,228,986 pageviews Een website van indahnesia.com