Gezocht biologische ouders en broers of zussen

Subforum Gezocht & Aangeboden 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Erik Manado
Gebruiker
spacer line

Op 02-02-2019 15:47 schreef Ethnobotanica:
Het adres van mijn biologische ouders in 1979 was

Teluk Gong Rt.02 Rw06 te Jakarta

Mijn naam was Agus en ik was 11 maanden toen ik afgestaan werd
Ik werd toen onderzocht door een controlerende arts, genaamd W.G drr. Laurensius
Mijn biologische moeder heet N.y. Nani en mijn biologische vader heet Djim
Ik ben geboren op 29-08-1979, toen mijn biologische moeder een leeftijd had van 31 jaren
Degene die de adoptie heeft begeleid en heeft geregeld heet Johnny Winata (stichting Mulia) en woonde toendertijd op het adres Greenville N/11 te Jakarta
De getuigen van mijn adoptie waren W.G. Sariah en W.G. Yuliarti
De notaris die er bij was is Sinta Susiko S.H. woonachtig in Jakarta
Het tolkencentrum die erbij betrokken was, was St. Tolkencentrum Twente te Hengelo

De toen hulpbediende op 31-01-1980 was Mevr. W.G. Pohan

Het lijkt me dat je al erg veel informatie hebt, daarnaast zeg je dat je dosssiers vol hebt met meer info.

Uiteraard zijn je ouders niet met een druk op de knop te vinden, maar met zoveel informatie lijkt me de zoektocht niet kansloos.
Steek er energie in en geef het de tijd die het nodig heeft dan zul je zeker een kans hebben om je ouders te vinden. Ook zullen er hier wel mensen zijn die indien ze de mogelijkheid hebben je te helpen. Ook dat zal tijd nodig hebben.
Succes met je zoektocht.

Rudyklinkhamer
Gebruiker
spacer line

Ik heb mijn vrienden in Jakarta gevraagd mij te helpen. Ik hoop dat zij informatie kunnen verstrekken.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 03-02-2019 15:27 schreef Rudyklinkhamer:
Ik heb mijn vrienden in Jakarta gevraagd mij te helpen. Ik hoop dat zij informatie kunnen verstrekken.

???
Jou of Van Hal?

Heldere ziende

Rudyklinkhamer
Gebruiker
spacer line

Voor beiden.

jstar
Gebruiker
spacer line

En, al gesproken met de 15 miljoen mensen in Jakarta, Rudy?

Wel heel ongelofelijk dit hoor. Ik geef door wat we nodig hebben (de KTP's met de NIK nummers van de natuurlijke ouders) uit de volledige set die de persoon blijkbaar thuis heeft liggen, zodat mijn vrouw heel eenvoudig kan terugvinden waar die personen geboren zijn en vandaan komen.

En dan wordt er gereageerd als een pruilend jong kind onder het motto van 'niemand wil me helpen' Emoticon: Cry

Tja, wie goed doet, blijkbaar geen .... Emoticon: Frustrated

Erik Manado
Gebruiker
spacer line

Ja, erg vreemd dit.
Er wordt om hulp gevraagd.
Er wordt positief gereageerd en hulp aangeboden.
Vervolgens hoor je niets meer.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,365,475 pageviews Een website van indahnesia.com