jezelf voorstellen?

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Erik Manado
Gebruiker
spacer line

Hoi allemaal,
Hoewel ik me al enkele jaren geleden heb aangemeld, ben ik eigenlijk nieuw hier op het forum. Na aanmelding destijds ben ik mijn inlog vergeten en heb er daarna niets meer mee gedaan.

Nu ik me weer wat heb ingelezen in de laatste onderwerpen en discussies, heb ik mijn aanmelding weer geactiveerd en wil proberen wat actiever mee te doen aan onderwerpen die ik leuk vind.

Is het gebruikelijk dat je als nieuw forum lid je eerst voorstelt en wat over jezelf verteld? En zo ja op welke plaats doe je dat?

Groet,
Erik

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Nee, gewoon inhaken.

Heldere ziende

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Welkom Erik Emoticon: Worship , er is geen topic waar mensen wat over zich zelf vertellen, de meesten doen dat ook niet, meestal gaan mensen gewoon mee doen en dan wordt vanzelf duidelijk wat iemand zijn binding met of belangstelling voor Indonesi√ę is.

Erik Manado
Gebruiker
spacer line

Oke, bedankt

Zal ik doen

Erik Manado
Gebruiker
spacer line

Klopt het dat de "Blog"-link niet werkt?

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Inderdaad. Eerste keer dat ik daarop klikte.
Kom niet verder dan "actieve topics", passief liggend in een zalige koningsstoel met voetsteun. Emoticon: Laugh out loud

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

73,450,124 pageviews Een website van indahnesia.com