Schadeclaim bij vertraging; iemand ervaring?


 Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
70 bezoekers





Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Op 15 december vorig jaar had ik een vlucht met Emirates die ruim 8 uur later dan gepland in Denpasar aankwam. Reden: een grote vertraging bij vertrek op de vlucht Dubai-Amsterdam waarbij ik de vlucht in Dubai miste.Bij terugkomst in januari werd ik door Gate 1 9de ticketaanbieder waarik het ticket had gekocht) doorgelinkt naar Airhelp die me zou helpen het bedrag waar ik recht op heb (‚ā¨ 600,00) terug te krijgen.
Formulieren ingevuld, toelichting erbij en ik kreeg idd het bericht dat ik recht had op die
‚ā¨ 600,00. Een na korte tijd dat de juridische procedure was gestart. Daarna, sinds begin februari krijg ik elke maand een automatisch gegenereerd bericht met de volgende tekst.
Zoals u waarschijnlijk weet zijn wij een juridische procedure begonnen inzake uw AirHelp claim. Wij zullen u geregeld op de hoogte houden betreffende de status van uw claim.

Het kan gebeuren dat de luchtvaartmaatschappij direct contact met u opneemt en de claim rechtstreeks met u wil afhandelen. Laat het ons in dit geval zo spoedig mogelijk weten en negeer de correspondentie van de luchtvaartmaatschappij. Omdat het goed mogelijk is, dat zij u minder compensatie willen betalen, dan waar u recht op heeft.

Wanneer wij een resultaat van de juridische procedure hebben, laten wij het u uiteraard direct weten.

Met vriendelijke groet,
AirHelp


Voor de duidelijkheid. Emirates heeft (uiteraard) nooit contact met mij opgenomen. Begin juli heb ik ze per mail gevraagd wat de status is, maar daar nooit een antwoord op gekregen. Een telefoonnummer is onvindbaar. De berichten zijn exact hetzelfde elke keer. We zijn nu 9 maanden verder zonder enige compensatie.

Ik snap dat er mogelijk enige maanden overheen gaan, maar ik vind 9 maanden absurd voor iets wat klip en klaar is. Veel mensen reizen vanuit Amsterdam met Emirates naar Bali.

Vragen
1. is dit voor iemand hier herkenbaar
2. iemand bekend met Airhelp? Ervaring?
3. iemand een idee hoe dit los te weken?




Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line
 

Hoi Anne Mieke,

Ik heb het even voor je opgezocht, maar ik was vrijwel zeker: je kan naar je vergoeding fluiten. De vluchtmaatschappij moet nl Europees zijn, en dat is Emirates niet.

Onderstaande link geeft meer uitleg:
www.vlucht-vertraagd.be/schade(...)ng-vertraging-vlucht


Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 


Op 07-09-2018 16:54 schreef erwin:
Hoi Anne Mieke,

Ik heb het even voor je opgezocht, maar ik was vrijwel zeker: je kan naar je vergoeding fluiten. De vluchtmaatschappij moet nl Europees zijn, en dat is Emirates niet.

Onderstaande link geeft meer uitleg:
www.vlucht-vertraagd.be/schade(...)ng-vertraging-vlucht

Ik denk niet, dat dit klopt.
Volgens mijn informatie geldt dit ook voor niet Europese maatschappijen, maar dient de vlucht wel vanaf een Europese luchthaven te vertrekken.
Kijk ook eens op www.rechtenvanvliegtuigpassagiers.nl/vlucht-vertraagd.

Ik heb het ook ooit eens aan de hand gehad.
Had een vertraging van 24 uur.
Kreeg als compensatie een hotel aangeboden bij het vliegveld, inclusief maaltijdvouchers voor lunch, diner en ontbijt.
Heb daarna nog wel een buro (EUclaim) ingeschakeld, dat 25% commissie zou opstrijken indien de claim succesvol zou verlopen, maar verder geen kosten in rekening bracht, no cure no pay dus.
Maar de vliegmaatschappij beriep zich op overmacht door mist, en dat het vliegtuig daardoor niet kon landen, dus betaalde geen claim uit.
Die versie van de maatschappij heb ik altijd sterk betwijfeld, omdat ik op de heenreis totaal geen last van de mist had, en andere vluchten die dag wel geland waren, en ook tijdig vertrokken.
Totale schade rond ‚ā¨ 80, doordat ik de aansluitende vlucht miste, en daarvoor nieuwe last minute tickets moest kopen, dus dat was wel te overzien.

Het is vaak een kwestie van gelijk hebben, maar geen gelijk krijgen.

Een oplossing zou kunnen zijn een programma zoals kassa, of de consumentenbond in te schakelen.



FAR FROM THE MADDING CROWD

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 

Emoticon: Stupid


FAR FROM THE MADDING CROWD

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line
 


On 07-09-2018 17:17 jupje wrote:

[quote removed]

Ik denk niet, dat dit klopt.
Volgens mijn informatie geldt dit ook voor niet Europese maatschappijen, maar dient de vlucht wel vanaf een Europese luchthaven te vertrekken.
Kijk ook eens op www.rechtenvanvliegtuigpassagiers.nl/vlucht-vertraagd.

Ik heb het ook ooit eens aan de hand gehad.
Had een vertraging van 24 uur.
Kreeg als compensatie een hotel aangeboden bij het vliegveld, inclusief maaltijdvouchers voor lunch, diner en ontbijt.
Heb daarna nog wel een buro (EUclaim) ingeschakeld, dat 25% commissie zou opstrijken indien de claim succesvol zou verlopen, maar verder geen kosten in rekening bracht, no cure no pay dus.
Maar de vliegmaatschappij beriep zich op overmacht door mist, en dat het vliegtuig daardoor niet kon landen, dus betaalde geen claim uit.
Die versie van de maatschappij heb ik altijd sterk betwijfeld, omdat ik op de heenreis totaal geen last van de mist had, en andere vluchten die dag wel geland waren, en ook tijdig vertrokken.
Totale schade rond ‚ā¨ 80, doordat ik de aansluitende vlucht miste, en daarvoor nieuwe last minute tickets moest kopen, dus dat was wel te overzien.

Het is vaak een kwestie van gelijk hebben, maar geen gelijk krijgen.

Een oplossing zou kunnen zijn een programma zoals kassa, of de consumentenbond in te schakelen.


En toch schijnt het wel te kloppen:

en.wikipedia.org/wiki/Flight_C(...)_Regulation_261/2004

Het moet een "community carrier" zijn, of licensed in "the community". Uitzondering is Zwitserland, die geen EU-lidstaat is, maar via bilaterale akkoorden deze regeling wel volgt.

Het is zeker geen IATA-regeling. En zolang dit niet het geval is denk ik niet dat dit afdwingbaar is aan maatschappijen van buiten de EU.

Tenzij men gaat dreigen om de landingsrechten van deze maatschappijen in te trekken, maar dan is het hek helemaal van de dam.


Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 


Op 07-09-2018 17:58 schreef erwin:

[quote verwijderd]


En toch schijnt het wel te kloppen:

en.wikipedia.org/wiki/Flight_C(...)_Regulation_261/2004

Het moet een "community carrier" zijn, of licensed in "the community". Uitzondering is Zwitserland, die geen EU-lidstaat is, maar via bilaterale akkoorden deze regeling wel volgt.


Het is zeker geen IATA-regeling. En zolang dit niet het geval is denk ik niet dat dit afdwingbaar is aan maatschappijen van buiten de EU.

Tenzij men gaat dreigen om de landingsrechten van deze maatschappijen in te trekken, maar dan is het hek helemaal van de dam.


Nogmaals, ik denk dat dat niet klopt, en dat het wel degelijk ook geldt voor vliegmaatschappijen van buiten de EU-zone, die op Europa vliegen.
Ze zullen wel een verdrag daarvoor ondertekend te hebben voor het verkrijgen van landingsrechten in de EU-zone.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline
If you have not already received benefits (compensation, re-routing, assistance from the airline) for flight related problems for this journey under the relevant law of a non-EU country.




FAR FROM THE MADDING CROWD

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line
 


On 07-09-2018 18:17 jupje wrote:

[quote removed]


Nogmaals, ik denk dat dat niet klopt, en dat het wel degelijk ook geldt voor vliegmaatschappijen van buiten de EU-zone, die op Europa vliegen.
Ze zullen wel een verdrag daarvoor ondertekend te hebben voor het verkrijgen van landingsrechten in de EU-zone.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline
If you have not already received benefits (compensation, re-routing, assistance from the airline) for flight related problems for this journey under the relevant law of a non-EU country.



Van welke website komt dit?



Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line
 

als u binnen de EU vertrekt en aankomt met een toestel van een luchtvaartmaatschappij van binnen of buiten de EU

Straf, bovenstaande komt van de website van de EU zelf.

Internet staat dus weeral vol tegenstrijdige informatie.

Maatschappijen schermen veelal met overmacht. Weerstoestanden en stakingen, zijn overmacht, maar op zijn minst moet je toch een antwoord krijgen.


Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 


Op 07-09-2018 18:23 schreef erwin:

[quote verwijderd]


Van welke website komt dit?


https://europa.eu/youreurope/c(...)hts/air/index_en.htm


FAR FROM THE MADDING CROWD

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Volgens mij is het idd zo zoals Jupje het zegt.
Om het nog moeilijker te maken.
De vlucht vanuit Amsterdam vertrok ongeveer 2,5 uur te laat. Na het opstijgen vroeg ik aan het personeel hoe het nu verder ging.Ik hoefde mij geen zorgen te maken werd mij verzekerd. Het leek erop of ik niet de enige was die die vraag stelde want na een tijd kwam een bericht van de purser dat √°lle aansluitingen gegarandeerd waren. Voor mensen hier die de laatste jaren Emirates gevlogen hebben, weten dat Emirates gedurende 2 uur gratis internet biedt in de lucht. Deze 2 uur besloot ik het laatste deel van de vlucht te gebruiken. Toen mijn telefoon verbinding maakte stond er een mail in (...) dat mijn vlucht was omgeboekt naar een latere vlucht. De mail was verstuurd toen we nog op Schiphol stonden (2,5 uur in een vliegtuig dat maar niet vertrok) dus het omroepbericht tijdens de vlucht was gewoon niet waar.
De vlucht uit Amsterdam kwam aan ongeveer op het moment dat de vlucht naar Denpasar zou vertrekken, iets van een kwartier later, maar Emirates had besloten om deze niet te laten wachten. De grootste vertraging heb ik dus opgelopen tijdens het wachten in Dubai waar iedereen maar moest zien om die extra 7 uur te overbruggen. Er werd één maaltijdvouchers verstrekt met één drankje.

De vlucht vanuit Dubai (en die dus niet van Europees grondgebied vertrekt) had ook vertraging. Echter mijn ticket was Amsterdam-Denpasar. Waar ik nu denk waar het "gevecht" over gaat is het feit dat de vlucht vanuit Dubai binnen de vertragingsnormen viel en dat alleen de vlucht Amsterdam-Dubai telt.

Inmiddels is het zeker niet alleen maar Europees dat je recht hebt op schadevergoeding. Ik heb het in Indonesie ook gezien afgelopen mei/juni, maar ik weet niet meer waar. Ik denk dat ik dat op Bali heb gezien. Die regels zijn soortgelijk aan die van Europa.
Verder denk ik dat luchtvaartmaatschappijen er zo langzamerhand niet meer onderuit komen.

Dan nog mijn logica. Waarom zou een dienst dit in behandeling nemen als er van rechtswegen toch niets te halen valt?

Na mijn onaangename ervaring begin van het jaar met de terugvlucht vlieg ik niet meer met Emirates, sterker nog mij zien ze helemaal niet meer in Dubai. Als je gaat spitten op het internet dan kom je nog veel meer zaken tegen die niet kloppen. Hier is vast wel het bericht van de dame uit London die in de cel werd gezet in Dubai ivm het drinken van wijn tijdens de vlucht. Niet op zichzelf staand. Maar, dat terzijde, het gaat nu om de claim die na bijna 9 maanden nog steeds niet verzilverd is.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Ik ben eens op Tripadvisor aan het spitten geweest maar het lijkt erop dat het toch echt waar is wat Jupje zegt en ook de verwijzing naar de website. Maar, nu de uitvoering nog. Airhelp zou 25% van het bedrag nemen voor de procedure. Dan hou ik nog altijd 450 euro over en dat is beter dan niets. Ik zal ook eens kijken wat de reisverzekering hiervan zegt (hoewel ik dit zeker niet hun verantwoordelijkheid vind)



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jstar
Gebruiker
spacer line
 

Sorry Erwin, normaal kan ik jouw bijdragen wel appreci√ęren maar in dit geval heb je ongelijk.

Of de maatschappij moet in de EU gevestigd zijn, en/óf de vlucht moet in de EU vertrekken. Vervolgvlucht is ook gedekt.

Hier wordt dus aan voldaan.

Het probleem is dat niet-EU maatschappijen zoals Emirates maar ook Cathay, Delta, Malaysian etc. doen alsof hun neus bloedt en dat ze niet van deze wetgeving afweten. Ze hebben dan ook geen voorzieningen op hun websites en zo, wat veel Europese maatschappijen wél hebben. Je moet dus haast wel een tussenpersoon (gespecialiseerde firma) inschakelen.

Iets meer dan een maand geleden had onze zoon hetzelfde voor. Cathay Pacific via HK was geannuleerd dus hij kreeg een hotel, en een vlucht via Thailand een dag later.

Ik wist van de ‚ā¨600 maar ik wist ook dat het met een niet-EU carrier lastig zou worden en lang kan duren. Procederen neemt tijd in beslag. We gaven dus de zaak door aan Happy Delay; zij kopen de zaak van je over zodat zij ook nog winst maken, toch een goede 30%. Maar daarna is het voorbij en je hoeft er niets meer voor te doen.

Heel makkelijk, alles zoals boarding passes inscannen via hun website en ze geven binnen 24 uur antwoord. Het geld gaat gewoon binnen een paar dagen naar je bankrekening.



jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 


Op 07-09-2018 23:20 schreef Anne Mieke:
Volgens mij is het idd zo zoals Jupje het zegt.
Om het nog moeilijker te maken.
De vlucht vanuit Amsterdam vertrok ongeveer 2,5 uur te laat. Na het opstijgen vroeg ik aan het personeel hoe het nu verder ging.Ik hoefde mij geen zorgen te maken werd mij verzekerd. Het leek erop of ik niet de enige was die die vraag stelde want na een tijd kwam een bericht van de purser dat √°lle aansluitingen gegarandeerd waren. Voor mensen hier die de laatste jaren Emirates gevlogen hebben, weten dat Emirates gedurende 2 uur gratis internet biedt in de lucht. Deze 2 uur besloot ik het laatste deel van de vlucht te gebruiken. Toen mijn telefoon verbinding maakte stond er een mail in (...) dat mijn vlucht was omgeboekt naar een latere vlucht. De mail was verstuurd toen we nog op Schiphol stonden (2,5 uur in een vliegtuig dat maar niet vertrok) dus het omroepbericht tijdens de vlucht was gewoon niet waar.
De vlucht uit Amsterdam kwam aan ongeveer op het moment dat de vlucht naar Denpasar zou vertrekken, iets van een kwartier later, maar Emirates had besloten om deze niet te laten wachten. De grootste vertraging heb ik dus opgelopen tijdens het wachten in Dubai waar iedereen maar moest zien om die extra 7 uur te overbruggen. Er werd één maaltijdvouchers verstrekt met één drankje.

De vlucht vanuit Dubai (en die dus niet van Europees grondgebied vertrekt) had ook vertraging. Echter mijn ticket was Amsterdam-Denpasar. Waar ik nu denk waar het "gevecht" over gaat is het feit dat de vlucht vanuit Dubai binnen de vertragingsnormen viel en dat alleen de vlucht Amsterdam-Dubai telt.

Inmiddels is het zeker niet alleen maar Europees dat je recht hebt op schadevergoeding. Ik heb het in Indonesie ook gezien afgelopen mei/juni, maar ik weet niet meer waar. Ik denk dat ik dat op Bali heb gezien. Die regels zijn soortgelijk aan die van Europa.
Verder denk ik dat luchtvaartmaatschappijen er zo langzamerhand niet meer onderuit komen.

Dan nog mijn logica. Waarom zou een dienst dit in behandeling nemen als er van rechtswegen toch niets te halen valt?

Na mijn onaangename ervaring begin van het jaar met de terugvlucht vlieg ik niet meer met Emirates, sterker nog mij zien ze helemaal niet meer in Dubai. Als je gaat spitten op het internet dan kom je nog veel meer zaken tegen die niet kloppen. Hier is vast wel het bericht van de dame uit London die in de cel werd gezet in Dubai ivm het drinken van wijn tijdens de vlucht. Niet op zichzelf staand. Maar, dat terzijde, het gaat nu om de claim die na bijna 9 maanden nog steeds niet verzilverd is.

Dat heeft Emirates dan slim gespeeld.
De vertraging in Amsterdam was minder dan 3 uur, dus geen recht op vergoeding van die ‚ā¨ 600.
En de vertraging van 7 uur was in Dubai, dus buiten de eurozone, dus ook geen recht op die vergoeding.
Door het verstrekken van een maaltijdvoucher en drankje hebben ze aan aan hun verplichtingen voldaan.
Verder procederen lijkt mij zinloos, het is vechten tegen de bierkaai, Dubai is ver weg, en je hoort gewoon niets meer van hun.
In sommige gevallen moet je gewoon je verlies nemen.


FAR FROM THE MADDING CROWD

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 08-09-2018 08:14 jupje wrote:

[quote removed]

Dat heeft Emirates dan slim gespeeld.
De vertraging in Amsterdam was minder dan 3 uur, dus geen recht op vergoeding van die ‚ā¨ 600.
En de vertraging van 7 uur was in Dubai, dus buiten de eurozone, dus ook geen recht op die vergoeding.
Door het verstrekken van een maaltijdvoucher en drankje hebben ze aan aan hun verplichtingen voldaan.
Verder procederen lijkt mij zinloos, het is vechten tegen de bierkaai, Dubai is ver weg, en je hoort gewoon niets meer van hun.
In sommige gevallen moet je gewoon je verlies nemen.
Ho wacht even. Hier is nog geen uitspraak over gedaan. Het is mijn eigen gedachtengang hierover. Airhelp vindt nl. dat ik wel recht heb op die 600 euro. Uiteindelijk had ik ruim 8 uur vertraging bij aankomst, dat is een feit.
Ik ga hierover ook niet (verder) procederen. Airhelp mag dit doen en als het niet is dan is het niet. Ik snap wat je zegt. Maar het heeft me wel doen besluiten (samen met het gedoe aan het begin van het jaar) dat ik niet meer met zulke maatschappijen vlieg. Emirates doet alsof ze het allemaal geweldig doen, maar zoals ik al eerder aangaf, ga maar eens spitten op het internet wat voor bagger je dan tegenkomt. Zo lang het goedgaat prima en zijn mensen tevreden.
Het gaat nl. niet altijd om die ene vlucht. Ik moet bijna altijd doorvliegen of ik nou in Denpasar of Jakarta aankom. In het oosten van Indonesie vliegt niet alles elke dag.

Maar goed, we zullen wel zien. Ik vlieg weer met Garuda over twee weken Emoticon: Smile


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jstar
Gebruiker
spacer line
 


On 08-09-2018 08:14 jupje wrote:

[quote removed]

Dat heeft Emirates dan slim gespeeld.
De vertraging in Amsterdam was minder dan 3 uur, dus geen recht op vergoeding van die ‚ā¨ 600.
En de vertraging van 7 uur was in Dubai, dus buiten de eurozone, dus ook geen recht op die vergoeding.
Door het verstrekken van een maaltijdvoucher en drankje hebben ze aan aan hun verplichtingen voldaan.
Verder procederen lijkt mij zinloos, het is vechten tegen de bierkaai, Dubai is ver weg, en je hoort gewoon niets meer van hun.
In sommige gevallen moet je gewoon je verlies nemen.


Nee hoor. Zoals ik al zei tellen vervolgvluchten ook mee en wordt de TOTALE vertraging gerekend.

Als je dus AMS - DPS geboekt hebt en om dinsdag om 18.00 uur moest aankomen, heb je recht op de ‚ā¨600 als het plotseling woensdag 1.00 uur wordt.

Europees Hof heeft er een uitspraak over gedaan. Maar ze proberen gewoon je te ontmoedigen. Vandaar de legale vertegenwoordiging.



Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Het lijkt mij idd ook logisch dat er zo geredeneerd wordt. De passagier kan er ook niks aan doen als de vlucht gemist wordt omdat de eerdere te laat is en de aansluiting niet wordt gegarandeerd. Ik weet niet precies hoe het als vluchten later vertrekken dan gepland en welke kosten daaraan vast zitten. De originele vlucht die ik had zou om 14 30 uur aan komen, en de eerste Emiratesvlucht vanaf die tijd in Denpasar is twee uur later. Gegeven het feit dat er altijd een marge in zit had de aansluitende vlucht van Dubai naar Denpasar dus nog wel ruimte om te wachten. Ik kan zo geen cijfer produceren hoeveel overstappers er zijn uit Amsterdam naar Denpasar maar het zijn er veel.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 08-09-2018 08:14 jupje wrote:

[quote removed]
...
Door het verstrekken van een maaltijdvoucher en drankje hebben ze aan aan hun verplichtingen voldaan.......
Een maaltijdvoucher en 1 drankje voor een overstap die 7 uur duurt? Ik ken de verplichtingen wat dat aangaat niet. Die maaltijd is nog tot daaraan toe maar 1 drankje in 7 uur is veel te weinig. Ik hoef hier niet uit te leggen dat Dubai net als alle andere internationale luchthavens stervensduur is


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line
 

[quote] On 08-09-2018 07:26 jstar wrote:
Sorry Erwin, normaal kan ik jouw bijdragen wel appreci√ęren maar in dit geval heb je ongelijk.

/quote]

Ik had inderdaad ongelijk, en had dit ook al aangegeven. Ik heb er helemaal geen moeite mee om dit toe te geven. Oorzaak van mijn ongelijk is de tegenstrijdige informatie die online te vinden is.
Uiteindelijk gaan kijken op de enige website die we in deze eigenlijk zouden moeten raadplegen: die van de EU, en daar zag ik inderdaad de enige ware tekst.


Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line
 

We hebben in het verleden ook vertraging gehad en dat bij EU-claim neer gelegd.
Geen resultaat gehad; ik denk van uit Europese gemeenschap die bureua's veel subsidie incasseert! Emoticon: Frustrated


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.


nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

73,610,453 pageviews Een website van indahnesia.com