Nieuw in Kupang: Go Go Taxi

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
103 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou ja, niet helemaal nieuw, ik denk nu een jaar of zo maar ik heb er intussen gisteren en vandaag al paar keer gebruik van gemaakt.
Go Go Taxi is volgens mij de eerste (echte) metertaxi in Kupang en te vergelijken met Blue Bird. Nou is Kupang nog niet zo professioneel als Bali, maar ik ben blij.
Na 21:00 uur was het hier toch altijd gedoe om bijvoorbeeld van de pasar malam (eten, en een van de geweldigste in Indonesie) weer terug "thuis" te komen. Mensen die Kupang kennen weten dat de stad nogal uitgestrekt is. Alternatief is natuurlijk een ojek maar een echte taxi is toch net iets veiliger.
Starttareif Rp 5.500, maar ik weet niet precies hoeveel het verder per 100 meter of zo is. In elk geval prima.
Dus Go Go Taxi Kupang, telefoonnummer 0380 8585000 , Bij bellen naar centrale minimaal tarief Rp 20.000. langs de weg aanhouden kan natuurlijk ook, maar er zijn er realtief nog niet zo heel veel (100 heb ik me laten vertellen)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,390,251 pageviews Een website van indahnesia.com