Verlaging bagagevijrdom Transnusa van 15 kg naar 10 kg

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Gisteren werd ik onaangenaam verrast door de wijziging van bagagevrijdom bij Transnusa. Ik kijk bij het boeken van vluchten ook naar bagagevrijdom en dat was de reden om van Bajawa naar Kupang voor Transnusa te kiezen. Op dit traject vliegt Wings (10 kg) en Transnusa (15 kg). Tenminste dat laatste is al jaren zo en ook toen ik mijn ticket zondag boekte, 2 dagen van te voren dus. Mijn overbagage was nu niet 3 kg maar 8 kg. Of ik maar Rp 160.000 wilde bijbetalen. Nee, dat wil ik niet. Ik heb JUIST deze vlucht gekozen (die ook duurder was overigens). Zij verwezen me naar het bordje dat op de balie stond, gedateerd 27 april, datum effectief 14 mei. Ik verwees hen naar de website van Traveloka en Nusatrip waar 15 kg vermeld stond. Antwoord: ze hadden de agenten nog geen mail gestuurd......Ja, dan moeten jullie dat beter regelen. Ik ga er A) vanuit dat de website klopt B) dat jullie hier niet weken mee wachten als er wijzigingen zijn.

En nu?
Ik hoefde uiteindelijk maar voor 3 kg te betalen.

Dit betekent dat je dus net zo goed met Wings kan vliegen die betere prijzen hebben. Garuda vliegt slechts een paar trajecten binnen NTT.

Deze nieuwe regel geldt overigens ook voor de vluchten buiten NTT, maar dat zijn er maar een paar.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,389,671 pageviews Een website van indahnesia.com