Suggesties over hoe om Nederlands te leren

Subforum Andere praat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
adamlevine
Gebruiker
spacer line

Hoe te gebruiken dan in vers van de Nederlandse echt hard. Ik ben een beginner en ik ben ook heel verward in episode Nederlandse uitspraak sectie.
Kan iemand mij wat hints over hoe om te leren Nederlands

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 12-05-2018 06:52 schreef adamlevine:

Hoe te gebruiken dan in vers van de Nederlandse echt hard. Ik ben een beginner en ik ben ook heel verward in episode Nederlandse uitspraak sectie.
Kan iemand mij wat hints over hoe om te leren Nederlands

Neem eens een kijkje op de website vn Ad Appel.

https://adappel.nl/

https://leestoets.nl/

Dit is leerstof voor inburgeraars, maar een ideale manier om nederlands te leren op de juiste manier.

jstar
Gebruiker
spacer line

Jouw Nederlands is al beter dan dat van velen hier op dit forum (één persoon in het bijzonder) dus dat valt wel mee zeker?

Maar serieus: Total immersion is the way to go. Je leert het beste door met Nederlandstalige mensen om te gaan en te communiceren.

En geen Google Translate gebruiken zoals hierboven!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Niet weer hé Jstar, je komt na jaren weer eens buurten en begint gelijk weer met schofferen.

Wederom arrogantie op topniveau, heb je dat van de elite in Jakarta overgenomen. Emoticon: Confused