Suggesties over hoe om Nederlands te leren

Subforum Andere praat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
adamlevine
Gebruiker
spacer line

Hoe te gebruiken dan in vers van de Nederlandse echt hard. Ik ben een beginner en ik ben ook heel verward in episode Nederlandse uitspraak sectie.
Kan iemand mij wat hints over hoe om te leren Nederlands

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 12-05-2018 06:52 schreef adamlevine:

Hoe te gebruiken dan in vers van de Nederlandse echt hard. Ik ben een beginner en ik ben ook heel verward in episode Nederlandse uitspraak sectie.
Kan iemand mij wat hints over hoe om te leren Nederlands

Neem eens een kijkje op de website vn Ad Appel.

https://adappel.nl/

https://leestoets.nl/

Dit is leerstof voor inburgeraars, maar een ideale manier om nederlands te leren op de juiste manier.

jstar
Gebruiker
spacer line

Jouw Nederlands is al beter dan dat van velen hier op dit forum (één persoon in het bijzonder) dus dat valt wel mee zeker?

Maar serieus: Total immersion is the way to go. Je leert het beste door met Nederlandstalige mensen om te gaan en te communiceren.

En geen Google Translate gebruiken zoals hierboven!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Niet weer hé Jstar, je komt na jaren weer eens buurten en begint gelijk weer met schofferen.

Wederom arrogantie op topniveau, heb je dat van de elite in Jakarta overgenomen. Emoticon: Confused

Kom op man, kom van je berg af en meng je onder het voetvolk en deel de kennis die je van Indonesi√ę hebt, daar hebben we veel meer aan.

jstar
Gebruiker
spacer line

Ha jongen, ik zie dat hier weer niets veranderd is. Zit je weer op je flatje te niksen? Pulang Kampung? Vervelend hè die concurrent schoffeerder?

jstar
Gebruiker
spacer line

OT: Mijn vrouw heeft Nederlands (nu ja, Vlaams) geleerd door in Europa te studeren. Als zij zoals nu zo populair is, in het Engels had gestudeerd aan de KUL of zo, was ze nooit op het huidige niveau geraakt. Dus die Total Immersion (totale onderdompeling) is géén grap; je leert geen nieuwe taal door wat oefeningetjes op internet te maken of een boek te bestuderen, je moet gewoon geen keuze hebben, het móeten spreken. Ik had vroeger Amerikaanse collega’s die dachten wel eventjes Nederlands te leren tijdens de avonduren. Nou, dat viel nogal tegen.

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Wij gebruiken deze methode, begonnen met:
https://www.nt2.nl/nl/product/37/De-opmaat

Gaat prima, duidelijke uitleg, goede oefeningen en voldoende niveau. Mooie is dat het direct aansluit voor het NT2 examen, zodat je bij het behalen daarvan een groot gedeelte van de inburgeringscursus over kunt slaan.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Messi2018
Gebruiker
spacer line

Ik heb mezelf een tijdje Nederlands geleerd, maar het was echt moeilijk, daarom heb ik Google voor vertaling gebruikt. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,390,433 pageviews Een website van indahnesia.com