Ook iets over Nederland te schrijven er gebeurd genoeg?

Subforum Andere praat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesi gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei gexecuteerd in Indonesi  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesi gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pierre
Gebruiker
spacer line

Op 22-10-2019 14:56 schreef harlys:

[quote verwijderd]

Zal je verbazen maar vind de CU het niet slecht doen Emoticon: Blush

Maar ga denk ik weer voor de VVD Emoticon: Yummie!

Dit is een grapje zeker?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 22-10-2019 17:54 pierre wrote:

[quote removed]

Dit is een grapje zeker?

Dat grapje durfde ik niet te maken gezien zijn pennenvruchten in dit forum. Emoticon: Blush

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 22-10-2019 18:10 Malam wrote:

[quote removed]

Dat grapje durfde ik niet te maken gezien zijn pennenvruchten in dit forum. Emoticon: Blush

Vakantie is bijna voorbij heb je weer een jaartje rust Malam Emoticon: Bye bye

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Wat je al door tussen neus en lippen lees is soms zo tegen strijdig en ongelooflijk kwaad aardige mentaliteit.
Het OM is daar de grootste van.

Maar wat lees ik er zijn minder mensen door gestroomd naar bijstandsuitkering. een paar dagen geleden.
Wat lees ik vandaag dat er miljoenen te kort komen bij die instantie.
Kan u het nog volgen

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)-land-zon-kutland-is

U, meneer Rutte bent een nachtmerrie voor het Nederlandse Volk.
Een groter doemscenario dan dat u nog langer op Haagse pluche in het Torentje blijft bestaat niet.

Als ik u zie zitten en u zet wederom met een lachende smoel uw handtekening onder een EU verdrag waar u het helemaal niet mee eens bent, dan word ik kots misselijk.

Zonder schroom onderschrijft u elk dictaat van de hufters van Rompuy, Juncker, Barroso Draghi en alle andere witte boorden criminelen van die in het geld verslindende Brussel zetelen.

U vindt het fantastisch dat de Oekraïne 11 miljard van ons krijgen, dat de ambtenaren in Brussel nog meer belasting vrij salaris krijgen dat criminelen uit de corrupte voormalige Oostblok landen hier vrij mogen komen en er voor zorgen dat goed opgeleide Nederlandse vrachtwagen chauffeurs zonder opleiding en papieren hun werk overnemen en dat we zo maar 30 miljoen van hard werkende Nederlanders schenken aan een dictatoriaal en communistisch land als Cuba.

Wat een KUTLAND he meneer Rutte.

De criminele Marokkaanse jeugd met 2 paspoorten wordt door u de hand boven het hoofd gehouden en bagatelliseert u de ellende die zij met hun criminele gedrag in dit KUTLAND waar zij te gast zij veroorzaken.

Jihad Islamieten die terug komen uit Syrië waar zij in vreemde krijgsdienst hebben gevochten worden liefde vol weer door u opgenomen en mogen hun Nederlandse paspoort houden.

Toen vlak voor de 2e Wereld Oorlog goede Nederlandse jongens naar Spanje gingen om tegen het Fascisme Generaal Franco te vechten waren ze hun paspoort direct kwijt en zijn ze voor zo ver ze nog leven, stateloos.

Nog steeds tolereert u dat de witte boorden criminelen van onze banken ongegeneerd zich verrijken met gestolen geld van hun klanten.

U vindt het nog steeds een goed zaak dat een Aziatisch en islamitisch land als Turkye waar de mensenrechten met voeten worden getreden aanspraak maakt om toe te treden binnen de EU.
Meneer Rutte u bent knetter gek.

U heeft er een groot aandeel in dat Nederland zo’n KUTLAND is.

En dan vraagt u zich natuurlijk af waarom de PVV zo veel medestanders heeft.

U kunt niet begrijpen meneer Rutte waarom u zo’n geweldige afstraffing heeft gekregen op 19 maart tijdens de Gemeenteraad verkiezingen.

Hoe is het mogelijk dat 82% van de aan hang van de PVV achter de uitspraken van Geert Wilders over die kut Marokkanen staat.

Nadenken is niet uw grootste eigenschap he meneer Rutte?

Meneer Rutte is het niet de hoogste tijd dat u uw vertrek aankondigt en dat er een realistisch kabinet in Den Haag komt dat doet wat de burger wil?

Meneer Rutte ik ben er van overtuigd dat u in mei weer een gigantische draai om uw oren krijgt als we in mei gaan stemmen TEGEN Europa.

De partijen die het gedrocht Europa verfoeien zullen veel stemmen krijgen.

U zult met dit signaal niets doen want wij kiezers zijn dom en begrijpen er niets van.

Nu al staat het Kabinet Rutte in de boeken als het slechtste aller tijden.

Als het Rode Gevaar van de Nederlandse Omroepen onder leiding van de links lullende en rechts vangende Pauw en Witteman, Paul de Leeuw, Mathijs van Nieuwkerk en de roeptoeters van NOS journaal en NOS laat zie dan word ik kotsmisselijk.

En u u vindt dat als rechts politicus dat u pretendeert te zijn allemaal prima en lult zelfs met ze mee, bang als u bent om die rooie rakkers tegen de haren in te strijken.

Kijk meneer Rutte daarom is Nederland nou zo’n KUTLAND.

U vindt dat we de goede weg zijn ingeslagen.

De zorg is en wordt steeds verder uitgekleed.

Verzorgingshuizen gaan dicht en hulpbehoevende ouderen worden op straat gezet.

U vindt dat u gelijk heeft en dat het Nederlandse Volk de buikriem nog wel wat verder kan aanhalen om die arme mede Europeanen te miljarden te helpen.

Weet u waarom er steeds meer jongeren emigreren?

Omdat zij u en de politiek in Nederland helemaal beu zij.

Omdat zij walgen van de mentaliteit in Den Haag.

Omdat zij daar een evenredig deel van hun inkomen aan belasting betalen.

Omdat zij daar nog gewaardeerd en met open armen worden ontvangen.

Omdat criminelen zwaar worden gestraft.

Omdat je heel lang gevangen wordt gezet op het bezit of het verhandelen van drugs.

Daarom meneer Rutte ontvluchten steeds meer echte Nederlandse jongeren dit KUTLAND en laten ze dit ontredderde en failliete land achter zich zodat al die buitenlanders dit land dat na de oorlog door ons en onze ouders is opgebouwd nog verder kunnen uitzuigen en naar de bliksem helpen.

Mocht u nog eens een dochter krijgen, dan, god verhoede het, moet u niet gek opkijken dat zij met een hoofddoekje de straat op moet waar zij drie stappen achter haar luie islamitische moet aan lopen die last van zijn rug heeft en daarom een uitkering heeft.

De Islamitische DERDE COLONNE is al jaren in ons land en neemt steeds meer het heft in handen.

Burgemeesters, kamerleden, ambtenaren van allochtone afkomst overspoelen ons land en het wordt steeds erger.

De Islam heeft maar één doel en dat is de wereld heerschappij net als die Duitser van het 3e Rijk.

Ben je niet voor de Islam dan ben je tegen en dan moet je dood is er eens een keertje door zo’n engerd tegen mij gezegd.

Meneer Rutte berijpt u nu waarom Nederland nou zo’n KUTLAND is?

Ik kan me niet voorstellen dat u, uw regering, de 1e en de 2e kamer, uw ambtenaren , de gemeenteraadsleden, Statenleden, alle ambtenaren, kort om dat iedere Nederlander voor zover hij van Autochtone afkomst is, zo dom zijn dat zij niet inzien dat wij in dit KUTLAND OP DE VERKEERDE WEG ZIJN.

Er is er maar eentje die niet bang is om dit allemaal aan te kaarten en dat is Geert Wilders met zijn PVV.

Jammer dat het allemaal zo beroerd zij strot uit komt maar hij is wel de enige die met gevaar voor eigen leven recht voor zijn mening uit komt.

Meneer Rutte het is 2 voor twaalf, nee 1 minuut voor Twaalf voor dit KUTLAND.

We hebben nog 60 seconden en doet u niets dan is het te laat om weer van de KUTLAND een prachtig land, wat het geweest is, te maken.

Mark Rutte ik ga nog even door
1 We betalen zonder blikken of blozen €642.000.000,- extra aan Europa omdat we onze zaakjes zo goed op orde hebben.

2 Een minderheid in het parlement leest ons de les voor.

3 Door de achterlijke zorgwet weet niemand meer waar hij of zij aan toe is.

4 Straks mogen we niet eens meer onze eigen arts uitzoeken. Dan bepaald de zorgverzekeraar dit voor je.

5 Als je vermogen hebt staan op de bank dan moet je daar over meer betalen dan dat het in rente opbrengt.

6 Als je wiet verkoop, wat verboden is, en je wordt hier voor veroordeeld, dan krijg je geen gevangenisstraf.

7 Als je een paar kilometer te hard rijdt krijg je een forse bekeuring.

8 Jihadisten die naar Syrie gaan om mee te vechten, behouden hun uitkering, paspoort en krijgen geen straf.

9 Als je de Ebola epidemie wereldwijd wilt verbreiden moet je ebola patienten naar Nederland halen ipv ze daar in het land waar de patiënt het heeft opgelopen te behandelen.

10 Honderden jaren hebben we het sinterklaasfeest gevierd met Zwarte Pieten. Nu mag dat niet meer van de Quincie en zijn zwarte kornuiten.

En we laten dit gewoon maar gebeuren.

11 Met oud en nieuw zijn er delen in steden waar geen vuurwerk afgestoken mag worden. Ook dit accepteren we maar.

12 Bejaarden in de zorginstellingen gaan soms een keer in de week in bad omdat er geen geld voor is om ze elke dag in bad te doen.

13 Als je je hele leven hebt betaald voor je pensioen wordt je procenten gekort omdat de fondsen verkeerd hebben belegd of zoals het ABP geld moest afstaan aan de toenmalige regering Kok.

14 Poolse, Bulgaarse, Roemeense, Letse vrachtwagen chauffeurs pikken door dat ze minder willen verdienen de banen in van Hollandse vrachtwagen chauffeurs zonder dat er iets aan gedaan wordt.

15 Hybride aut’s zijn net zo milieu onvriendelijk en misschien nog wel meer dan normale benzine auto’s maar de regering blijft subsidie aan deze Hybride auto’s geven.

16 Z.g vluchtelingen worden met meer dan duizend man ondergebracht in plaatsen met 150 inwoners. Je zal er wonen.

17 Oost Europese criminelen en criminelen met een donkere huidskleur zijn zo verschrikkelijk laf om bejaarden te overvallen en in elkaar te slaan om met het bankpasje dat zij buit hebben gemaakt de rekening van deze 80 en 90 jarige te plunderen.

18 Als Nederland niet aan de 3% norm van Europa voldoet dan gaan we het land lekker kapot bezuinigen. En zijn we het braafste jongetje van de klas. Frankrijk steekt zijn middelvinger op.

19 Twee jaar terug verkochten we onze tanks. Nu wordt er weer over gedacht om ze aan te schaffen.

20 Erdogan de Turkse president beticht ons van het discrimineren van zijn Turkse staatsburgers in ons land. De held Rutte durft niet eens om excuses te vragen.

21 Roemenen die in Roemenië wonen vragen met behulp van hun criminele regering in ons land een uitkering aan en wat schertst onze verbazing, ZE KRIJGEN HET OOK.

22 Moskeeën die met Nederlandse subsidie worden gebouwd staan onder controle van de Turkse overheid.

23 Er wordt een Vliegtuig met 298 inzittenden waar onder 198 Nederlanders boven Oekraïne neer geschoten. Nog steeds niet heeft Rutte Rusland van deze genocide beschuldigd. Terwijl het overduidelijk is dat deze misdaad door Poetin getrouwen is uitgevoerd.

24 Een directeur van een groot landelijk reisbureau vindt het niet nodig om meer dan de Balkenendenorm te verdienen. Nu wordt hij hier voor zwaar gestraft en moet een kreeg een forse belastingaanslag van de belastingdienst.

25 De heren de Leeuw en van Nieuwkerk verdienen tonnen Euro’s per persoon bij de Nederlandse Omroep, die opgebracht worden door ons belasting betaler.

Maar goed, wat ik tussen het woud aan clichés in ieder geval meen te lezen, is een boodschap van optimisme. Het gaat goed met Nederland, we zijn er nog niet, maar het komt ook goed – zoiets. Dat spreekt me wel aan. Vervolgens bekeek ik op de VVD-site jullie eerste campagnefilmpje.

Godskolere, wat leven we in een depressief kutland. Een andere conclusie kon ik niet trekken: ik zag op gedragen pianomuziek (jijzelf, Mark?) een parade aan mensen wiens blik varieerde van terneergeslagen tot doodsbang. Niemand in dat filmpje lacht, niemand heeft zin in dit land, deze regering, deze dag, dit leven. En ondertussen klinkt jouw stem: dat je ons begrijpt, onze zorgen en dat je daarom door wil.

Grappig hoe dat kennelijk werkt: zelf een optimist, maar zo gauw je mensen in beeld laat die voor gewone mensen moeten doorgaan, toon je alleen maar pessimisten, die vooral steun, troost en geruststelling nodig hebben.

Als ik dit rijtje na lees wordt ik heel verdrietig en boos lezer en ik kan nog uren door gaan om te vertellen waarom Nederland nou zo’n kutland is.

Maar misschien wilt u zelf nog punten kwijt waarom u het met mij eens bent Dus schrijf dit op in uw reacties.

De eerste zijn van mij de volgende 200 zijn jullie.

Ik weet zeker dat u er weinig moeite voor hoeft te doen.

Meneer Rutte verman u en donder op!

Tijd voor een regering die zijn rijkdom laat werken voor zijn hardwerkende burgers, tijd voor een regering die geen elite zoals het koningshuis, grote bedrijven en rijken meer verrijkt, tijd om de migranten die hier niets te zoeken hebben er uit gooit, tijd voor een regering die onderdak regelt voor al die wachtende op de wachtlijst, tijd voor een regering die het aandurft om uit de EU te stappen, tijd voor een regering die Nederland echt wil helpen!.

Dan zijn de Nederlanders pas echt gelukkig.

Een zeer teleurgestelde VVD’er

Piet

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

"Wij hebben hier als Agractie niets mee te maken, daar laten we het bij’’, aldus woordvoerder Bart Kemp. Hij laat in het midden of zijn organisatie het protest tegen het stikstofplan steunt. Ook heeft Kemp geen mening over de oproep om bestuurders uit de zuivelsector zoveel mogelijk persoonlijk te benaderen." Ondertussen zijn de acties al begonnen, en hebben een aantal boze boeren het parkeerterrein (en de voordeur) van FrieslandCampina in Amersfoort geblokkeerd. FrieslandCampina meldt aan RTV Oost dat er nog geen helemaal geen plan naar Den Haag is gestuurd. Wordt vervolgd.

Had ik het niet voorspelt dat mensen ten einde raad, die hier voor die klimaat en die stikstof problematiek, niet de veroorzakers maar de meelopers van die idiote zomaar opgeroepen gekte, waar komt die gekte plots vandaan??
Het geeft aan dat ze hun persoonlijk zullen gaan aanvallen omdat ze zich gemakkelijk achter iets aanlopen en denken dat ze daarmee hun veilig voelen.
Die tijd zal rap eindigen door dat men die beleid gaat hanteren en eigenwijs als ze zijn gewoon het door drukken.
Maar zie de Friezen hebben al hun mening veranderd en nu provincie Brabant ook eieren voor hun geld kiezen.
Als je aan hun persoonlijk komen is het einde van het polderen afgelopen is..
Het zijn de huidige bestuurders die denken dat ze er mee weg komen maar niets is minder waar.
Ze hebben dat over zich zelf afgeroepen dat men niet luistert en gewoon het klimaat en stikstof problematiek door drukt ten koste van de gewone vrouw/man..... Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie Emoticon: Devil

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 22-10-2019 17:54 pierre wrote:

[quote removed]

Dit is een grapje zeker?

Moet je het partij programma zien van de VVD.
Je kan nog steeds stelen.

CU daar vergeven ze me alles weer Emoticon: Bye bye

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het was vandaag weer een top uitzending van Harry Mens, hij had Robert Jensen alias Gerrit Complot weer op visite, geweldig wat Gerrit weer allemaal zat uit te kramen over Trump, de Amerikaanse en Nederlandse politiek, ik heb mijn Tena men weer volgezeken van het lachen. Emoticon: Shiny

Ik hoorde van de week een volkomen idiote stelling, bij 25 % van de verkeersongelukken heeft de bestuurder alcohol gedronken, bij 75 % van de verkeersongelukken heeft de bestuurder koffie gedronken, dussssss koffie is gevaarlijker in het verkeer dan alcohol. Emoticon: Clown
Dat zou zo maar een stelling van die narcistische vetklep kunnen zijn. Emoticon: Laugh out loud

Volgens politiek deskundige Jensmans moet het CDA weer naar zijn roots toe, die moeten zich veel meer op het geloof gaan focussen (ala de Amerikaanse politici want daar heeft die loel dat vandaan) dan is hij er van overtuigd dat het CDA de grootste partij van Nederland wordt. Emoticon: Stupid

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Oude tijden herleven, de smokkelkotter Lammie die inmiddels al weer 45 jaar geleden met een lading hash en hasholie werd geschaakt, waarop de bemanning de buiteboordkranen open draaiden en de Lammie tot zinken brachten. Emoticon: Blush

Ook de drugssmokkelaars gaan ook met hun tijd mee, hash is niet interessant meer, cocaine is lucratiever, de schepen zijn ook veranderd, geen kottertjes meer maar een aangepakt oorlogsschip en de mannen van "Pugno Pro Patria" (Ik strijd voor het vaderland) die voor de aanvoer van 11 kilo snuifpoeder zorgen. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou dan denk ik dat hij de uitzending van vanmorgen het WNL op zondag nog niet gezien heeft, de politieke voorman van het CDA Heertema .
Die verklaarde dat de moslims hun minaretten ook mogen gebruiken, zoals wij al jaren gebruiken de kerkklokken.
Dus de kerkklokken mogen vergeleken worden, met die roeptoeters met schreeuwende imams.. . Emoticon: Angry
Wat een idioot zeg maar een man die niet weet wat hij zegt, want de moslims kunnen heel ver gaan dat je dat in de samenleving direct merkt.
Het is een probleem die ook door het CDA onderkend is en dat zou afgestraft moeten worden, want ze brengen alle christelijke mensen in de toekomst in gevaar... Emoticon: Sadley Emoticon: Cry

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 27-10-2019 14:30 zieleffe wrote:
Nou dan denk ik dat hij de uitzending van vanmorgen het WNL op zondag nog niet gezien heeft, de politieke voorman van het CDA Heertema .
Die verklaarde dat de moslims hun minaretten ook mogen gebruiken, zoals wij al jaren gebruiken de kerkklokken.
Nu heb ik toevallig ook naar dat programma gekeken en nu lees ik wat jij schrijft en ik dacht krijg nou tieten, heb ik nu zitten slapen en heb ik dat gemist. Emoticon: Blush
Dus heb even de uitspraak van Heerema terug gehaald, pfffffff gelukkig, ik heb niet zitten slapen, maar jij doet precies wat de Wildersen, Baudets en Jensens doen, één kort antwoord van Heerema op een vraag van Nieman die hoogleraar Koopmans interviewde eruit halen en verkeerd/aangedikt weergeven om de boel uit zijn verband te rukken. Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Wat weet je het toch verwarrend door te geven.
Ben je vroeger met het knikkeren altijd de winnaar geweest.
Want Heerema geeft duidelijk aan, hij heeft de klokken gelijke rechten voor de islam gepropagandeerd of heb jij iets anders gehoord
Of hoor jij wat je graag hoort.of zo gezegd je pressies vertellen wat hij gezegd heeft .
Daarmee zijn ze zo onduidelijk en bewijzen ze hun achterban geen dienst om zo te uiten dat ze daaraan niet verbonden voelen wat ze zeggen.

Ik krijg gelijk met de bedreigingen die de boeren al hebben geuit, dat ze de provinciale op hun privé zullen moeten gaan fixeren .
Ik vind dat ze gelijk hebben omdat die mensen te eigenwijs zijn om de boeren te gemoed willen komen die knakkers denken verkeerd en dat ze zo denken zullen ze persoonlijk verantwoordelijk zijn met dat de boeren geen toekomst meer hebben door die zwaarwegende ellende met die stikstof.
Verschrikkelijk dat het hen zo word opgelegd en waarvan komt dat in een keer te voorschijn , zie mijn verhaal op de http://forum.indonesiepagina.n(...)n_indonesia_asia.php
Je krijgt hier door revoluties en ongenoegen wat willen ze een schone klimaat dat nooit haalbaar is of ongelukkige mensen die ten einde raad zijn..... Emoticon: Very funny

En heb je gekeken naar Buitenhof waar je moet concluderen dat de minister de Jonge zich moest beamen dat men te ver gegaan zijn met het bezuinigen van de gezondheid en dat het nu duidelijk voelbaar is.
Zo zijn vele goed functionerende instantie van vroeg weg gesaneerd, verschrikkelijk.
Zie wat er in Groningen is gebeurd zo.n halve gek die in een gekkenhuis had moet opgenomen worden.
Kijk wat er nu allemaal gebeurd.
En de mensen die nog op die partijen stemmen deugen in mijn opinie niet meer. Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-10-2019 09:19 zieleffe wrote:
Wat weet je het toch verwarrend door te geven.
Ben je vroeger met het knikkeren altijd de winnaar geweest.
Want Heerema geeft duidelijk aan, hij heeft de klokken gelijke rechten voor de islam gepropagandeerd of heb jij iets anders gehoord

Ik krijg gelijk met de bedreigingen die de boeren al hebben geuit, dat ze de provinciale op hun privé zullen moeten gaan fixeren .
Ik vind dat ze gelijk hebben omdat die mensen te eigenwijs zijn om de boeren te gemoed willen komen die knakkers denken verkeerd en dat ze zo denken zullen ze persoonlijk verantwoordelijk zijn met dat de boeren geen toekomst meer hebben door die zwaarwegende ellende met die stikstof.
Wat weet ik het toch verwarrend door te geven Emoticon: Confused , Jesoes Ziel toch. Emoticon: Laugh out loud
Knikkeren, 65 jaar geleden, kweetnie of ik won Ziel, ik zit nog niet in de fase kinds worden zodat die details naar boven komen, jij wel. Emoticon: Confused
Zelfs mijn korte termijn onthoudertje is ook nog in puike staat bleek toen ik op "Ziggo terug kijken" de uitspraak van Heerema even terug haalde. Emoticon: Nice

Lees ik het nu goed Ziel, ben jij het er mee eens dat provinciale politici privé worden aangepakt voor het stikstof beleid, dat meen je toch niet hé. Emoticon: Blush

Zonder verdere toelichting Emoticon: Talk to the hand

Hij is vrij, er kan een beroep op hem worden gedaan, hij heeft ervaring. Emoticon: Angry

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat kan ja, maar niet door boeren die zijn intelligenter dan die linkse idioot Volkert van der Graaf.
Die is erg goed van af gekomen dat hij nog een normaal leven mag opbouwen.
De rechters blijken nu ook uit te blinken in het begrip dat mensen gedreven worden door onmacht iets doen die niet mag daar hebben ze heel veel begrip voor.
Boeren in een situatie brengen gerecht vaardig ook een handeling tegen over mensen die hen dat aan doen....
D66 rechters allemaal geregistreerd uit de jaren dat wij op de barikade gingen over meer loon.
Onze generatie heeft veel schuld opgebouwd aan de generatie boeren die nu onze kinderen aan he voeden is.
Onze generatie en de nu daarvan kinderen die geheel ons systeem overboord hebben gegooid.
Er ontstaat een verschrikkelijke mentaliteit waardoor we in vele gevallen in ellende gestort zijn.
Dat is de waarheid en niets minder dan de waarheid, je ziet elke dag ellende in de samenleving zins en dat zins mag jij verder invullen...... Emoticon: Yawn

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-10-2019 11:15 zieleffe wrote:

Dat is de waarheid en niets minder dan de waarheid, je ziet elke dag ellende in de samenleving zins en dat zins mag jij verder invullen...... Emoticon: Yawn
Om nog even op mijn knikkertijd terug te komen Ziel, toen woonde ik in Rotterdam West bij de havens in een wijk die zwaar te lijden heeft gehad van de geallieerde bombardementen, de boel lag nog grotendeels plat, alleen het puin was opgeruimd.

Om antwoord te geven op jou vraag sinds wanneer de ellende is begonnen, we staken toen de galanterie moord van de armoe, maar ik heb sinds die tijd Nederland elk jaar beter zien worden tot het Nederland van nu, waar het goed toeven is. Emoticon: Yummie!

Dat stikstofverhaal is niets anders als een bewijs dat ze in Den Haag verschrikkelijk hebben zitten slapen en geloof maar dat ze binnen de VVD, CDA en CU zich zelf wel voor hun koppen kunnen slaan. Emoticon: Shiny

De boeren zal ze nog een worst zijn, maar de bouw die plat ligt en de impact daarvan waardoor zelfs hun trouwe medestanders van werkgevers zijde VNO en MKB zich tegen hun gekeerd hebben doet ze behoorlijk pijn en het is extra pijnlijk dat ze het zover hebben laten komen dat nu hun eigen doelgroep/achterban er de dupe van wordt Emoticon: Talk to the hand

Ik lees de kritiek op de geitenwollensok Jesse, maar is dat nu wel terecht, als je jakkes Jesses zijn gang laat gaan wordt Nederland één groot natuurpark zonder auto's, fabrieken en boeren waarin alleen kikkers, hagedisjes en veldmuisjes rechten hebben, maar hij trekt niet aan de touwtjes, dat is nog steeds Rutte met zijn coalitie partners in droomland Den Haag. Emoticon: Yes!

Binnen de coalitie lossen ze dat beter op, die beseffen dat ze Jesses niet de schuld kunnen geven, die hebben een zondebok in eigen gelederen de eer gegeven om dat op zich te nemen zodat ze hun handen in onschuld kunnen wassen, de onschuldige zwaar gereformeerde boerendochter Carola Schouten, ze wijzen nu naar haar, zij wist het, hullie niet (an me hoela). Emoticon: Angry

Voordeel voor de club Rutte, refo Carola vergeeft het hun, dat is haar met de koeienpaplepel ingegoten, immers krijg je een zoeverd op je linkerwang, draai je rechter dan toe. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)huiszorgbureau-dolia
Zorgverzekeraar Zilveren Kruis zegt voor 5,2 miljoen euro te zijn opgelicht door het Utrechtse thuiszorgbureau Dolia. Dat kwam vandaag naar voren in de strafzaak die is aangespannen tegen Dolia en de drie broers U., die samen de directie vormden. ..

Kijk waar Nederland groot in is en was.
Privatiseren en zie hoe dat uitpakt.
Wie wil nog op de VVD stemmen roept u maar .......... Emoticon: Worship

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Geweldig, bouwend Nederland in de bocht, de eerste bouwmachines zijn inmiddels gearriveerd op het Malieveld en er zijn 70 kiptrucks met grond onderweg in de categorie van het nieuwe fenomeen van de giftige stof PFAS waar het dromende kabinet weer even niet over had nagedacht. Emoticon: Yeah right!

Gewoon niet naar het Malieveld komen mannen, rechtstreeks naar het Binnenhof rijden en alle toegangswegen volstorten met jullie zogenaamde giftige grond. Emoticon: Yummie!

Ze zitten al volop in de shit en hoe meer shit, des te sneller dat ze oplossingen gaan zoeken en of D 66 daar dan niet achter staat. jammer dan, nieuwe verkiezingen dan maar. Emoticon: Laugh out loud

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 29-10-2019 18:39 schreef Malam:
Geweldig, bouwend Nederland in de bocht, de eerste bouwmachines zijn inmiddels gearriveerd op het Malieveld en er zijn 70 kiptrucks met grond onderweg in de categorie van het nieuwe fenomeen van de giftige stof PFAS waar het dromende kabinet weer even niet over had nagedacht. Emoticon: Yeah right!

Gewoon niet naar het Malieveld komen mannen, rechtstreeks naar het Binnenhof rijden en alle toegangswegen volstorten met jullie zogenaamde giftige grond. Emoticon: Yummie!

Ze zitten al volop in de shit en hoe meer shit, des te sneller dat ze oplossingen gaan zoeken en of D 66 daar dan niet achter staat. jammer dan, nieuwe verkiezingen dan maar. Emoticon: Laugh out loud

Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

We struikelen erover

CO2
Stikstof (N2)
PFAS
en we hebben weer een nieuwe aan het "groene" front: SF6: Zwavelhexafluoride. Emoticon: Cooool

De windmolens zijn helemaal niet zo groen als men doet voorkomen. Integendeel.
Tsja, sowieso nog steeds geen verdienmodel op die dingen gezien, maar dit slaat alles.

Hoef niet te herhalen:
www.geenstijl.nl/5150283/dirty-little-secret/

Dan als hekkensluiter (jaaa, want we zijn er nog niet):
Het drama van de houtsnippertjes waar ik nu al ruim 1,5 jaar van roep dat het totale waanzin is . Duurt wat langer voordat het doorsijpelt in de media en 11,4 miljard euri verder, maar dan heb je ook... niks
"Onderzoek: biomassa zorgt voor hogere uitstoot dan kolen"
www.ad.nl/binnenland/onderzoek(...)-dan-kolen~a152bfc9/
No shit, Sherlocks!!!!! En is daarbij de enorme emissie van SOx-jes, fijnstof, COx-jes etc meegenomen van die schepen die massaal MET SUBSIDIE (want we gaan gewoon door he) vanuit de Amerika's naar NL worden verscheept?

Waar is het fout gegaan? Waar?
Land lamleggen met CO2, N2, PFAS etc dingetjes.

Totdat de pleuris uitbreekt, NL stil ligt, faillisementen en ontslagen al plaatsvinden, boeren, bouwers, baggeraars etc er totaal klaar mee zijn.
Dit beleid is pure wanprestatie en een beleid van vernietiging!

Kortom: Dat biomassa houtsnipper-ding kan ook van de glazen bol af.

Binnenkort: De elektrieke autootjes (cobalt- en lithiumwinning wat een monsterlijk milieuschandaal in wording is).

Heldere ziende

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja pierre Nederland is met Christen Uni en D66 naar de knoppen gebracht door die eisen aan te scherpen omdat je vind dat je overtuigend christelijke waarder belangrijker vind dan de mensen aan het werk te houden en wat we nodig hebben meer huizen, voor onze klein kinderen want men is zo bezig dat ook veel mensen willen wonen, doordat de statushouders voorrang krijgen, zij lang moeten wachten op een huur huis. Emoticon: Stupid

Zo Malam eindelijk ook iets verstandig praat over Nederland dat langzaam aan naar de knoppen word gebracht door idioten die zich vast houden aan de klimaat regels en stikstof als gevaarlijk vinden.
Laats iets gezien op de T.V. dat we via thee zakjes veel microplastiek in onze lichaam zitten.
Dus we zitten al vol met verkeerde bacteriën in onze lichaam en we leven nog steeds.
Kreeg gisteren ook goede berichten met mijn bloedwaarde was het goed en de lever en nier functies waren prima mocht zelfs medicijnen verminderen voor mijn suikers diabetisch.
Dus mijn leefstijl is goed, want anders zou ik als je andere mensen moet geloven dat ik verkeerd leefde met gezellig een biertje drinken met gezellige mensen.
Ik heb er weer een jaar bij gekregen...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Nog zoiets: De zorg.

Massaal zorgmedewerkers ontslagen.
Talloze mensen/gezinnen in de problemen.
Zorg in grote problemen.
"Kom terug, jullie zijn goud waard!"

Dit verzin je toch niet??
Wat deze vernietiging heeft gekost valt niet uit de drukken.

www.nu.nl/werk/6007207/zorgmed(...)lijft-hetzelfde.html

Heldere ziende

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

[lever en nier functies waren prima mocht zelfs medicijnen verminderen voor mijn suikers diabetisch.

Hoeveel procent is de klaring van de nieren

Shalom

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 30-10-2019 09:41 schreef jakarta-snacks:
Nog zoiets: De zorg.

Massaal zorgmedewerkers ontslagen.
Talloze mensen/gezinnen in de problemen.
Zorg in grote problemen.
"Kom terug, jullie zijn goud waard!"

Dit verzin je toch niet??
Wat deze vernietiging heeft gekost valt niet uit de drukken.

www.nu.nl/werk/6007207/zorgmed(...)lijft-hetzelfde.html

O....
Nu weer niet.

De zorg moet minder CO2 uitstoten. Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated
Aldus GggggggggristenUnie en de flapdrollen van Groen Links.

Dit. Is. Toch. Niet. Meer. Te. Geloven!!!!

Heksenjacht en inquisitie anno 2019.

Fawlty Towers The Hague.

Als die GGGGGGristen en Groen Links malloten gewoon eens stoppen met ademen. Scheelt al CO2.
En leugens
En lamleggen van het land
En geld
En gemoedstoestand van de helder denkenden

Heldere ziende

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 30-10-2019 15:33 jakarta-snacks wrote:

O....
Nu weer niet.

De zorg moet minder CO2 uitstoten. Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated
Aldus GggggggggristenUnie en de flapdrollen van Groen Links.
Ik zag het gisteren op het journaal, het gaat over het luchtverversingssysteem van operatie kamers, ik dacht dat ik naar bananen split zat te kijken. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit land gaat niet op slot
Deze land blijft door gaan waar ze mee bezig zijn.

Al dus de Minister Schouten op Malieveld.
Schiet mij maar lek waar waren ze mee bezig en waarom dan protesten, als ze toch door gaat waar ze bezig zijn.
Dit is weer een actie die niet door dringt bij de instanties .
Ze liggen er niet wakker van en ja ze gaan gewoon door Nederland naar een recessie te brengen..
Want dat komt voor de Europese gemeenschap goed uit.
Want waarom mag Nederland zo goed hebben en zij niet ..
Geweldig mensen wat hebben we een plezier gehad en we hebben laten zien dat we er zijn.
En nu terug naar je hokken en kijk hoe je collega bedrijf de opdrachten kunnen afsnoepen....... Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Clown

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 30-10-2019 14:22 schreef Bokito:
[lever en nier functies waren prima mocht zelfs medicijnen verminderen voor mijn suikers diabetisch.

Hoeveel procent is de klaring van de nieren

Ik vertrouw op deze dokter zit al meer dan 10 jaar bij hem op het spreekuur en hij heeft mij de hoogtes wel verteld maar dat kan ik allemaal niet onthouden.
Hij heeft mij al die jaren er door gesleurd.
Ik voel mij zoals ik het voel en daar kijk hij ook naar en kijk daar ook naar.
Maar geen ongewone situaties gevonden. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,948 pageviews Een website van indahnesia.com