Is de derde wereld oorlog opgang gekomen??

Subforum Andere praat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesiė gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geėxecuteerd in Indonesiė  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesiė gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Goede morgen mensen in Nederland

Amerika en Engeland samen met Frankrijk zijn begonnen aan de bombardementen op strategische chemische fabrieken in Syriƫ.
Vanmorgen toen ik rond half zeven het internet opende was er geen enkele berichten van welk omvang dan ook te zien.
Maar een uur later een en al volop speculaties als zou Damascus gebombardeerd zijn.
Maar dan vraag ik mij af,heeft Poetin grootspraak gedaan,dat hij al die raketten uit de lucht zou halen. Emoticon: Stupid
Ik denk het zo; want er word nu van af Indonesische tijd 7 uur zaterdag morgen en in Amerika vrijdagavond 10 uur en in Nederland om 2 uur in de nacht van vrijdag op zaterdag, is het dan zo ver.... Emoticon: Eerie
Oh wee !!, hoe loop dit af en wat gaat Rusland en Iran doen????
Zal de soep niet zo heet worden gegeten, of gaat er in de wereld de derde oorlog in??? Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

zo'n vaart zal het wel niet lopen... ik had een tijd geleden meer schrik van die Koreaanse gek.
De bombardementen zullen ondertussen al wel gestopt zijn. Rusland gaat zeker niet Amerika of Europa aanvallen.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja nsenada ik hoop het maar lees even dit verhaal wat de Russen er van vinden.

Wat is de reactie van Rusland?
De aanvallen van drie Westerse landen op doelen in SyriĆ« ā€˜kunnen niet zonder gevolgen blijven.' Die waarschuwing geeft de Russische ambassadeur in de VS Anatoli Antonov. In een verklaring stelt de ambassadeur de beledigingen aan het adres van de Russische president Poetin ,,onacceptabel en ontoelaatbaar'' te vinden. Hij zegt dat de VS niet het recht heeft andere landen de schuld te geven van de toestand in SyriĆ«. De Amerikaanse president Trump beschuldigde de Russen er eerder van partner te zijn van ā€˜een met gas dodend beest dat zijn eigen volk uitmoordt en ervan geniet'.

In zijn verklaring haalde Antonov tevens uit naar Westerse media die volgens hem door hun berichtgeving hebben bijgedragen aan de aanval op Syriƫ. Volgens het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kwam de aanval uitgerekend op het moment dat het land een kans had om een vredevolle toekomst in te gaan.

Wat de gevolgen zullen zijn, heeft Antonov niet gezegd.

Begrijpen doe ik die Russen niet ze zeggen dat Engeland dat heeft georganiseerd, die gifgas aanval.
Maar ik heb gekeken op de T.V.Aljazeera waar het tot vervelens aan toe herhaald werd, dat kinderen koud water over hun lichaam kregen en ja dan krijg je ook adem nood.
Van Gifgas is bekend dat je gelijk gestikt ben en dus dood moet zijn Emoticon: Cry .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Een signaal naar Putin toe niet te ver te gaan met zijn capriolen Ziel, niet meer dan dat, zorgvuldig voorbereid en de Russen zijn vooraf gewaarschuwd om uit de buurt te blijven.
Haantjes gedrag van twee machtige leiders in een strijd zoveel mogelijk gebieden onder de invloedssfeer van hun land/politiek te krijgen.
Dat spierbal rollen is al na de tweede wereldoorlog begonnen, eerst in Korea, daarna in Vietnam en nu in het Midden Oosten.
Het zou beter zijn die twee mongolen met bokshandschoenen in een kamer op te sluiten, maar ja helaas dat is te simpel. Emoticon: Blush

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik ga ervan uit dat de zachte kant van the age of Aquarius uteindelijk de overhand gaat krijgen.

Citaat:

The age of Aquarius zou volgens sommige astrologen gepaard kunnen gaan met grote veranderingen op wereldschaal. De nieuwe cultuur van de Waterman zou samenhangen met scheppende individualiteit. Waterman heerst traditioneel over elektriciteit, computers, luchtvaart, democratie, vrijheid, humaniteit, idealisten, modernisering, astrologie, zenuwaandoeningen, rebellen en opstand, waardoor op elk van deze gebieden veranderingen te verwachten zouden zijn.

Dit tijdperk zou volgens deskundigen ongeveer een jaar of 10 geleden begonnen moeten zijn, maar de grens is niet heel scherp natuurlijk. dat kan ook niet. Misschien zijn sommige dingen "nodig" om de wereld tot inkeer te brengen. Ik weet het ook niet.
Wat in Syrie gebeurt, de reactie erop, maar ook landen zoals Noord Korea is allemaal heel groot. Ik vind in het klein dat het ook niet zo goed gaat met de wereld. En daarmee bedoel, het inlevingsvermogen dat steeds vermindert, de omgangsvormen, het wij-zij gevoel dat steeds harder wordt .
De wereld is rot en helemaal gek geworden zei mijn moeder vroeger. Toen dacht ik nog dat het aan het moeder-dochter leeftijdsverschil lag, maar ze had toen al gelijk.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 14-04-2018 09:34 schreef Malam:
Een singnaal naar Putin toe niet te ver te gaan met zijn capriolen Ziel, niet meer dan dat, zorgvuldig voorbereid en de Russen zijn vooraf gewaarschuwd om uit de buurt te blijven.
Haantjes gedrag van twee machtige leiders in een strijd zoveel mogelijk gebieden onder de invloedssfeer van hun land/politiek te krijgen.
Dat spierbal rollen is al na de tweede wereldoorlog begonnen, eerst in Korea, daarna in Vietnam en nu in het Midden Oosten.
Het zou beter zijn die twee mongolen met bokshandschoenen in een kamer op te sluiten, maar ja helaas dat is te simpel. Emoticon: Blush

In mijn optie wat ik er van gelezen heb is, dat alles al in de lucht hing dat toen de Russen pas geĆÆnformeerd werden. Emoticon: Cry
We moeten nog afwachten wat er nog meer duidelijk word, want de Russen zeggen dat ze heel veel kruisraketten hebben onderschept.
Nou ik denk dat er een gerichte bombardementen heeft plaats gevonden met heel weinig raketten omdat, Amerikanen wisten dar Rusland geavanceerde wapens hadden die uit de lucht zouden halen.
Dus er is gekozen voor indirecte bombardementen met straalvliegtuigen waar de Fransen dit op hun hebben genomen en de missie is al geslaagd, men zijn gewaarschuwd, wereld haal geen Chemische wapens in een oorlog, want je kan vernietigd worden.
Het was niet eens tegen het regime Assad want er gingen ook geruchten daar kwamen die palestijnen er mee, dat ze de residentie van Assad in Damascus hadden gebombardeerd.
Niets van blijkt dat te zijn gebeurd, dus kan je zien hoe sommige volkeren een smerige tactiek op nahouden, om mensen in hun eigen land te worden geĆÆnformeerd.
Dat is tegenwoordig het meest voor de hand liggend,dat men hun eigen volk op de verkeerde been zetten.
Psychologische oorlogsvoering en dat is het moderne mechanisme van oorlog voeren Emoticon: Stupid

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Gewoon spierballen rollen Ziel, kijken wie de grootste heeft door die twee mongolen, normaal zeggen ze dat een stoere auto het verlengstuk van een vent zijn peen is, deze twee gebruiken daar raketten voor.
Gelijk een test van de Ć©Ć©n om te kijken hoeveel raketten er door heen komen en voor de ander hoeveel ze tegen hebben kunnen houden, daar kunnen ze dan de technologie weer op aanpassen, leve de wapen industrie.
Over een week is alles weer vergeten en gaat Assad weer gewoon verder met moorden.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

1) Gifgas is nog steeds een gerucht. Geen bewijs
2) Zie diverse foto's van slachtoffers die worden geholpen door mensen, onbeschermd, geen lichaams- en/of adembescherming. Met gifgas kan dat niet!
3) Gifgas is zowel ademhaling als huidcontact schadelijk of dodelijk
4) Er is geen bewijs. Geen bewijs dat het gifgas is. Geen bewijs dat Syrie erachter zit.
5) OPCW begint morgen met onderzoek.
6) Vandaag wordt gebombardeerd. Ja, voorafgaand aan onderzoek

Dan denk ik het volgende:
7) Waarom toch aanvallen zonder bewijzen?
8) Lijkt bijzonder veel op false flag. Die foto's kloppen voor geen meter bijvoorbeeld
9) Het lijkt erop dat het Westen weer net zo hard in het ootje wordt genomen als met het "bewijs" voorafgaand aan de Irak oorlog...
10) Waarom zou Assad, aan de winnende hand, in godsnaam gifgas inzetten? Hij is niet gek en weet wat de consequenties zijn
11) Dan ben ik geneigd te denken dat anderen dat hebben gedaan.
12) Assad zou met zo'n acties dit dus op zich afroepen. Is gebeurt.
13) Waardoor IS weer vrij spel krijgt om het stokje over te nemen en er gebruik van te maken posities weer te versterken.
14) Zouden de oliepijpleidingen geen rol spelen? Misschien?
15) Dat de Russen nog niks gedaan hebben zegt
a) Niet dat ze dat alsnog gaan doen
b) Dat ze verstandiger zijn dan de paniekzaaiers USA, Frankrijk en UK.
16) Het Westen heeft nog niks geleerd van Arabische Lente? Alleen een hoop pleuriszooi veroorzaakt. De leiders waren geen lieverdjes, maar er was wel een relatief veilige situatie voor de burgers. Die konden met een vrij gerust hart naar de markt. Nu dagelijks bomaanslagen.

Dit verhaal stinkt niet. HET MEURT.

En geloof me, die Russen gaan iets terug doen. Wacht maar af. Als die nu niets terug doen, staan ze in hun hemd. En dat gaat niet gebeuren. Die Russen vreten iedereen en de moeder voor ontbijt. China staat achter Rusland. Iran en Turkije ook, dus kan nog een onvoorstelbare ellende worden.

Wat mankeert het Westen???
Bombarderen zonder
A) UNSC mandaat...
B) Tegen de regels van Internationaal recht in
C) En voorafgaand aan OPCW...

Ow, noot: Kaatje was toch baasje OPCW. Die zei een tijdje terug dat alle Chemische meuk was vernietigd aldaar? Of ze heeft d'r werk niet goed gedaan of ze liegt.

Intussen zie ik de Nederlandse leugenaars/politici zich aansluiten bij de aanvallen. Waanzin.
Zeg dan meteen iets over stelselmatig uitroeien van de Koerden door Turkije... Met tevens vermoedens van gifgas. Daar blijft het dan weer muisstil over.

Gadverdamme zeg.

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 14-04-2018 05:01 schreef nsenada:
zon vaart zal het wel niet lopen... ik had een tijd geleden meer schrik van die Koreaanse gek.
De bombardementen zullen ondertussen al wel gestopt zijn. Rusland gaat zeker niet Amerika of Europa aanvallen.

Er zijn (wereld) oorlogen om minder begonnen.
Rusland hoeft Amerika of Europa niet aan te vallen. Ze kunnen we schepen, onderzeeers. vliegtuigen e.d. aanvallen.
Ze kunnen wel de druk gigantisch en snel opvoeren aan de grenzen met Europa (die Europa krampachtig steeds verder Oostwaarts heeft opgeschoven).
Het Westen doet daar NIETS tegen. USA ook niet, want mobilisatie door Russen gaat even een tandje sneller als vanuit USA.
EU landen staan met broekje op enkels tegenover Rusland.
Of Iran gaat zich er even mee bemoeien... Wel eens bij stil gestaan?
Of er gaat plots zomaar ergens een nuke af?

Totale idiote EN illegale actie van USA, Frankrijk en UK. Klaar.
Iedereen papagaait elkaar maar na. Assad, Assad, Assad.

Vergeet niet dat IS de genadeklap is toegebracht nadat de Russen zich er even mee gingen bemoeien. Just saying. Moet ze gvd bedanken.

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Of eh.... Oorlog als afleiding van de torenhoge schulden van alle landen?
U allen weet dat de pleuris uitbreekt als landen op de rand van afgrond staan he?
Afleiding.

www.usdebtclock.org/

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

En geen enkel medium die zich ook maar de legitimiteit van de aanval afvraagt. Journalistiek is dood.

Hoewel: Harald Doornbos. Enige journalist met ballen en reteveel eraring in M.O.
Die Harald schreef in 2016 voor Foreignpolicy.com hoe rebellen in Noord Syrie tijdens de oorlog chemische wapens buitmaakten....

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Als ik jouw hele epistel lees dan borrelt bij mij de gedachte op dat jij een doemdenker bent met ook nog eens een voorkeur voor complottheorieƫn Jak.
Zeg eens eerlijk Jak jij hangt toch zeker niet de theorieƫn aan dat Kennedy door kaboutertjes is vermoord en dat de Twin towers zijn aangevallen door een stel dronken meeuwen. Emoticon: Blush

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

relevant:

Tot 10 uur ' ochtends opgebleven on 't te volgen, was bang dat het echt los zou gaan.....

Nee dus....

Sluit me aan bij wat Jak zegt overigens....

Russen hebben NIETS gedaan, hoefde ook niet want er is in feite ook niet heel veel gebeurd, er zijn geen S-400's gebruikt, Syriers gebruikten S-200's, dat is oude Russische technologie.... Er was een enorme partij Russische vliegtuigen onderweg, die stopten ineens en keerden weer om, de aanval werd rond het zelfde moment afgeblazen... Ik heb geen christallen bol maar mijn gok is dat de Russen dr ECHT voor wilden gaan en dat de Yanken 't snel afgeblazen hebben.....

Ogen op Ukraine!!!!

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ik zie Rusland niet ineens schepen en vliegtuigen aanvallen, dan gaan de problemen pas echt beginnen. Zolang pak RT van Melcem zich er niet mee bemoeit is het nog allemaal goed voor mij.
Misschien zou een stevige wereldoorlog nog niet eens zo slecht zijn.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 14-04-2018 16:17 schreef Malam:
Als ik jouw hele epistel lees dan borrelt bij mij de gedachte op dat jij een doemdenker bent met ook nog eens een voorkeur voor complottheorieƫn Jak.
Zeg eens eerlijk Jak jij hangt toch zeker niet de theorieƫn aan dat Kennedy door kaboutertjes is vermoord en dat de Twin towers zijn aangevallen door een stel dronken meeuwen. Emoticon: Blush

Gewoon een paar facts op een rij en ietwat breder geheel zien maakt me nog geen aluhoedje.
Denk ik zelf dan.

Irak was ook based op niets en alle Westerse landen slikten die bull shit voor zoete koek. Gelukkig is nu alles vredig daar.

Libie. Gadhaffi was erg lang vriend van USA (want olie). Totdat het het Westen niet meer uitkwam.

Ben geen doemdenker, maar maak we wel ernstige zorgen om wat er allemaal gaande is in de wereld. Spanningen nemen overal toe. Schulden ook...

Enne Kennedy? Nee, die was toch alleen vermoord door Lee Harvey Oswald. Zo zat het, he Malam?

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 14-04-2018 23:31 schreef madrotter:
relevant:

[YouTube video verwijderd]

Ogen op Ukraine!!!!

Dat! En let op Turkije. Want die mogen wel genocide plegen blijkbaar.

Ach ja

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 15-04-2018 03:03 schreef nsenada:
Ik zie Rusland niet ineens schepen en vliegtuigen aanvallen, dan gaan de problemen pas echt beginnen. Zolang pak RT van Melcem zich er niet mee bemoeit is het nog allemaal goed voor mij.

Ja daar top ik ook mee en mijn verwarde gedachte zegt, dat ze blij moeten zijn dat er nog beschaving in die mensen zitten, die de opdracht gaven voor die aanval.
Zoveel mogelijk materiƫle schade en geen menselijke schade is daarvan gelukkig het gevolg.
Maar als je dan ziet hoe dom de bevolking is, om met vlaggen en toeterend door de straten van Damascus te rijden, dan kan je zien dat die gehele Arabische bevolking een verschrikkelijke mentaliteit heeft,die geen enkel doordachte gevoel in hun body hebben. Emoticon: Shut up!
Ze moeten blij zijn dat er niet zo iets is, als een klein atoombom op hun donder hebben gekregen, want dat is de enige middel om die oorlog te beƫindigen Emoticon: Stupid

Wat ik van het verhaal van J-S vind is wel een goede annalise die hij beschrijft.
Want heeft het westen nog niets van geleerd van Afghanistan Irak en Libiƫ, waar ze een puinhoop hebben achter gelaten.
Ik vind het een akelige bevolking dat zouden ze eens aan die mensen moeten uitleggen waarom zij zo vechtlustig zijn en waarom er heel veel problemen in hun gebied zijn is dat die islam die dat veroorzaakt, moeten daar niet eens een keer over nadenken. Emoticon: Confused
Alle volkeren daar in die gebieden kunnen niet omgaan met democratieƫn.
Het is een bijeen ontstane bende die de Engelsen in hun koloniale tijd hebben gecreƫerd. Emoticon: Devil

Maar toch kom ik er niet aan uit, waarom Rusland blijft ontkennen en geen medewerking aan geeft, om zo halsstarrig te blijven ontkennen, mis je wel de juistheid van hun verhalen.
en het vertrouwen van hun verantwoordelijkheid die ze hebben,door daar aanwezig te zijn en hun macht hebben op alles wat daar aan macht heerst.... Emoticon: Cry Emoticon: Cry
Was nog vergeten bij te vermelden om zo klakkeloos UK de schuld te geven dan ben je echt een onbeschofteling want zo iets kan niet en zal ook niet gebeuren door te veel aan humaniteit kom dan met bewijs als je dat wild suggereren Emoticon: Angry Emoticon: Angry

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 15-04-2018 03:03 schreef nsenada:

We zagen Hitler ook Europa niet purgen en die 6 miljoen joden. NL had puddingbuksen en dacht wel veilig te zijn, want neutraal. Beetje verkeerd afgelopen.

We zagen de concentratiekampen van de Serven ook niet aankomen...

O enne, nog nooit in de historie is er zo lang vrede geweest in Europa. Tenminste als je Joego niet meerekent.

De massale Europese naiviteit ten aanzien van defensie (hahaha, pang pang pang. We hebben geen tanks meer nodig. etcetc.) kent geen grenzen.

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Mensen mensen mensen, denk nou eens na.
Rusland hoeft Amerika of EU helemaal niet te bombarderen.

De Russen wachten even.
Een paar maanden.
Tot het wat kouder wordt.
En dan draaien ze het gaskraantje even dicht.
Klaar.

Er zijn zoveel manieren om andere landen terug pakken.

O, deze wil ik Malam ook niet onthouden.... :

www.telegraaf.nl/nieuws/191792(...)igd-met-ander-middel

Ow jee, let op. Nu gaat Malam roepen dat de Telegraaf het heeft gedaan.

Allemaal Aluhoedje, he Malam. Deze verhalen RUFTEN uit alle gaten.

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 14-04-2018 16:17 schreef Malam:

Enne, Malam, als ik jouw generale commentaar daarop lees, zie ik je niet elk enig punt weerleggen (met nadruk op 1 - 6).
Alleen wat roepend als Doemdenker, complottheorie etc.
Ja, gewoon bij vermoeden bombarderen.

Wat is de volgende stap? Dat we bij vermoeden (Rutte: "Waarschijnlijk" Emoticon: Wink in NL mensen ook opsluiten? Ben ik niet gewend in een maatschappij waaruit wij komen.

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 15-04-2018 04:38 jakarta-snacks wrote:

O, deze wil ik Malam ook niet onthouden.... :

www.telegraaf.nl/nieuws/191792(...)igd-met-ander-middel

Ow jee, let op. Nu gaat Malam roepen dat de Telegraaf het heeft gedaan.

Je hebt feilloos begrepen hoe ik over de Telegraaf denk Jak. Emoticon: Yes!
Dat is voor mij geen krant, maar een gossip blad die naadloos tussen een berg pulpbladen in Indonesiƫ zou passen. Emoticon: Laugh out loud

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Malam, je kletst om de hete brij heen.
Geef nou eens gedegen antwoord. Op elk punt.

Ach ja

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Ondertussen zal ik even inhoudelijk reageren op je reactie op de Telegraaf:

Zelfde inhoud, ander jasje. Maar Malam maakt zich geen zorgen om inhoud, alleen jasje.

www.ad.nl/buitenland/rusland-s(...)der-middel~a736bf3d/

www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/04/14/lavrov-skripal-/

nos.nl/artikel/2227336-ministe(...)n-zaak-skripal.html?

www.independent.co.uk/news/uk/(...)update-a8304841.html

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik beoordel de dingen heel simpel Jak, ik laat me niet meer zo leiden door een lawine van verdachtmakingen, discutabele onderzoeken en wollige taal van een Putin noch Trump en wederzijdse beschuldigingen, ik hou me liever bij de feiten, waar kranten minder belangstelling voor hebben, suggestieve koppen in de kranten trekt klanten, dus die neem ik met een korreltje zout.
Ik heb na het winnen van Trump hier op het forum de loftrumpet gezien, nu de loftrumpet voor Putin die zo onschuldig is als een pas geboren baby, an me hoela, voor mij zijn het beiden gewoon idioten.

We weten allemaal hoe meneer Putin met de oppositie in zijn land omgaat, er zijn ook al verschillende oppositiefiguren de moord gestoken en als je commentaar hebt op Putin dan flikkeren ze je gevangenis in, of je wordt uitgesloten om aan de verkiezingen mee te doen.
Zo houdt deze dictator Rusland al 18 jaar in zijn greep, met uitzondering van de 4 jaar dat zijn vriend Medvedev president was en hij als eerste minister alsnog aan de touwtjes trok.
We weten inmiddels ook allemaal hoe Rusland zit te kloten in het beleid van andere landen op de digitale snelweg, we kunnen ook niet ontkennen dat Assad een massamoordenaar is en dat Putin hem steunt om zijn grip te behouden op het Midden Oosten.

Al die geruchten die nu de wereld in worden geholpen over de troep waar ze in Engeland hebben getracht Skripal en zijn dochter om zeep te helpen, trek ik mij geen ruk van aan, in de wetenschap hoe de politiek van Putin is krijgt hij van mij niet eens het voordeel van de twijfel.
Net zo min de berichten die twijfel zaaien of Assad nu wel of niet zenuwgas heeft gebruikt, ook die krijgt van mij niet het voordeel van de twijfel, hij heeft het al meerdere keren geflikt punt.
We hebben het nu te maken met twee mongolen, Ć©Ć©n mongool die democratisch gekozen is en Ć©Ć©n mongool die niet democratisch gekozen is, mijn voorkeur gaat uit naar de democratisch gekozen mongool die nu even zijn tanden laat zien aan die gabber in Rusland.

Nogmaals ik laat me niet leiden door kranten, maar door feiten, dat is veel betrouwbaarder.
Verhaaltjes dat de Russen de krim hebben bezet om zijn burgers te beschermen, dat de wereldwijde cyber aanval waar onder andere de Rotterdamse haven door kwam plat te liggen door de Amerikanen is gedaan om Rusland in discrediet te brengen.
Dat Skripal door de Engelsen is vermoord om Putin een loer te draaien en dat de gasaanval in Syriƫ namaak was met als reden om bombardementen uit te voeren, verwijs ik allemaal naar het rijk der fabelen Jak.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Kijk maar weer eens wat onze minister van defensie weer eens uit.in Buitenhof.
We weten het niet, maar we steunen wel onze bondgenoten.
Waarop Witteman zei dan is die te vroeg geweest die aanval op Assad.
Ik moet zeggen op alles waar de wereld bij een komt zijn het allemaal flapdrollen van de bovenste plank.
Ze zouden mij maar eens moeten uitnodigen dan zal ik ze eens de oren wassen dat ze het in Keulen horen donderen.
Want daar schort het er aan flink eens met de gebalde vuist op tafel slaan als sla je het in diggelen.
Dat eens afgelopen moet zijn allemaal elkaar voor de gek houden die heeft dit gedaan en die heeft dat gedaan, moet gedaan zijn met die spelletjes spelen de kindertijd is afgelopen
KAN HET GAAN JA Emoticon: Frustrated

Wat een verschrikkelijk komedianten in deze gebeuren,kan je geen wijs uit worden, want men weet dat het op film staat, maar wie heeft die film gemaakt,is het werkelijk zo gebeurd,kan die maker het toch vermelden, zoek haar/hem op verdomme Emoticon: Angry Emoticon: Angry .
Achter zijn broek aan en snel voordat hij ook vergiftig word,door wie!!,kan mij niet schelen.
Die vrouw/man kan het verklaren wat er gebeurd is.
Want het lijkt zo onlogische als je die beelden ziet, al een maand te zien bij elk nieuwsgaring op de T.V Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,006,850 pageviews Een website van indahnesia.com