Emigreren naar Indonesië?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ook dat nog batterel waarschuwen leeg Emoticon: Bye bye 🌑

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Welkom terug Ziel.....gezellig weer op oer-Hollandse bodem rond te lopen, toch?

Ik hoop dat je geen zware operatie moet ondergaan......alvast veel sterkte en later

beterschap toegewenst.....groetjes Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Welkom in het kikkerland Ziel, inderdaad heerlijk als je thuis komt en de kinderen hebben voor een gespreid bedje gezorgd, dan voel/ben je schatrijk.
Met het weer kom je ook in een gespreid bedje, het is de beste maand mei sinds jaren.
Zoals Jak al zei, Indonesië en Nederland zijn totaal verschillend, als je in Nederland bent dan wil je na verloop van tijd weer naar Indonesië en ben je in Indonesië verlang je weer naar bepaalde dingen in Nederland. Emoticon: Yes!

Ik had voorheen internet van UPC, dat is Ziggo geworden en ik heb van beiden geen hoge hoed op, mijn dongel met telkomsel sim erin werkte vaak beter als Ziggo.
Geniet van de uitgebreide supermarkt hier Ziel, vlees te kust en te keur voor zeer redelijk prijzen, gigantische groente afdelingen en de bier afdeling man man man het lijkt de ballenbak van MacDonald wel. Emoticon: Yummie!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 30-05-2018 19:29 schreef Malam:
het lijkt de ballenbak van MacDonald wel. Emoticon: Yummie!

Ken je dat? Supermarkt in NL voor het eerst binnenkomen na lang weggeweest te zijn en alles willen kopen?? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Of snackbar? Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 30-05-2018 20:14 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]

Ken je dat? Supermarkt in NL voor het eerst binnenkomen na lang weggeweest te zijn en alles willen kopen?? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Of snackbar? Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Hou op schei uit en na een decennium Indonesië is dat gevoel blijvend, je gaat het veel meer waarderen en het is steeds weer een genot om die goedgevulde vakken te zien met allerlei lekkernijen. Emoticon: Yummie!
Vandaag donderdag, marktdag hier, deur uit 100 meter volle kracht vooruit, daarna zwenken naar bakboord 25 meter en daar is ie dan de visboer, een lunch afwisselend met een scholletje of lekkerbekkie, weg spoelen met een glaasje ijskoude witte Lindemans, dat binne de dingsies die ik het ergst miste in Soekeldeboemie. Emoticon: Blush

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 30-05-2018 18:51 jakarta-snacks wrote:
Elk land zijn voordelen.
Ik ben erg gecharmeerd van Indihome in Indo, Ziel.
Een verademing in vergelijk met KPN of Ziggo hier.

Bellen of berichtje naar Indihome voor aansluiting of storing en dezelfde dag of dag erna staan er mannetjes. En die regelen het. Mijn ervaring dan.

Heb ik met Ziggo nooit meegemaakt.

Edoch... NL is toch wel heeeel veel meer levensvreugde (in de vorm van rust aan mijn oren en ogen, schone lucht, vogeltjes, organized) in vergelijking tot grote delen van Indonesia.
Alleen de poltiek correctheid he.. Dat trekt m'n tandvlees terug tot mijn voorhoofd.

Ja J-S het verschil is groot,maar overdrijven met de lucht is schoon twijfel ik ook, hier klagen de milieu activisten want de lucht verplaats zich sneller dan we voor mogelijk houden.
Als je Jakarta bekend door jouw en mij de bomen bloemen blijven het gewoon doen Emoticon: Nice

Nu in Nederland ja Malam in die supermarkten vol op van alles te koop van brood voral die harde broodjes rijen vol van verschillende keuzen.
Vleeswaar tot vlees, speklapjes je noem het maar op te verkrijgen.
In de plaats waar ik nu zit zijn de winkels vernieuwd en er een heel groot winkel bij gekomen Action wat je daar allemaal kan kopen je kijk je ogen uit je hoofd.
Ik heb wel de indruk dat er echt veel behoefte is om de consument te bedienen en dan bedoel ik de kassa's die meer zouden kunnen geopend worden zowel bij Lidll als Aldi waar het werk aan schort een goed manerge die daar op let.
Goed het is zoals het is.
Ik heb het idee, dat er veel meer mensen wonen en dat het erg druk het is geworden.
Het is wel wat we mee hebben we kennen het verschil door in een andere land te hebben gezeten.
De betalingen bij de kassa's is wel een verademing vergeleken met Indonesië, die zo veel bij betalingen handelingen moet doen waardoor het langer oponthoud met zich meebrengt Emoticon: Shiny

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ja Ziel die kassa's in Indonesië is een ramp, helemaal als ze met een kaart betalen, dat is bizar, maar dan ook nog de caissière die je tasje inpakt en ook nog als iemand vergeten is zijn handel te wegen zelf naar achter loopt omdat voor je te doen. Emoticon: Confused
Heel klantvriendelijk maar dan kan je wel 15 kassa's bezetten, het blijven ellenlange rijen, ik had me er inmiddels bij neergelegd, toverballen die achter me hun wagentje in mijn reet probeerden te proppen of voor wilden piepen waarschuwde ik vriendelijk en voor de rest liep ik het maar over mij heen komen. Emoticon: Yes!

Hier heb ik de mazzel dat er in een straal van honderd meter 3 hele grote supermarkten zitten, Bas v d Heijden, Appie Heyn en Lidl (één van de grootste van Nederland).
Die jongens beconcurreren elkaar als mesjogge hazen, ook in service, bij Appie kan je inmiddels als je een paar boodschapjes hebt zelf scannen en betalen, er staat een hele rits van die dingen en er komt geen caissière meer aan te pas. Emoticon: Worship
Maar ja, daar staat weer tegenover dat je hier in de wintermaanden de bevroren snottenbellen onder je neus vandaan moet bikken en in Indonesië het hele jaar op je gemotoriseerde pony kan stappen zonder jas, soms een zwembad op je kleiaardappel krijgt, maar koud is het nooit. Emoticon: Nooo
Wij missen het wel, als we mobiel genoeg zouden zijn dan zaten we in oktober als een hazewindhond in een vliegdingsie om een half jaar daar te gaan zitten zeuren over artikelen die daar slecht te krijgen zijn. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 31-05-2018 14:52 zieleffe wrote:

[quote removed]

Ja J-S het verschil is groot,maar overdrijven met de lucht is schoon twijfel ik ook, hier klagen de milieu activisten want de lucht verplaats zich sneller dan we voor mogelijk houden.
Als je Jakarta bekend door jouw en mij de bomen bloemen blijven het gewoon doen Emoticon: Nice

Ziel dat komt omdat de huidige gouverneur van Jakarta een enorme natuurliefhebber is en de ene na de andere boom laat planten, alleen jammer dat ze van plastic zijn. Emoticon: Laugh out loud
Toevallig stond vandaag deze foto in de Tribun, er werd door voetgangers op de sociale media gevraagd of ze soms van de pot gerukt zijn om zo'n plastic geval midden op het trottoir te zetten. Emoticon: Stupid

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Indonesiërs worden geil van plastiek , alles in een zakje dat nog eens in een zakje gaat, ik word er gek van . Dan ga je 2 brocolli kopen , die is al gewrapt in plastiek , die mogen ze van mij niet, nog eens in een plastiek zakje doen maar moeten ze het prijsetiketje er boven op plakken , dan weet je ineens dat het een probleem wordt aan de kassa , 2 broccoli en maar 1 plakkertje Emoticon: Nooo . Nadenken kunnen ze niet , want moesten ze naar het plakkertje kijken en er staat 600 gr op , zal dat niet voor 1 zijn .. pfff dan nog manager erbij om dan uiteindelijk maaf te zeggen ... ben je een uur kwijt om even een broccoli te gaan halen. Staan 20 kassa waarvan er 2 a 3 open zijn .. na 4 jaar verschiet ik nog ELKE dag van verbazing , een kleuter van 4 jaar uit Europa heeft meer logisch verstand Dan de kampung Indonesiër, zoals malam zegt er is nog veel werk aan de winkel..

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Men heeft wel eens kritiek op Indonesië zoals dat ik zeurde over de liften in die appartementen waar ik persoonlijk een keer mee heb gemaakt dat hij op de verdieping aan kwam. niet stopte met gelijk de vloer maar 5 centimeter er onder bleef staan ik de deur knop gebruikte het niet open ging hij plotseling weer zakte stopte ik de alarm knop drukte en toch de deuren toch open gingen en ik met een opstapje mijn appartement kon berijken.

Maar ik zit in Nederland ook in een appartement 3 hoog en na al van af maandag de trappen op en neer kan lopen omdat er de bliksem was ingeslagen.
De service van Otis liften fabrikant is slecht er moesten onderdelen van uit Frankrijk komen en tot heden geen monteur gezien.
En waar ik mij zo aan erg is dat ze een briefje ophangen met de melding dat voor uw veiligheid de lift is buiten werking gesteld.
Of het traplopen de veiligheid van ouderen dan dat niet in gevaar brengen.
Zeg eerlijk door niet optijd de spullen op voorraad te hebben het zo lang doet Emoticon: Frustrated

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Je haalt het aan Ziel, dat is een gigantisch verschil tussen Nederland en Indonesië, het op voorraad hebben van onderdelen is in Nederland helemaal verdwenen.
Als je wat nodig hebt kan je het net zo goed rechtstreeks bij de fabrikant bestellen, want de winkel waar je het artikel gekocht hebt doet dat ook en dan moet je dat nog extra betalen ook. Emoticon: Yes!
In Indonesië is dat totaal anders, als je weet in welke toko je moet zijn rukken ze het juiste onderdeel zo van de plank, heel uitzonderlijk als ze iets niet op voorraad hebben, ik moet zeggen dat dit echt een zegen is. Emoticon: Worship
Ik heb het met verschillende dingen meegemaakt, onder andere met de oplader van mijn laptop (Acer), die ging verrot, met de procedure in Nederland in mijn achterhoofd, dacht ik zo, nu ben ik echt in de aap gelogeerd, dat gaat weken duren en kost me een sloot geld. Emoticon: Blush
Maarrrrr ik liep de eerste de beste computer toko binnen en dat ding werd zo van de plank gehaald, kosten 8 euro, weliswaar imitatie, maar ik doe er al 5 jaar mee. Emoticon: Worship

Batterij voor mijn Samsung spreeuwendosie duo sim, moest uit Jakarta komen, na twee dagen had ik em in huis, 10 Euro (Origineel) wil ik dat ding in Nederland bestellen dan heeft Samsung Nederland hem niet eens op voorraad, duurt weken voor ik hem heb en kost me nog een vermogen ook. Emoticon: Angry
Je moet in Nederland maar eens koolborsteltjes van een elektrisch apparaat zien te kopen, gooi het ding maar weg, dan heb je minder ergernis en in prijs zal het niet veel schelen, die dingsies haal je in Indonesië in iedere toko die elektrische apparaten verkopen, halen ze zo van de plank voor een habbekrats.

Onze cultuur van kapot weggooien en nieuw kopen gaat er in Indonesië dan ook niet in, alles maar dan ook alles werd door mensen die bij ons over de vloer kwamen meegenomen, zonde om weg te gooien. Emoticon: Blush
Een kennisje erbij halen die wat sjoege van zo'n ding heeft, onderdeeltje kopen voor een paar centen en hatsekidee, dat is me regelmatig gebeurd, dan had zo'n ding bij vrienden en kennissen van ons een prachtig tweede leven. Emoticon: Wink

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 01-06-2018 11:32 zieleffe wrote:

Maar ik zit in Nederland ook in een appartement 3 hoog en na al van af maandag de trappen op en neer kan lopen omdat er de bliksem was ingeslagen.
De service van Otis liften fabrikant is slecht er moesten onderdelen van uit Frankrijk komen en tot heden geen monteur gezien.
En waar ik mij zo aan erg is dat ze een briefje ophangen met de melding dat voor uw veiligheid de lift is buiten werking gesteld.
Of het traplopen de veiligheid van ouderen dan dat niet in gevaar brengen.
Zeg eerlijk door niet optijd de spullen op voorraad te hebben het zo lang doet Emoticon: Frustrated

Overigens is dit wat je hier schreef volkomen zot, ik weet niet hoeveel verdiepingen er zijn maar dit kan onmogelijk waar zijn, er worden service kosten betaald.
Dit kunnen ze absoluut niet maken, vermoedelijk heeft dit te maken met het totaal uitgeknepen contract wat de huiseigenaren vereniging met Otis heeft afgesloten. Emoticon: Blush
Normaal moet zoiets binnen enkele uren verholpen zijn, maar dat staat dan in het onderhoudscontract, maar als ze een rammelend goedkoop hoemeleboem contract hebben afgesloten dan krijg je dit soort uitwassen.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 01-06-2018 12:49 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Overigens is dit wat je hier schreef volkomen zot, ik weet niet hoeveel verdiepingen er zijn maar dit kan onmogelijk waar zijn, er worden service kosten betaald.
Dit kunnen ze absoluut niet maken, vermoedelijk heeft dit te maken met het totaal uitgeknepen contract wat de huiseigenaren vereniging met Otis heeft afgesloten. Emoticon: Blush
Normaal moet zoiets binnen enkele uren verholpen zijn, maar dat staat dan in het onderhoudscontract, maar als ze een rammelend goedkoop hoemeleboem contract hebben afgesloten dan krijg je dit soort uitwassen.

Precies Malam

In ons appartement gebouw dient de liftmonteur binnen 3 uur aanwezig te zijn, het hoeft niet binnen 3 uur opgelost te zijn, maar feitelijk wel dezelfde dag nog.
De monteur(s) gaan pas weg nadat de liften weer werken..( of op een noodvoorziening draaien) onderdelen worden indien niet aanwezig in de auto, aangeleverd van elders..

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 01-06-2018 12:49 Malam wrote:

[quote removed]

Ik moet het nog steeds met mijn Nokia Lumia het doen omdat ik nog steeds geen internet verbinding heb in mijn appartement.
Wilde ik wel reageren omdat ik er achteraan ben gegaan met de juiste mensen aan de telefoon te krijgen.
Wat een systeem ze hebben opgezet is een computer stem toets 1 bij het door geven van een bij een melding van schade.
Toets 2 voor nog iets wat ik vergeten.
Toets 3 om een medewerker te spreken, daar door heen gekomen kreeg ik te horen het kantoor is bereikbaar van 9 uur tot half 5 toen ik belde was het net 5 over half 5 .
Je kunt begrijpen dat ik in mijn eigen vloekte.
Maar toch ik verder gezocht kreeg een afdeling in Eindhoven die het onderhoud had van deze twee liften die ver van elkaar liggen en niet door loop naar mijn gedeelte van het appartementen complex .
Die man die ik aan de lijn kreeg, daar kon ik het niet mee eens worden over voorraad,zoals Pierr ook schreef hij dat het binnen enkele uren gerepareerd had moeten worden.
Het was een verbranding van die gehele elektrische constructie.
Ik had ook het bestuur er van verwittigd en ja die vond ook een slechte service en dan moet je lachen,bij de volgende vergadering zullen we het overwegen met elkaar wat kunnen doen.
De volgende vergadering is volgend jaarapril Emoticon: Confused

Malam dat verhaal van Indonesië herken je,als je dir toko's ziet het is even zoeken maar ze komen er toch er mee. Emoticon:

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Het heeft even geduurd maar eindelijk heb ik KPN internet .
Omdat hier veel materiaal nog hing van de KPN van de vorige bewoners, dacht ik, laat ik het dat maar weer opgang brengen.
Ja de bij kastjes konden gebruikt worden en de modem dat was ook nog even een probleem.
Want de eerste deed het niet, kon geen verbinding krijgen met Internet.
Toen heeft de monteur een andere in zijn auto gehaald en eindelijk na 16 dagen.INTERNET.
Ik kreeg voor de TV een apparaat die je met een kabeltje HTLM aan de TV kon instellen waardoor ik via iPhone filmpjes van YouTube ken afdraaien.
Want ik heb alleen een internet pakket gekocht niet samen met de TV .
De TV geef genoeg zenders om naar te kijken zenders 1-2-3- en België en canvas zijn slecht met veel sneeuw, maar ik kijk naar RTL-zenders en BBC en Europa zender. Emoticon: Shiny

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Op 12-06-2018 10:31 schreef zieleffe:
Het heeft even geduurd maar eindelijk heb ik KPN internet .
Omdat hier veel materiaal nog hing van de KPN van de vorige bewoners, dacht ik, laat ik het dat maar weer opgang brengen.
Ja de bij kastjes konden gebruikt worden en de modem dat was ook nog even een probleem.
Want de eerste deed het niet, kon geen verbinding krijgen met Internet.
Toen heeft de monteur een andere in zijn auto gehaald en eindelijk na 16 dagen.INTERNET.
Ik kreeg voor de TV een apparaat die je met een kabeltje HTLM aan de TV kon instellen waardoor ik via iPhone filmpjes van YouTube ken afdraaien.
Want ik heb alleen een internet pakket gekocht niet samen met de TV .
De TV geef genoeg zenders om naar te kijken zenders 1-2-3- en België en canvas zijn slecht met veel sneeuw, maar ik kijk naar RTL-zenders en BBC en Europa zender. Emoticon: Shiny

Ziel,
Heb je internet met bedrading of met Wifi op de PC.
Heb je ook PC Veilig als virus scanner dit is gratis bij KPN.

Shalom

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Emoticon: Wink Wifi want ik heb nog smartphone en een iphone die draaien op wifi.

Bedank voor die tip zal ik zeker gaan gebruiken want wat ik er nu in heb zitten, vraagt elke keer betalen voor je scan het is avast free virusscan.

Heb van de KPN een Chromecast een mediastreamer gekregen waar ik via mijn iPhone filmpje kan afdraaien en netflex kan krijgen wel tegen betaling. Emoticon: Wink

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

chromecast, leuk ding.

Echter, erg waarschijnlijk dat je in Indo geen Netflix kan bekijken. Is geblockt door Indo.

Oplossing: VPN.

En om sommigen voor te zijn: Inderdaad worden de meeste VPN's door Netflix ook geblockt (vinden ze niet leuk), maar expressVPN biedt daar keurige oplossing voor. Works like a charm.

Ach ja

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Op 12-06-2018 13:55 schreef zieleffe:
Emoticon: Wink Wifi want ik heb nog smartphone en een iphone die draaien op wifi.

Bedank voor die tip zal ik zeker gaan gebruiken want wat ik er nu in heb zitten, vraagt elke keer betalen voor je scan het is avast free virusscan.

Heb van de KPN een Chromecast een mediastreamer gekregen waar ik via mijn iPhone filmpje kan afdraaien en netflex kan krijgen wel tegen betaling. Emoticon: Wink

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Ziel,
Kijk ook even op deze website
http://www.kpnvandaag.nl/#/

Shalom

jstar
Gebruiker
spacer line

On 12-06-2018 14:37 jakarta-snacks wrote:
chromecast, leuk ding.

Echter, erg waarschijnlijk dat je in Indo geen Netflix kan bekijken. Is geblockt door Indo.

Onze zoon kwam ermee thuis. Weet je wat raar is? Die Chromecast ontvangt slechter (WiFi?) dan de SmartTV zelf. Dus met zijn Samsung S8 icm zijn Samsung TV heeft ie een beter resultaat. En ik heb ook het gevoel dat dat ding problemen geeft op het network; als het aanstaat, wordt alles trager.

Alles is hier gecensureerd natuurlijk. Zelfs die 'Amerikaanse' zenders zoals FOX, History Channel en zo hebben een Aziatische versie die lekker aangepaste dingen uitzendt. Dus alles wordt toch maar op DVD (5.000 rupiah) of BluRay (25.000 rupiah) aangeschaft. Of hij downloadt de films op een USB stick of harde schijf. Gelukkig is de bioscoop niet zo duur maar ook daar is alles aangepast. En 's avonds tijdens Ramadan is het één grote vreetpartij; daar weiger ik tussen te zitten.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Vandaar m'n gouwe ouwe VPN, vanwege die achterlijke censuur.

Zelfs de informatieve website van Reddit: blocked. Want er is ooit een tiet op gezien of zo.

IK bepaal waar ik naar kijk, niemand anders die dat bepaald voor mij.

Ach ja

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Wat ik niet snap; ik heb nu alleen een internet pakket en niets anders.
Mijn TV zit op de kabel en daar betaal ik niets voor, wel slechte beelden met veel sneeuw door vooral de drie Ned zenders. RTL doen het goed een Duitse zender BBC en een Europa zender.
Maar nu ik dat apparaat heb kan ik kijken wanneer ik wil bij de NOS-journaal of andere nieuws wil bekijken.
Werkt goed via mijn telefoon en mijn laptop, kan ik via Google verbinding maken en zo ook mijn Youtube filmpjes afdraaien, Emoticon: Nice

Verders heb ik heel veel indrukken opgedaan, waar ik eigenlijk geen weg mee weet, maar in de loop van aankomende weke wel een uitgebreid verslag zal uitleggen wat ik van Nederland vind.
Ik ga eerst voor mijn gezondheid ziekenhuis, huisarts, specialiste bezoeken.
Daar mee houd ik mij nu mee bezig.
Heb veel Whatsapp contacten met de mensen in Indonesië die maar al te graag mij weer wil terug zien en ik hun ook weer, hoop met gezondheid
En als ik mijn situatie hier bekijk, heb ik maar een leeg bestaan, je ken niemand, zelfs de buren niet.
Je ziet ook heel weinig mensen als je hier naar de garage loop, ik weet niet waar ze zijn .
op vakantie?, ik dacht het niet, denk druk met werk en wat er daarvan over blijf wil je dat prive door maken.
Gezelliger is Nedeerland er niet op vooruit gegaan..... Emoticon: Cry

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Is je potdomme geraden Ziel, dat je terug komt.
De biermeisjes zijn radeloos en de bluetooth speakers worden te weinig gebruikt.

Ach ja

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ha Ha J-S; ja hier is het maar stil, je ziet niemand, is soms ook wel lekker, alleen als mijn dochter mij ophaal om naar het ziekenhuis te brengen .
MRI in die tunnel gelegen, voordat ik er in geschoven werd vroeg de verpleegster of ik muziek wilde ik zei ja is goed, als het maar geen popmentalmuziek is, neen zei ze de radio.
Geen muziek gehoord wel veel lawaai dat juist lijkt op mental muziek .
Veel gepiep en gekraak en toen na een kwartier ze mij er uit haalde, bedankte ik haar voor de muziek.
Ze keek gelijk naar die knop waar ze de muziek aan moet zetten, sorry mijnheer vergeten. Emoticon: Wink Emoticon: Nice
Ikdenk dat ik flink ben aangekomen want ik eet niet, maar vreet mij de stampus aan al die stampotten erwtensoepen en roggebrood Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

Toen ik terug was keek ik even buiten balkon ik heb ook een binnen balkon .
Zag ik mijn vriend dat hij ook oud geworden was . Emoticon: Yeah right!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Erwtensoep.... En bedankt he Ziel Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Iets wat alleen kan van spliterwten...
Die hier dus niet verkrijgbaar zijn. Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Succes/beterschap bij de MRI meisjes en de doktoren.

Ach ja

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,997,459 pageviews Een website van indahnesia.com