STAMCELDONOR van Indonesisch/Nederlandse afkomst gezocht

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elsbeth
Gebruiker
spacer line

Beste forumleden, gisteren kreeg ik via mijn dochter een bericht door van een goede vriendin van haar. Deze vriendin kent de Oscar uit onderstaande link. Deze jongen heeft dringend een stamceltransplantatie nodig om te overleven. Hij is van gemengde afkomst (vader Indisch, moeder Nederlands). Er zijn zeer weinig donoren uit deze bevolkingsgroep en daardoor wacht hij al enkele jaren op een geschikte donor. Willen jullie alsjeblieft de tijd nemen om dit artikel te lezen en eventueel door te sturen naar anderen (bij voorkeur uiteraard naar mensen uit deze bevolkingsgroep).
Veel dank alvast voor de moeite!

https://www.rtlnieuws.nl/gezon(...)n-stamceldonor-nodig

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Oproep is al over FaceBook gegaan.......Is nu afwachten of er mensen hun bloed

c.q. mergdonor willen afgeven....

Helaas ben ik er te oud voor......best jammer ondanks ik al vanaf mijn 21e jaar donor

geregistreerd staat ......Ze mogen √°lles van mijn lichaam hebben zolang de

houdbaarheids datum nog niet is verlopen.... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Klopt Kembang, is al op Facebook geweest, maar het kan geen kwaad het onderwerp nog eens een schop omhoog te geven. Ik heb het daarom vandaag ook weer op mijn FB gezet. Ik ben zelf ook al sinds mijn studententijd orgaandonor, ze mogen van mij alles gebruiken. Voor stamceldonatie ben ook ik te oud en in dit geval ook nog eens te Nederlands. Er zijn voor deze specifieke groep gewoon veel te weinig donoren en dan is het op een gegeven moment gewoon afgelopen uit. Op dit forum zitten natuurlijk flink wat mensen met gemengd bloed, vandaar..

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja de oproep is goed om dat hier te plaatsen wie weet!!, neen heb je en ja kan je krijgen.
In de hoop dat er mensen zijn, die daarvoor zich vrij kan maken, want de boosdoener in Nederland is werk, werk en nog eens werk, er is geen tijd meer voor andere dingen.
Dit geld voor beide partners die geld moeten verdienen om rond te kunnen komen... Emoticon: Confused
Elsbeth je hebt zo je gevoelens mee laten slepen en daar kan ik mij best indenken
Machteloos dat je sta, maar je hebt je best gedaan zelfs twee postingen gericht, op het zelfde thema.... Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dank voor je reactie, Ziel. Als iemand zich opgeeft om stamceldonor te worden, is de kans alsnog erg klein dat er een match is. Dat geldt voor alle transplantaties. Daarom is het zo belangrijk om donor te worden, zeker voor deze gemengde bevolkingsgroep. Het is zeker niet zo dat je hoe dan ook "aan de beurt komt" als je je opgeeft als donor. Het is iets totaal anders dan bijv. draagmoederschap. Maar is het niet voor deze Oscar, dan zijn er misschien later nog eens andere jonge mensen die gered kunnen worden door stamcellen van een ander. Ik heb zelf kinderen in deze leeftijd, je moet er toch niet aan denken dat je zelf in zo'n situatie zit. Ik heb bijna twee jaar geleden een goede vriend verloren aan leukemie, vandaar dat het onderwerp mij extra betrokken maakt. En niet geschoten is altijd mis!

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Zoals gezegd, is idd ook bij de (grootste?) Indo community op FB Indo's be like gedeeld. Erg leuke groep trouwens. Voor diegenen die 't niet kennen:
https://www.facebook.com/Indosbelike/

matur suksama

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,042,102 pageviews Een website van indahnesia.com