Waar te goedkoop voetbalshirt kopen(replica)?

Subforum Gezocht & Aangeboden 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
louis02
Gebruiker
spacer line

Weet iemand een winkel of site waar ik het voetbalshirt van Nederland kan kopen
Ik vond een site op Google Zoeken: = edit: spam =
Goedkoop, een shirt van 15,5 euro,
Ik weet niet of het betrouwbaar is?
Alvas bedankt!

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Wat is de relatie tot dit forum? Emoticon: Confused

Heldere ziende

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Om te supporteren voor Nederland tijdens het WK 2018? Emoticon: Laugh out loud

There's a big difference between kneeling down and bending over!

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Ik krijg heel vaak verzoeken om voetbalshirts uit Indonesie. Iedereen die er een wil van de Duitse Nationalmannschaft of van 020 kan al bij voorbaat de pot op, diegenen die dat vragen zijn in een klap vijand voor het leven geworden Emoticon: Angry Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

Maar voetbalshirts zijn meestal duur en beschermd, want daar gaat veel geld in om. Dus als het goedkoop is is het meestal nep en/of illegaal. Desondanks kun je relatief goedkoop uit zijn wanneer je gaat zoeken in zo'n souvernirshop aan het Damrak of de Nieuwendijk in de hoofdstad. Beste kans in zo'n soort winkel

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Spam, sorry... gewoon de echte kopen dus.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,558,131 pageviews Een website van indahnesia.com