Gezocht familie Sirotirtoh uit waalwijk (didi)

Subforum Gezocht & Aangeboden 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Oela_S
Gebruiker
spacer line

Beste,
Misschien een rare weg om te zoeken. En als dit niet mag mijn excuses maar ik zou na alles te hebben geprobeerd niet weten hoe ik anders het zou moeten doen.

Mijn familie is al schaars en ik ben derhalve op zoek naar een oom van mij.
Zijn bijnaam is Didi en hij is of was toen ik klein was woonachtig in Waalwijk. Hij was samen met Sakskia en ze hebben een zoon Aschwien.

Helaas hebben de facebooks politiebureaus en stadhuis tot niets geleid.

Ik hoop dat iemand me hier weer in contact kan brengen met ze.

Grt.

Oela

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jou vraag is te vaag is dat een Molukse familie?
Als dat zo is denk ik, dat je dan kan vragen aan Usman Santi die weet veel over de Molukse families daar.
infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.santiadvocaten.nl

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En als het geen Molukse familie is dan weet Usman het denk ik ook nog wel. Tenslotte is de Indonesische gemeenschap niet zo groot in Waalwijk e.o.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 10-02-2018 03:03 schreef Yogya-Bali:
En als het geen Molukse familie is dan weet Usman het denk ik ook nog wel. Tenslotte is de Indonesische gemeenschap niet zo groot in Waalwijk e.o.

Eh, AHUM.. serieus? Waalwijk heeft behoorlijk grote Molukse gemeenschap.

Heldere ziende

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Een paar honderd. Een deel is in de jaren-80 zelfs verkast naar Ridderkerk.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,596,812 pageviews Een website van indahnesia.com