Gezocht uit Semarang

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
34 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ricknuis
Gebruiker
spacer line

Op 18 juni 2005 viert onze moeder Lucy van Schuylenburch haar verjaardag! Zij wordt dan 70 jaar (zij werd toendertijd ook wel genoemd: Lena, Lina of Lucienne).

Zij geeft dan een feest en wil heel graag haar vroegere vrienden en kennissen zien.

Hieronder volgt een lijst van personen die zij zoekt. Als u een van hen kent of een van hen bent, neem dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact met ons op en mail naar: achttien_juniEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

ZUSTERS FRANCISCANESSEN IN SEMARANG (KEDANGAN 8) 1947 - 1955
Noritha Hubner
Noritha Saigond
Nelly en Betty te Boekhorst (zusjes)
Rika Driessen
Evie Gortmans

DE BROEDERS IN SEMARANG (TJANDI) 1947 - 1955
Harry Driessen
Isaac Scipio
Jaap Spee
Martinus Kops

DE VERPLEGING ST JORIS GASTHUIS TE DELFT 1958 1960
Grace Bouwens

BUURMEISJES UIT SEMARANG (OMGEVING KARANG ASSAM / BARUSARI) 1955 1958
Hetty Baufer
Erna Kok
Norma van Loo
Ida Spee

Iedereen alvast erg bedankt!

Namens de zoons van Lucy van Schuylenburch

SuperHübner
Gebruiker
spacer line

Aan gebruiker ricknuis:
In 2005 deed u een oproep voor vriendinnen/kennissen uit Indonesië ten behoeve van een kroonjaar van uw moeder/oma.
De eerstgenoemde naam daarin is Noritha Hübner, een tante van mij, want zij was het zusje van mijn moeder.
Voor zover nog van enig belang, moet ik u tot mijn spijt meedelen dat Noritha Hübner al is overleden.
Mocht u nog informatie van uw familielid kunnen krijgen over Noritha, dan houd ik mij daarvoor aanbevolen.
Bij voorbaat dank.
Hartelijke groeten,
Frans Super
Zwolle

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,762 pageviews Een website van indahnesia.com