Hostel/hotel dicht bij vliegveld Makassar met evt tours

Subforum Java 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Elles66
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Wij zijn op zoek naar een hostel of hotel in de buurt van het vliegveld van Makassar.
Wij zijn daar 1 volle dag en willen dan een dagtour naar Bantimurung maken.
De volgende dag willen we dan de bus naar Tana Toraja nemen.
Is dat mogelijk zonder eerst naar Makassar te reizen?
Ik hoor het graag.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik zou in Maros overnachten ipv vlakbij het vliegveld waar niet de meest aantrekkelijke hotels zijn.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Elles66
Gebruiker
spacer line

Hoi, dank je.
We gaan toch maar in Makasar slapen want dat is toch makkelijker om de bus naar Rantepao te nemen.
Nog tips voor in Tentena qua overnachting en jungletours?
Hoor het graag!
Groetjes Elles

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hai Elles, lijkt mij inderdaad beter. Dan vroeg in de ochtend naar busstation om de bus naar Ranteapo te pakken. Heb je al een hotel in Makassar? ik zat vorig jaar in Fave Daeng Tompo, goed bevallen, leuke buurt . Lokale bus is perfect voor trip naar Rantepao. Ik meen dat ik met Bintang Prima ben gegaan, er zijn meerdere goede busmaatschappijen. Bus reeds rustig, zeer ruime plaatsen met halve ligstoelen, meerdere tussenstops voor koffie en lunch. Echt zeer ontspannen! Muziek stond snoeihard, iedereen had zijn eigen oortjes in. Mijn broer hield het na 10 minuten voor gezien en vroeg of de muziek wat zachter kon. No problem. Wij werden voor ons hotel afgezet. Waar slaap je in Rantepao? Tentena is voor mij erg lang geleden, heel mooi (1987).

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb ruim 4 jaar geleden in Tentena overnacht. Er zijn een paar basic hotels en de beste daarvan zijn volgens mij Dolidi Ndano Towale en Victory.

Natuurlijk weet ik niet hoe het nu is maar ik vond Tentena een vieze stad. Er is veel water in de stad van het Posomeer (het stadje zelf ligt niet direct aan het meer) dat vol lag met plastic en andere rotzooi. Precies het probleem dat Indonesie nu overal heeft. Maar, dat was 4 jaar geleden dus. Persoonlijk vond ik Pendolo aan de zuidkant van het meer een stuk aangenamer en schoner.

Let op: in Tentena worden "fantasieprijzen" gevraagd voor trips naar Lore Lindu, Ampena en Toraja en soms wordt ook onjuiste info gegeven. Zorg dat je zelf alles weet wat je moet weten.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Elles66
Gebruiker
spacer line

Oke dank Julie wel! Ik ga opletten!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

67,034,696 pageviews Een website van indahnesia.com