Gezocht: huurwoningen op Bali

Subforum Gezocht & Aangeboden 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Max53
Gebruiker
spacer line

ivm Emigratie ben ik op zoek naar huurwoningen op Bali. Bij voorkeur op rustige locatie.Gewenste huurprijs rond de 60 miljoen IDR op jaarbasis.

kuncitan
Gebruiker
spacer line

Max53
Gebruiker
spacer line

Bedankt Kuncitan!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Max53 ik zie dat je weinig respons krijg en ik denk dat het komt dat die bedragen die u voorstel, heel laag zijn, daar krijg je nog geen een kamer appartement voor . Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kuncitan
Gebruiker
spacer line

Mijn ervaring is dat een eenvoudig huis best voor Rp 60 juta p jaar op bali is te huren. Eén en ander afhankelijk van waar op bali, grote stad of platteland, voorzieningen e.d. Het spreekt voor zich dat een huis met airco, zwembad en grote tuin voor dat huurbedrag natuurlijk niet realistisch is. Mijn advies is om niet alleen maar (op afstand) te zoeken op site’s maar ook ter plekke rond te kijken. Als u besloten heeft waar te willen wonen vraag dan in de lokale warungs of er huizen te huur zijn. De locals weten bij uitstek wat er in hun buurt speelt. Er wordt niet altijd in kranten geadverteerd; vaak slechts dmv een op het huis bevestigd bordje TE HUUR

Max53
Gebruiker
spacer line

Ik zie dat er in en rond Ubud eenvoudige huurwoningen zijn voor zo'n 60 juta op jaarbasis, gemeubileerd en wel. Op zich prima maar ik heb een voorkeur voor huurwoningen in het noordelijker gedeelte van Bali. Wat verder weg van het toerisme en van drukke centra.

Hopelijk zijn er mensen die reeds daar wonen of mensen kennen die daar wonen en mij op de hoogte kunnen brengen van de huizenmarkt in het noorden.
Volgend jaar ga ik emigreren en wil graag het aanbod op Noord-Bali bekijken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

67,001,231 pageviews Een website van indahnesia.com