Verbinding Banda vanaf Ambon

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bjirke
Gebruiker
spacer line

Ik ben net terug van een vakantie op Zuid Molukken, waarbij ik onder andere op Banda was.
Aangezien het van te voren ietwat lastig was om op internet wat te vinden mbt verbindingen

hier dan even een update:
De vliegverbinding is totaal onvoorspelbaar en onbetrouwbaar
Maar zo lang het weer goed is, vaart er naast de gewone Pelni ook een snelboot van Ambon haven Tolehu op zaterdag en dinsdag (en terug op zondag en woensdag)

De site https://www.dive-bluemotion.com/ bleek de meest betrouwbare updates te geven over het in de vaart zijn van deze boot! (Bij slecht weer wordt er niet gevaren)

Naast de grote en meer op internet bekende hotels/guesthouses zijn er diverse prima kleine guesthouses die ietwat verder van het centrum liggen, maar wel prima te bereiken zijn!
Wij waren bv erg tevreden over Flamboyant (bij een vriendelijke moslim familie die geen moeite te veel is), die rustige mooie binnentuin hebben, simpele mandi, prima airco en ontbijt

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Ik vind dit wel nuttige informatie want ik wil al een lange tijd naar Banda, dank hiervoor

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,977,233 pageviews Een website van indahnesia.com