Prive chauffeur Java

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
goochelmuts
Gebruiker
spacer line

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een betrouwbare prive chauffeur voor op Java. Ik hoor graag jullie tips.

Groeten,
Saskia Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Beste Saskia kijk eens in de andere topic daar hebben ze wel iets in de aanbieding
bij de link zoeken kom je al heel ver met het zoeken...... Emoticon: Shiny
Hier al vast die link
http://forum.indonesiepagina.n(...)bmit=Start+search%21

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

joost
Gebruiker
spacer line

Hdb ik voor je Saskia.
Mail me op bonnecaroEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.zeelandnet.nl

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

frida
Gebruiker
spacer line

Beste Saskia,

Ik lees jouw vraag nu pas en weet dus niet of dit antwoord nog nodig is,maar ik kan je van harte de chauffeur van Joost aanraden. Zie hierboven.
Wij zijn zelf vorig jaar een paar weken met hem op stap geweest,over Java en Bali en ik ken een aantal mensen die hem ook als chauffeur hadden en allemaal even tevreden. Ook spreekt hij goed Nederlands.
De reis kun je zelf uitstippelen en/of in overleg met Joost. Joost kan je iig handige tips geven,wat wel en niet kan,wat je "moet"zien op jouw route. Waar je kunt slapen,als je naar iets specifieks toe wilt en hoe dat geregeld moet worden of hij regelt het. De chauffeur weet waar je kunt eten,weet onderweg dingen welke leuk zijn om even bij stil te staan etc.
Kortom met hem zul je een hele relaxte,onbezorgde trip maken.
Misschien heb je hier nog iets aan. Succes,groet.

soraya5
Gebruiker
spacer line

wie weet wat ongeveer de prijs is van een prive chauffeur van Jakarta naar bogor. is ongeveer 50 km. of evt. met ons een dag op pad gaat

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

64,897,856 pageviews Een website van indahnesia.com