Gezocht: ''Timnas'' Indonesisch trainingsjacket [sepak bola]

Subforum Gezocht & Aangeboden 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Harapan
Gebruiker
spacer line

Slmt,

Is er iemand die in Indonesi√ę woont of er op vakantie is/gaat?

Ik ben op zoek naar het (offici√ęle) trainingsjack (of het hele trainingspak) van het nationaal elftal, deze ziet er als volgt uit, kan wellicht iets afwijken, maar het liefst rood.
www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q(...)ust=1508781853193588 (2016)

Het merk van het jacket is Nike. Een vriend heeft in het verleden zo'n jacket gekocht in een official Nike store in Indonesi√ę. Helaas vervoert Nike enkel binnenlands.
Ik zoek een Indonesische maat M/L (Europees S/M), wat ongeveer neerkomt op 1.70cm. Hij heeft de maat Indonesisch XL, maar die is te groot.
De nationale shirts heb ik reeds weten te bemachtigen Emoticon: Shiny . Helaas geen geluk gehad met het trainingsjacket. Wellicht dat mensen buiten tokopedia (veel slechte imitaties en vervoert niet naar het buitenland) nog een site weten, maar heb al veel geprobeerd.
Alle (bijkomende) kosten worden uiteraard vergoed via Ideal of Paypal.

Terima Kasih banyak Emoticon: Smile ,

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,683 pageviews Een website van indahnesia.com