Kosten rijbewijs

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Viaware
Gebruiker
User icon of Viaware
spacer line

Hallo.

Kan iemand me zeggen wat een rijbewijs kost voor de regio Semarang?
Ik bedoel de opleiding, examen en de nodige documenten.
Zou graag een idee willen hebben voor het gehele plaatje, dus starten vanaf zero.

Dank op voorhand.

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

12x pertemuan : Rp1.134.000 12x pertemuan : Rp1.245.000
16x pertemuan : Rp1.473.000 16x pertemuan : Rp1.584.000

12 tot 16 rijlessen 1.340.000 tot 1.584.000 rupiahs.

Kosten rijbewijs als je het zelf regelt goedkoop als je via de rijschool regelt varieert de prijs afhankelijk van de graad van afpersing danwel corruptie. Reken maar tussen 300-700.000 als je geluk hebt.

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Ergens tussen de 75-125k per les. Verwacht niet dat je er leert rijden, dat is er nog niet 1 gelukt daar Emoticon: Laugh out loud

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

De goedkoopste manier is zo'n dingsie kopen via één van de vele tussenpersonen die een ingang bij de simmaffia hebben, dan ben je niet meer kwijt als 1 miljoen (65 Euro). Emoticon: Yummie!
Daarna gelijk de weg op, je valt totaal niet op tussen al die kamikaze piloten. Emoticon: Laugh out loud

Viaware
Gebruiker
User icon of Viaware
spacer line

Alle bedankt voor jullie antwoord.
Het komt overeen met wat ze me vertelde maar ik kon het niet geloven.
Ik kan hiermee verder.

marcel. Emoticon: Bye bye

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Viaware? Ben je weleens in Indonesie geweest?
Leven zoals je gewend bent in NL met dagelijks biertje en/of wijn, steakje, brood als ontbijt met ei en kaas etc..etc.. Is (veel) duurder als in NL.
Vruchten, onbetaalbaar voor velen hier. Emoticon: Cry

Terug te komen op je laatste post, vind je het goedkoop dan?
Rijbewijs excl rijlessen.....hahahaha

Viaware
Gebruiker
User icon of Viaware
spacer line

Kota Radja:
Anda tidak perlu khawatir tentang saya. Saya tidak tinggal di Belanda dan ya, saya sudah berada di Indonesia lebih dari 12 tahun. Saya tidak suka sarapan dengan keju tapi lebih suka makan nasi trasi saat sarapan. Makasi dan sampai nantie.

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Geweldig toch Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Tahu tempe en ikan teri ....lekker hoor

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,599,056 pageviews Een website van indahnesia.com