pris ticket sumatra

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
arthurassenberg
Gebruiker
spacer line

hallo, wij zijn van plan om in september 2018 naar sumatra te reizen. Nu ben ik aan het zoeken naar tickets. Ik zou willen vragen wat de gemiddelde prijs van een ticket is. Ik kan momenteel tickets boeken voor 670 euro met 1 tussenstop, reisduur zowel heen als terug van ongeveer 18 uur. Wie heeft tips, ik heb het gevoel dat als ik later boek de prijzen dalen.

bedankt alvast voor jullie antwoord

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Kijk even bij www.momondo.nl

Ik zie de tickets daar rond de 600 euro. Veel goedkoper zul je niet uitkomen denk ik.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Er is niet zoiets als een gemiddelde prijs. Prijzen varieren van 550 tot 1000 euro afhankelijk van
- wanneer je boekt/geluk hebt
- welke maatschappij
- overstaptijd/reisduur

De beste verbindingen zijn via Kuala Lumpur of Singapore
18 uur en 670 euro lijkt op Garuda via Jakarta en dat is een zeer fatsoenlijke prijs

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Sabine2250
Gebruiker
spacer line

Ik heb afgelopen maandag 4 tickets geboekt voor juli 2018, vanaf Schiphol rechtstreeks naar Singapore met Singapore Airlines voor nog geen ‚ā¨2500. Geboekt via Momondo en dan doorgeleid via Gate1.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,664 pageviews Een website van indahnesia.com