Moslims voelen zich niet meer thuis in Nederland en u?

Subforum Andere praat 
32 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesiė gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geėxecuteerd in Indonesiė  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesiė gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Niet zolang er steeds meer extremistische moslims in Nederland bijkomen, Laatst bij C&A komt er een groep Ethiopiers en Eritreeers binnen onder leiding van een Nederlandse begeleidster, ze mochten allemaal 5 kledingstukken uitzoeken !! waarom ik niet ? moslims zijn per definitie exspansionistisch net zoals de katholieken, die waren/zijn ook niet de vreedzaamste ! iedereen die mij zijn wil op wil leggen is mijn vijand en dat zijn in Holland nu dus de extreme moslims, en de zwarte piet haters !

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

P.S. ik ben deze draad niet begonnen hoor !!!

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Logisch zou ik zeggen. Zou ik ook mischien zijn als ik een moslim medelander ben.

Op de arbeidsmarkt hebben moslims hun achternaam tegen, op straat hebben ze te maken met etnische profilering door de politie, en als huiszoekenden worden ze gepasseerd. Van de ondervraagden zegt 17 procent in de afgelopen vijf jaar gediscrimineerd te zijn. In 2008, toen het FRA voor het eerst een dergelijk onderzoek onder Europese moslims verrichte, zei 10 procent gediscrimineerd te zijn op religieuze gronden. Van de moslims die zeggen gediscrimineerd te zijn in Nederland, in de afgelopen vijf jaar, zegt 30 procent dat dat komt om hun religieuze overtuiging.

https://www.volkskrant.nl/binn(...)-nederland~a4517642/

En toch, gaan sommige AUTOCHTONE nederlanders (blanken dus) IN nederland zich tot het islam bekeren. Raar maar waar.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Je bent er echt mee bezig hƩ Kota, dat zie ik aan je postings over dit onderwerp, waarin je artikels voor de dag tovert die anderen voorbij zijn gegaan en jouw nog in je geheugen zitten. Emoticon: Wink
Dat Nederlanders zich tot de islam bekeren Emoticon: Confused Die zijn op de vingers van ƩƩn hand te tellen, op eikels na als ik die dat gedaan hebben om hun prinses in Indonesiƫ te trouwen. Emoticon: Blush
Voor de rest een handjevol dames die hun geliefde volgen, net als Laura, die na een ervaring in IS gebied niet wist hoe snel ze weer naar het kikkerland moest vluchten en ogenblikkelijk haar koplap van haar kleiaardappel af rukte. Emoticon: Laugh out loud

Gezien ook jouw postings over discriminatie in Nederland en Indonesiƫ, krijg ik steeds meer de indruk dat je de boel zit te romantiseren, mag ik je vragen naar jouw geloofsovertuiging?
Je vraagt namelijk honderd uit, maar je houdt je eigen boek gesloten. Emoticon: Shut up!

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Dat had Zieleffe al eens gevraagd. Ben christelijk opgevoed en ga nu zelden naar de kerk, alleen als er bijv een trouwerij is.

Over het toetreden tot de islam ken ik verschillende mensen die in nederland van "Hans tot Hassan" zijn geworden. Was jij ook in Nederland toen jij tot de islam toetrad, Malam?
Heel groot verschil denk ik.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verbetering: In een eerdere versie van dit artikel stond 'In Nederland zegt 30 procent van de moslims dat ze in de afgelopen vijf jaar wel eens benadeeld zijn vanwege hun religieuze overtuiging'. Dat moest dus zijn: 'Van de moslims die zeggen gediscrimineerd te zijn in Nederland, in de afgelopen vijf jaar, zegt 30 procent dat dat komt om hun religieuze overtuiging. Deze wijziging was op tijd in de krant verschenen, maar kwam te laat binnen voor de site.

De manier waarop de Volkskrant een zeer grove linkse blad meld.
Ben ik van overtuigd dat men meer met hun zelf bezig zijn en dat ze al omdat ze overtuigend moslim zijn ze zelf zielig vinden.
Het is ook niet een vrolijke boel in die wereldje.
Ik vraag mij af waarop als ze ook zeggen door hun huiskleur gediscrimineerd voelt kan ik dat beamen als een grove leugen.
De manier waarop die mensen met hun huidskleur gediscrimineerd zijn is hun gedrag niet wilt aanpassen en dan door een bepaalde groep mensen gediscrimineerd worden.
Neen ik zal mij nu inhouden gezien er weer in New York is gebeurd zal ik die fanatieke moslims zeer zeker blijven bekritiseren want het een en blijft een smerige en idiote organisatie.
Ik blijf het geen geloof vinden, want er zijn andere voorbeelden als je het geloof neem wat door 500 jaar de protestanten er bij zijn gekomen door luther het begrip doden, omdat je een andere geloof op na houd, ook gelukkig is weggeƩbt en velen het protestantse geloof hebben vaar wel gezegd, zonder gevolgen dat ze gedood zouden worden.

Dat moet de Islam en de moslims nog ontdekken Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Ben jij gelovig Zieleffe?

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Dat het ook harmonieus kan zijn bewijst de nieuwe nederlandse minister van buitenlandse handel & ontwikkelingssamenwerking S. Kaag die al lang met Anis al-Qaq, een palestijn, getrouwd is. Ben toch wel benieuwd of zij tot de islam is toegereden. Of was hij, alhoewel een palestijn, geen moslim....???

In feite maakt het voor mij geen moer uit. Als ze maar happy zijn, toch? (Net als Malam met zn poppie)

Hebben ze kinderen? Stel, Jan Bin al-Qaq solliciteert. Hallo jan, je bent toch de zoon van de minister? Aangenomen ,.....zonder verder test. Emoticon: Yes!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 01-11-2017 03:22 schreef KotaRadja:
Ben jij gelovig Zieleffe?

Ik gelovig!!!, als de pest, alles wat ik zie geloof ik in, de rest kan mij gestolen worden.. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verder over Sigrid Kaag de nieuwe Minister voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking..
Had je zelf ook kunnen googlen https://nl.wikipedia.org/wiki/Sigrid_Kaag
Kaag is gehuwd met een voormalig Palestijns ambassadeur en Fatah-politicus in Zwitserland, en heeft vier kinderen.[8] Ze spreekt zes talen vloeiend (Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Duits en Arabisch).[9]
Zal mij nu benieuwen hoeveel ze weggeeft aan de vijand van Israƫl.... Emoticon: Shut up!

Het word er niet beter op in Nederland want de grootste vijand van Nederland zijn de slappelingen van onze democratie, die nu aan het bewind zijn Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Het word er niet beter op in Nederland want de grootste vijand van Nederland zijn de slappelingen van onze democratie, die nu aan het bewind zijn Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

Wil je dan de "titel" vraag beantwoorden? Voel jij je niet meer thuis in Nederland?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neen daarom zit ik meestal in Indonesiƫ zoals jij die helemaal je gevestigd heb, voel jij je nog thuis in Nederland.
Ik moet wel naar Nederland, want ze verplichten mij om terug te gaan voor de voorzieningen die ik 55 jaar aan mee heb betaald.
Want Nederland is overspoeld met zogenaamde vluchtelingen terwijl de generatie van oud president Drees en de navolgingen altijd goed bepleit hebben om te Emigreren, want Nederland is geen land om Remigreren de mensen op te vangen daar is het te klein voor.
Het is over over bevolkt en dat wreekt zich een keer. Emoticon: Shut up!

http://www.elsevierweekblad.nl(...)r-immigratie-527822/

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Verplichten waarvoor Zieleffe dat je steeds terug moet? Je kan toch je pensioen en aow hier ontvangen?

Nederland is ok hoor maar ik prefereer azie. Heerlijk genieten hier met tjitjaks in huis en het gehele jaar de tuindeur en alle ramen open vanaf dat ik wakker wordt todat het bedtijd is. Trouwens, slaapkamer raam blijft nagenoeg 24 uur open, zonder ijzerwerk. Wil niet in een gevangenis wonen. Tot nu geen inbrekers, geen slangen en geen "hantu" binnengekomen waar de meesten hier bang voor zijn. Als het donker wordt doen ze de ramen dicht, geen wonder dat het warm binnen is zonder aircon. Ze zijn dan bang voor inbrekers, slangen en boze geesten hahaha

Wandelen naar de pasar en spoedig electrisch koken met zonnepanelen, relaxed hoor. Paar keer per jaar lekker reizen, ook naar naburige landen. Er is nog erg veel te zien hier. Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja je kan merken dat je niet van alles op de hoogte ben.
Je kan niet zonder assurantie verzekering in Indonesiƫ verblijven en aangezien je boven de 65 jaar geen assurantie verzekering meer krijg in Indonesiƫ dan krijg je geen kitap.
Dus heb mijn zorgverzekering moeten behouden om hier te verblijven met wel 4 maanden in Nederland te verblijven...... Emoticon: Blush Emoticon: Very funny

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Ik dacht het al. Zorgverzekering, dat is voor velen de bottleneck om maar niet te emigreren. Verzeker je zelf zou ik zeggen als je je niet meer kan verzekeren maar tja, zo'n constructie gaat te ver om hier uiteen te zetten. je hebt alle mogelijkheden al onderzocht vermoed ik en dit is onmogelijk of niet mijnheer Zieleffe.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Je moet elk jaar je kitap verlengen en dan vragen ze een bewijs van je verzekering.
Zo als ik je al schreef
Je kan je eigen niet meer verzekeren in Indonesiƫ, als je 65 jaar ben geweest.
Noem mij maar eens op welk verzekering je kan krijgen Allianz verzekering neem je niet meer aan..... Emoticon: Very funny

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Alianz, prudential etc....hahahahaha
Ik heb het over JEZELF verzekeren mijnheer Zieleffe.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Flikker toch op met een leeftijd van 74jaar je zelf verzekeren man nu begin ik het te begrijpen dat ik elke keer waar anderen mij voor waarschuwt jou te negeren te begrijpen.
Ik zeg ook als het me niet zinde Fox you en dat doe ik nu maar bij deze Emoticon: Angry

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Zolang een soort fpi in nederland niet kan protesteren over een evenement net als dit, is NL ok toch?

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Op 01-11-2017 13:00 schreef zieleffe:
Flikker toch op met een leeftijd van 74jaar je zelf verzekeren man nu begin ik het te begrijpen dat ik elke keer waar anderen mij voor waarschuwt jou te negeren te begrijpen.
Ik zeg ook als het me niet zinde Fox you en dat doe ik nu maar bij deze Emoticon: Angry

Flikker jij maar op IDIOOT. Zo praat u toch? Als je kapitaal hebt kan je dat makkelijk doen. Ga eens praten met expat advocaten en adviseurs hier. En niet eentje in een afgelegen straatje in Bali maar die tarieven berekenen zoals in NL of meer. Maar nu begrijp ik het. Je gaat nooit naar zo'n adviseur want je schijnt alles beter te weten. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Ik ben geen moslim en voel me al jaren niet meer thuis in Nederland
Door persoonlijke omstandigheden (en de politieke onzekerheid in indonesie)
met eega in Nederland neergestreken maar heb er spijt van had een ander land
moeten kiezen.
Want Nederland is niet meer het Nederland wat het is geweest.
Er komt nog een moment (pensioen komt dichterbij) dat we weer gaan verkassen
Spanje staat hoog in de top 3 en dan met name om het klimaat en het feit dat men
daar nog terug kan vallen op een goede en beter betaalbare gezondheidszorg als in
Nederland/Indonesie.

Op mijn leeftijd denk je niet meer na over een toekomst opbouwen maar zoek je meer
naar een plekje (op de wereld) waar je nog kunt genieten tot de man met de zeis komt.
Vakantie in Indonesie dat nog wel, vnl omdat wij daar een grote familie hebben zitten
en het eerste kleinkind binnenkort zijn hoofdje laat zien.

Er vertrekken dagelijks 400 mensen uit Nederland dat zal niet voor niets zijn en de groep
met vertrekplannen groeit alleen maar.

Maar terugkomend op de moslims die zich niet meer thuisvoelen in Nederland ....
wellicht ken ik andere moslims maar in mijn omgeving kom ik alleen tevreden mensen
tegen, goed geintegreerd en volledig vernederlandst zelfs de nederlandse klaagcultuur
is volledig overgenomen.

Ik denk dat je niet alleen Elsevier en dergelijke infobronnen tot zich moet nemen maar
zich tussen de mensen moet mengen om de werkelijkheid te ervaren.

In iedergeval zie ik geen grote moslim-uitstroom tegemoet in Nederland
Hoeft van mij ook niet, zolang de rotte appels en extremisten maar aangepakt worden
het merendeel van de moslims veroorzaakt geen problemen in Nederland

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Merdekkasah welk land had je in gedachte .
Want we kennen je doordat je al hier vroeger uitgelegd heb hoe jou situatie is.
Zo maar een vraag had jij en je vrouw naar Australiƫ,Canada en of Amerika kunnen komen.?
Wat denk je en was het op je leeftijd nog mogelijk te emigreren naar die landen.
Vragen waar ik geen weet van heb en jij misschien wel .
Bedank bij voorbaat Emoticon: Shiny

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

On 06-11-2017 03:19 zieleffe wrote:
Merdekkasah welk land had je in gedachte .
Want we kennen je doordat je al hier vroeger uitgelegd heb hoe jou situatie is.
Zo maar een vraag had jij en je vrouw naar Australiƫ,Canada en of Amerika kunnen komen.?
Wat denk je en was het op je leeftijd nog mogelijk te emigreren naar die landen.
Vragen waar ik geen weet van heb en jij misschien wel .
Bedank bij voorbaat Emoticon: Shiny

Ik heb al aangegeven dat Spanje op mijn wenslijst staat.
Toevallig heb ik daar ook bekenden zitten en ik ken de taal
Australie Canada Amerika heb ik nooit aan gedacht wellicht dat Pierre
je wel meer kan vertellen over Canada hij heeft zich in dat land verdiept.
Toevallig zag ik gisteren in een reportage dat er ook een hype is van
Nederlanders richting Hongarije, persoonlijk heb ik niks met oost-europa.
Ik moet het in verband met mijn spierziekte meer zoeken in een warmere
omgeving.
Wanneer je het binnen de EU houdt dan heb je weinig problemen met vestiging
de eerste stap is dan de betreffende ambassade benaderen met je plannen/dromen.

In diverse landen zijn "nederlandse kolonies" mocht je daar naar zoeken.
Ik persoonlijk ontwijk deze concentraties liever.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,504,459 pageviews Een website van indahnesia.com