Moslims voelen zich niet meer thuis in Nederland en u?

Subforum Geloof in Indonesië 
35 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesi gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei gexecuteerd in Indonesi  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesi gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Mooi zo ! opsodemieteren dan !!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jan ik ben voor mijn huwelijk met Pop in Indonesië moslim geworden, ik heb naar mijn zin in mijn kikkerland, mijn kaboutertje ook.
Mogen wij dan blijven Emoticon: Blush
We laten ons toch zeker niet ringeloren door een paar duizend klootzakken in ons mooie land. Emoticon: Angry

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam laten we het verleden het verleden houden, want ik heb je vroege er zwaar op aangevallen.
Ik ben ze zelfs tegen gekomen met een Indische vrouw getrouwd en zich hebben laten besnijden ongelofelijke lelijke mannen zijn dat.
Die zijn juist niet te vertrouwen, want ze doen het voor het oog van die kerk zeiden we toch altijd in Nederland.
Aangezien ik geen andere bewoording weet als kerk, want islam is helemaal geen kerk, een smerige zandbak mentaliteit.
Gezien ze daar elkaar afslachten en het westen kan voor hen weer de boel opknappen wat ook niet goed is en verkeerde mentaliteit uitstraalt.
Wel moet ik er bij vermelden dat het westen er verschrikkelijk veel geld aan verdiend en daar zou ook een eind aan gemaakt moeten worden. Emoticon: Angry
Laten ze het daar maar uitzoeken en geen mensen uit die landen zoals Trump wilde meer binnen laten in het westen.
Dat zou al een grote veiligheid opleveren Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Malam....jij en jouw lieve Kaboutertje zijn helemaal aangepast in onze samenleving...

Op de foto te zien, zag ik dat jouw Pop géén hoofddoek draagt......klopt dat? Zo ja,

zo hoort het ook....In de Nederlandse samenleving zie je niet van buitenaf wélk geloof

je belijdt, behalve op de zondag ...zie Streng Gereformeerde met alles in het zwart

inclusief hoofddeksels....maar de doordeweeks gewoon normale kleding en wél in rok,

maar dat vind ik héél vrouwelijk staan, toch?? Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Im maak mij kwaad over traditionele gewoontes, zijn wij ouderen dan zo achterlijk om altijd die gewoonten elke keer weer als een molen steen aan je hals te hangen .
Voor wie en voor wat wil je gewoon je eigen niet wil aanpassen aan de tijd van heden.
Dan ook je stem gedrag veranderen is normaal.
Ik zit nu niet goed, omdat ik op terras zit met mijn telefoon daarom kom ik hier op terug Emoticon: Frustrated

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Helaas Ziel....óók in Nederland hebben we met verschillende Geloven met kerk-wetten te

maken...... Emoticon: Yes!

Maar.....ze storen en hinderen hier niemand mee, en zéker niet om hún Geloof

op anderen af te dwingen....er is maar één geloof ( is het een geloof? Emoticon: Shut up! ) die het

wél doen...je snapt me wel toch ?? Emoticon: Yes! : Emoticon: Eerie

Groetjes Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 01-11-2017 13:31 schreef zieleffe:
Im maak mij kwaad over traditionele gewoontes, zijn wij ouderen dan zo achterlijk om altijd die gewoonten elke keer weer als een molen steen aan je hals te hangen .
Voor wie en voor wat wil je gewoon je eigen niet wil aanpassen aan de tijd van heden.
Dan ook je stem gedrag veranderen is normaal.
Ik zit nu niet goed, omdat ik op terras zit met mijn telefoon daarom kom ik hier op terug Emoticon: Frustrated

Je ziet toch weer steeds dat ouderen blijven stemmen op de partijen wat ze hun hele leven al gedaan hebben.
En dat begrijp ik niet, zijn ze nog zo dom om niet in deze tijd eens goed na te denken over de politiek handelingen, van in hun partij gedachtegoed eens iets anders te stemmen, dan traditioneel blijven stemmen op de oude bestaande partijen.
Zouden ze niet eens goed kunnen nadenken dat ze stemmen voor hun kinderen en klein kinderen het ook goed blijven krijgen.
Dan is het toch gewoon gek dat de VVD,CDA, steeds weer die stemmen binnen halen. Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Het is gewoon automatisme Ziel, ze denken niet verder ná dan hun neus lang is.....

Tja.....je kan er weinig aan veranderen, en juist nú gezien de veroudering steeds

meer op rukt, worden de meesten ook senieler, toch ?? : Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Geloof en politiek is net als in de wintermaanden als het erg koud is :

Een ....... beetje naar links draaien....en ...een beetje naar rechts draaien in je bed....maar

er toch niet uit kunnen komen . Emoticon: Nooo

Zaijian , permisi

Luo Ni Emoticon: I love it

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

[IMG]https://www.mupload.nl/img/w02vr8hhpqqbl

Without words Emoticon: Stupid

Zaijian

Luo Ni Emoticon: I love it

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

De eerste foto van het kabinet rutte 3 !

It's only kinky the first time.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,

CDA in de regering? (erg ongewenst overigens)
Het gevolg van het grote sloopwerk van metname Diederik de Viezerik en niet te vergeten, Klotewijk Asbak.

De PVDA heeft 2 leden over Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ze hebben het al uit de hand laten lopen dit is nog maar het begin in Nederland...

Dit is het gevolg van al die ouderen die niets willen begrijpen dat ze de toekomst van Nederland aan het verzieken zijn, door stomweg traditioneel te blijven stemmen op wat de laatste jaren de verantwoordelijken hebben achter gelaten voor de toekomst van het land.
Dat land dat niet meer is dan een hele hoop bij elkaar geraapte wereld burgers die elkaar niet kunnen luchten of zien.
Daar moet je naast wonen en die politiekers blijven lekker beschermd wonen en hebben geen last van wie dan ook..... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
http://www.dumpert.nl/mediabas(...)a/onrust_in_blerick_(venlo).html

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

En, wat denken jullie? Zal Nederland Zweden volgen? Vanwege het respect voor pedofiele immigranten mag je nu bij wet met een minderjarige trouwen. Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

http://eeuutoday.com/2017/10/2(...)ages-for-immigrants/

Zieleffe, emigreer maar naar Zweden Emoticon: Frustrated

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Kota Radja wrote :

Zieleffe , emigreer maar naar Zweden Emoticon: Frustrated

========================================================
Hi Cor ( Ziel ff ) ni hao . Emoticon: Smile

Dit lijkt mij een niet verstandig voorstel van bapak K.R mede gezien je gevorderde leeftijd . Emoticon: Nooo

Made in Sweden Emoticon: Party!

Permisi , zaijian

Luo Ni Emoticon: Worship

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha Luo Ni Mij te koud daar.
Daarom hebben ze van die gebreide broeken nodig

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,504,481 pageviews Een website van indahnesia.com